Стратегічно важлива: ковельська залізниця – в архівах ЦРУ

08 Лютого 2017, 08:43
3873

Нещодавно усі охочі отримали доступ до електронної бібліотеки секретних документів спецслужб США. Стало це завдяки публікації мільйонів документів на серверах Центрального розвідувального управління США.

На сайті відомства вказується, що розсекречено 930 тисяч документів, серед яких рапорти, досьє, біографії, карти, схеми та багато іншого цікавого для істориків матеріалу на понад 13 млн. сторінках, – пише 033.volyn.ua.

Не оминули спецслужби США Україну. Про нашу країну у складі СРСР є чимало невідомих раніше фактів, вражає деталізація повідомлень, адже є навіть інформація про вартість напоїв у ресторанах різних міст, графіки руху автобусів.

Було б дивно, якби спецагенти розвідувального управління оминули у своїх доповідях один з найбільш наближених до кордонів Європи регіон. Саме тому ми вирішили розібратися, що знали у ЦРУ про повоєнну Волинь.

ЦРУ приділяло дуже багато уваги у рапортах саме інфраструктурі та доступності тих чи інших об’єктів. Особливу увагу приділено оновленій залізничній станції у Ковелі. Про це є окремий документ від 6 лютого 1953 року.

У доповіді зазначається, що у 1953 році ковельська залізниця складалася з двох залізничних ліній – звичайні колії та одна широка. Колії з’єднували польське місто Люблін з Ковелем або з білоруським Брестом (у доповіді зазначено, що достеменно невідомо). Також йдеться про перевантажувальну станцію у південно-західному напрямку від Ковеля та про систему пожежної безпеки. Як стає відомо з доповіді, на той час на станції було 6 резервуарів з водою 6 м. в діаметрі та 3 м. глибиною на випадок загорання.

На території цієї ж станції було розміщено понад 200 складів з великими воротами-в'їздами для потягів різних розмірів.

Через 2 км. на північ від станції розташована електростанція, на даху якої було три металевих димових труби.

Судячи з тексту, інформація про залізничну станцію охоплює найбільш важливі моменти при побудові зручних стратегій для, наприклад, диверсій.

Коментарі
08 Лютого 2017, 13:49
ну і що?
09 Лютого 2017, 14:34
Серйозно працювала контррозвідка, коли црушникам вдалося розвідати лише три труби на даху електростанції з віддалі 2 км.
09 Лютого 2017, 18:08
ковельської залізниці нема і не було. є лвівська. Класно обї....ли ЦРУшників
10 Лютого 2017, 01:09
Почитай історію, хоча б Вікіпедію, Баран!!!<br/>Ко́вельська залізни́ця — одна з історичних залізниць, що діяла в Українських губерніях Російської імперії, Польщі та УРСР до 1953 року.<br/>1953- Міністерство шляхів сполучення провело укрупнення залізниць. Ковельська залізниця, що складалася з Ковельського, Сарненського і Здолбунівського відділків, увійшла до складу Львівської залізниці згідно з постановою Ради Міністрів СРСР від 14 травня 1953 р. No 1263, та наказом Міністерства шляхів сполучення СРСР від 15 травня 1953 року No 80/Ц[1].
Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024