Кіндер наклав вето на прийнятий регламент міської ради

13 Грудня 2016, 09:51
4392

Ковельський міський голова Олег Кіндер розпорядився зупинити дію рішення міської ради від 8 грудня, яким було, нарешті, прийнято регламент VII скликання. Нагадаємо, що протягом цілого року депутатський корпус трудився за тимчасовим регламентом.

На сторінці «Ковель Європейський» у Facebook, яка позиціонує себе як неофіційний рупор міської ради, йдеться, що Олег Кіндер категорично не погоджується з окремими положенням прийнятого радою регламенту, які не відповідають вимогам чинного законодавства.

По-перше, стаття 40 регламенту передбачає голосування шляхом підняття рук та у закритому режимі, без роздрукування результатів голосування. Це є грубим порушенням законодавства, яким визначена обов’язковість поіменного голосування з оприлюдненням результатів голосування у день його проведення, крім передбачених законом випадків таємного голосування. Повернення до практики голосування шляхом підняття рук також суперечить принципам відкритості влади та позбавляє виборців права знати, як голосують їх обранці.

По-друге, пункт 12 статті 42 регламенту створює передумови для залишення заяв громадян без розгляду, що є порушенням законодавства про звернення громадян. Жодна заява чи звернення громадянина не може і не повинно залишатись без розгляду. Такі дії можуть трактуватись, як ухилення міської ради від обов’язку вирішення заяв громадян по суті, що в свою чергу є порушенням прав громадян.

По-третє, статтею 6 регламенту депутати розширяють власні повноваження та наділяють себе не передбаченими чинним законодавством правами, при цьому статтею 47 регламенту (набрання чинності рішень) міського голову позбавляють законного права на призупинення рішень ради з мотивів їх невідповідності законодавству. Також, пунктом 4 статті 1 покладають обов’язок дотримання регламенту органу місцевого самоврядування на органи державної та судової гілок влади, що є порушенням статті 6 Конституції України.

Крім того, на думку мера Ковеля, означений регламент містить ряд неточностей та неузгодженості статей, не доопрацювання яких призведе до двоякого трактування його норм.

З метою повторного розгляду досить дискусійного рішення Олег Кіндер скликав позачергову сесію міської ради, яка має розпочатися у четвер, 15 грудня, о 10-й годині в сесійній залі «Білого» дому. Подолати вето міського голови депутати можуть 24-ма «голосами». Чи вистачить їх? Ось що думають з цього приводу самі обранці громади.

«Шановні, адекватні депутати не голосують за завідомо неправомірні рішення», – вважає голова депутатської фракції ВО «Батьківщина» у міськраді Василь Дудка.

«Та не переймайтесь – приймемо новий. Ну, не хоче міський голова зрозуміти, що політика, то є мистецтво домовлятися. А так… ну, наклав вето… ну, накладе на рішення про зняття його секретаря… І що? Поверне повагу депутатів чи громади до себе? Цим кроком він визнав, що втратив довіру до себе і своєї команди, що втратив владу і можливість керувати так, як йому хочеться», – заявляє голова депутатської фракції «УКРОП» Ігор Пініс.

Тож не виключено, що депутати-опозиціонери захочуть відправити у відставку секретаря Ковельської міської ради Віру Федосюк, яка є також головою міської партійної організації «Батьківщини».

«А це і є перемога демократії. А отже, перемога «УКРОПу», БПП, «Свободи» та Радикальної партії Олега Ляшка над химерно-антинародною батьківщино-самопомічанською гідрою. Хоча і в «Батьківщині», і в «Самопомочі» є світлі особистості. Це – Сергій Янок і Андрій Неридько. Хоча вони, на жаль, виключення із сутності цих місцевих політсил», – стверджує Ігор Пініс.

Коментарі
13 Грудня 2016, 14:42
Че Киндер нормальный пацан,толька маленьких усов не хватает
13 Грудня 2016, 14:54
А прочитала що Кіндер наклав руки
13 Грудня 2016, 14:59
Просто то є велика мрія майже всіх ковельчан
13 Грудня 2016, 18:21
Стаття 40. Види та способи голосування<br/>1. Рішення ради приймаються відкритим або таємним голосуванням у порядку, визначеному цим регламентом.<br/>2. Відкрите голосування здійснюється у відкритому режимі, в закритому режимі та режимі поіменного голосування.<br/>3. Відкрите голосування здійснюється:<br/>3.1 за допомогою програмно-технічного комплексу системи електронного голосування (система “Віче“) з фіксацією результатів голосування, у тому числі з можливим роздрукуванням результатів голосування кожного депутата або без такого (в закритому режимі);<br/>3.2 шляхом поіменного голосування. Поіменне голосування здійснюється шляхом оголошення позиції депутата (Секретар ради оголошує в алфавітному порядку прізвища депутатів. Депутат прізвище, якого оголошено встає і заявляє про свою позицію “за”, “проти”, “утримався”) у разі відсутності технічної можливості голосування за допомогою системи електронного голосування (система “Віче“) або прийняття відповідного процедурного рішення радою про незастосування при голосуванні цієї системи;<br/>4. Голова, депутати, помічники депутатів мають право отримувати роздруковані результати відкритого голосування.<br/>5. На вимогу голови, депутата, помічника депутата секретаріат сесії надає роздруковані результати відкритого голосування: невідкладно під час пленарного засідання, або за неможливості надати результати невідкладно - під час оголошеної перерви.
13 Грудня 2016, 18:31
Стаття 42. Порядок голосування та прийняття рішення ради<br/><br/>12. Після закінчення голосування головуючий на засіданні оголошує його повні результати і прийняте рішення.
13 Грудня 2016, 18:33
Стаття 6. Права та обов'язки депутата<br/>1. Депутат представляє інтереси всієї територіальної громади, має всю повноту прав, що забезпечують його активну участь у діяльності ради та утворюваних нею органів, несе обов'язки перед виборцями, радою та її органами, виконує їх доручення. У випадку порушення чинного законодавства та рішень ради про запобігання корупції, виявлення конфлікту інтересів, участі в корупційних діяннях або сприянню іншим особам, депутат місцевої ради притягується до відповідальності, позбавляється депутатського мандату.<br/>2. Депутат ради зобов'язаний виконувати обов’язки, що покладені на нього діючим законодавством та даним Регламентом, в т.ч. брати участь у роботі ради, роботі постійних комісій та інших її органів, до складу яких він входить, всебічно сприяти виконанню їх рішень.<br/>3. Для сприяння у здійсненні депутатської діяльності на офіційному веб-сайті ради створюється інтернет-приймальня кожного депутата ради, яка забезпечує прийняття звернень виборців і об’єднань громадян через мережу Інтернет.<br/>4. Діяльність депутата висвітлюється на офіційному веб-сайті ради шляхом розміщення інформації про депутатську діяльність, засоби зв’язку з депутатом, даних про одержані нагороди, подяки і стягнення, статистичні дані про відвідування пленарних засідань, засідань постійних і тимчасових комісій, про дотримання вимог законодавства. Такі відомості повинні розміщатись зусиллями службових та посадових осіб ради. Окрім цього, депутат може звернутись із проханням розмістити направлені запити, внесені проекти пропозиції, поправки, виступи, дані про входження і роботу депутата у комісіях і органах, утворених радою, дані про зустрічі з виборцями, роботу в раді, громадську і наукову діяльність, статті, публікації у ЗМІ тощо. Така інформація розміщується за даними наданими депутатом.<br/>5. Депутат періодично, але не рідше одного разу на рік, зобов'язаний звітувати про свою роботу перед виборцями. Проведення щорічних звітів депутатів визначається з 15 по 29 число місяця, що наступає після місяця проведення виборів діючої каденції. Звіт про діяльність за увесь період каденції ради проводиться з 15 по 29 число місяця, що слідує за місяцем припинення повноважень ради. Депутат зобов’язаний подати завчасно письмовий звіт для його розміщення на сайті ради, а також провести звітну зустріч із виборцями в строки вказані вище. Інші процедурні моменти звітування депутата визначаються законодавством або окремим рішенням ради. Депутату заборонено заміняти звіти та звітні зустрічі виступами в ЗМІ, а такі виступи можуть лише доповнювати процедуру звітування.<br/>6. Депутат має право на депутатське звернення, яке оформлюється письмово і може надсилатись за вибором депутата через відділ секретаріату ради або самим депутатом. Депутатські звернення, що направляються через відділ секретаріату ради реєструються в окремому журналі. Працівники відділу секретаріату ради контролюють отримання депутатських звернень адресатами та строки надання відповіді. У випадку порушення строків розгляду депутатського звернення працівники секретаріату ради повідомляють про це відповідного депутата, посадових осіб ради, постійну депутатську комісію з питань дотримання прав людини, депутатської діяльності та етики, законності і правопорядку, конфлікту інтересів.<br/>7. Депутат має право порушувати питання про недовіру посадовим особам органів місцевого самоврядування, голові, особам яких обирала рада або давала згоду на призначення. Це право реалізується через внесення відповідного проекту рішення в порядку визначеному Регламентом. Проект рішення повинен містити чіткі і послідовні мотиви недовіри (порушення вимог закону, ігнорування законних вимог, порушення норм моралі, професійної етики, тощо). Наслідки висловлення недовіри для особи визначаються законами України та рішеннями ради.<br/>8. Депутат має право порушувати питання про розпуск органів, утворених радою, та звільнення посадових осіб місцевого самоврядування. Таке право реалізується депутатом через внесення відповідного мотивованого проекту рішення. Проект рішення розглядається на сесії ради (в постійних комісіях та пленарному засіданні). Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосували депутати в кількості більше половини від загального складу ради. Орган, щодо якого було прийнято рішення про розпуск, вважається розпущеним (ліквідованим, припиненим) із моменту набуття чинності відповідним рішенням ради. Рішення щодо ініціювання звільнення посадових осіб місцевого самоврядування має наслідком початок усіх передбачених законом процедур для оформлення та проведення звільнення відповідної посадової особи. Рішення про розпуск органів Ради та/або звільнення посадових осіб місцевого самоврядування підлягає оприлюдненню в засобах масової інформації та на сайті ради. Рішення може бути обговорено на громадських слуханнях, що проводяться в порядку визначеному законом та, за наявності, Статутом територіальної громади.<br/>9. Депутат має право вносити пропозиції про заслуховування на пленарному засіданні ради звіту чи інформації будь-якого органу або посадової особи, підзвітних чи підконтрольних раді, а також з питань, що віднесені до компетенції ради, інших органів і посадових осіб, які діють на її території. Таке право реалізується через внесення письмової пропозиції депутата до відділу секретаріату ради щодо вказання органу чи посадової особи, звіт та інформування яких пропонується заслухати на пленарному засіданні ради, також вказується предмет та обсяг звітування і причини такої необхідності. Письмова пропозиція депутата спрямовується на секретаря (голову) ради, який зобов’язаний підготувати на розгляд найближчої чергової сесії ради проект рішення про заслуховування звіту чи інформації відповідного органу або службової особи. Після прийняття радою згаданого вище рішення відділ секретаріату ради повідомляє відповідний орган або службову особу про дату і час пленарного засідання, на розгляд якого винесено питання щодо звіту (інформації) цього органу (посадової особи), а також зазначає предмет і обсяг звітування (інформування). У відповідності до ч. 2 ст. 73 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, на вимогу відповідних органів та посадових осіб місцевого самоврядування керівники розташованих або зареєстрованих на відповідній території підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності зобов'язані прибути на засідання цих органів для подання інформації з питань, віднесених до відання ради та її органів, відповіді на запити депутатів. <br/>10. Депутат Ради наділяється всією повнотою прав, необхідних для забезпечення його реальної участі у діяльності Ради та її органів.<br/>11. Депутат Ради користується правом ухвального голосу з усіх питань, що розглядаються на засіданнях Ради та її органів, до складу яких він входить. Депутат Ради набуває право ухвального голосу з моменту визнання його повноважень. <br/>12. Кожний депутат у Раді та її органах, до складу яких він входить, має один голос. Депутат Ради, який не входить до складу певного органу Ради, може брати участь у його роботі з правом дорадчого голосу. <br/> 13. Депутат Ради має право: <br/>13.1 обирати і бути обраним до органів Ради; <br/>13.2 офіційно представляти виборців у Раді та її органах; <br/>13.3 пропонувати питання для розгляду їх Радою та її органами; <br/>13.4 вносити пропозиції і зауваження до порядку денного засідань Ради та її органів, порядку розгляду обговорюваних питань та їх суті; <br/>13.5 вносити на розгляд Ради та її органів пропозиції з питань, пов'язаних з його депутатською діяльністю; <br/>13.6 вносити на розгляд Ради та її органів проекти рішень з питань, що належать до їх компетенції, поправки до них; <br/>13.7 висловлюватися щодо персонального складу утворюваних Радою органів і кандидатур посадових осіб, які обираються, призначаються або затверджуються Радою; <br/>13.8 порушувати питання про недовіру міському голові, розпуск органів, утворених Радою, та звільнення посадових осіб місцевого самоврядування; <br/>13.9 брати участь у дебатах, звертатися із запитами, ставити запитання доповідачам, співдоповідачам, головуючому на засіданні; <br/>13.10 вносити пропозиції про заслуховування на пленарному засіданні Ради звіту чи інформації будь-якого органу або посадової особи, підзвітних чи підконтрольних Раді, а також з питань, що віднесені до компетенції Ради, інших органів і посадових осіб, які діють на її території; <br/>13.11 порушувати у Раді та її органах питання про необхідність перевірки роботи підзвітних та підконтрольних Раді органів, підприємств, установ, організацій; <br/>13.12 виступати з обґрунтуванням своїх пропозицій та з мотивів голосування, давати довідки; <br/>13.13 ознайомлюватися з текстами виступів у стенограмах чи протоколах засідань Ради та її органів до їх опублікування; <br/>13.14 оголошувати на засіданнях Ради та її органів тексти звернень, заяв, пропозицій громадян або їх об'єднань, якщо вони мають суспільне значення; <br/>13.15 об'єднуватися з іншими депутатами Ради у депутатські групи, фракції, які діють відповідно до Регламенту Ради;<br/>13.15 отримати забезпечене робоче місце депутата у сесійній залі згідно узгодження з головою депутатської фракції чи групи або згідно свого побажання у разі, якщо не входять до депутатських фракцій чи груп.<br/>14. Депутат Ради може передати головуючому тексти свого невиголошеного виступу, пропозицій і зауважень з обговорюваного питання для включення до протоколу засідання Ради або її органу, в якому він бере участь. <br/>15. Сесійні та позасесійні форми роботи депутата у Раді та її органах визначаються чинним законодавством України.
13 Грудня 2016, 18:35
Стаття 47. Набрання чинності рішень ради. Оприлюднення рішень ради та результатів голосування.<br/>1. Рішення ради нормативно-правового характеру та інші акти набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено інший більш пізніший строк введення цих рішень у дію. Усі, без виключення, рішення ради опубліковуються на офіційному сайті ради або в інший визначений у рішенні спосіб не пізніше як у 5-денний термін після їх прийняття. Якщо рішення ради підлягає державній реєстрації в органах юстиції, то воно набирає законної сили через 20 днів із дня їх державної реєстрації;<br/>2. На офіційному сайті ради оприлюднюються для вільного доступу та поширення результати голосувань з питань порядку денного. Такі дані розміщуються відділом секретаріату ради та чи відповідним працівником виконавчого комітету Ковельської міської ради не пізніше наступного робочого дня після пленарного засідання.<br/>3. Невідкладно у роздрукованому вигляді секретаріатом сесії надаються результати голосування у випадках передбачених даним регламентом (п.4, п.5 ст.40).<br/>4. Контроль за оприлюдненням, реєстрацією і виконанням рішень ради здійснює секретар ради.
13 Грудня 2016, 18:37
Стаття 1. Ковельська міська рада - представницький орган місцевого самоврядування<br/><br/>4. Дотримання даного Регламенту є обов'язковим для виконання всіма депутатами ради, їх помічниками-консультантами, розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
13 Грудня 2016, 18:40
Крім того, Ковельський міський голова, не означив пункти регламенту, які містить ряд неточностей та не вказав неузгодженості статей, не доопрацювання яких призведе до двоякого трактування його норм.
13 Грудня 2016, 20:06
схоже, той, хто складав текст регламенту, - диверсант, спрацював на користь Кіндера, умисне допустив поруення Закону, тобто, надав йому підстави накласти вето ? Хто складав текст регламенту - прізвище в студію.
13 Грудня 2016, 20:38
спрацював + 5
13 Грудня 2016, 20:57
дайте мені автомат, хто мене зрадив?
13 Грудня 2016, 21:18
схоже холоший політолог у Кіндера, таким чином висвітлили його, як захисника інтересів громади, недопущення порушень Закону депутатами.
13 Грудня 2016, 21:36
схолоньте хлопці, всіх люблю!
13 Грудня 2016, 23:25
ВЄРКА БОМБА Я ЇЇ ХОЧУУУ ОЙ ЯК ХОЧУ
14 Грудня 2016, 00:10
приб'ю всіх і тебе Вася в першу чергу лопатою, скотина ти, де ти подів бомбу, бо її треба віддати Косцотвяту
14 Грудня 2016, 21:54
А Я БИ НЕ ТОГО...
15 Грудня 2016, 09:59
На майдані коло церкви<br/>революція іде.<br/>— Хай чабан! — усі гукнули,—<br/>за отамана буде.<br/>Прощавайте, ждіте волі,—<br/>гей, на коні, всі у путь!<br/>Закипіло, зашуміло —<br/>тільки прапори цвітуть…
15 Грудня 2016, 19:58
Кіндер зробив все правильно і законно, хоч би який він не був. А такі &quot;депутати&quot; як Пеніс - це типома революційне бидло, яке довалює залишки нещасної країни і намагається пропхати рішення, які ніях не відповідають закону, зате подобаються йому та іншим дерибанщикам.
16 Грудня 2016, 11:39
Д о революції я більше мав
Коментар
25/04/2024 Середа
24.04.2024