Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Секретар громадської ради при Ковельській міськраді пояснила свою позицію щодо заяви у поліцію
14:45 15.07.2017
1707

На адресу нашої редакції надійшов лист від секретаря громадської ради Галини Артюшенко (на знімку – в центрі) з приводу недавньої публікації «Поліція проводитиме розслідування по скандальному павільйону в центрі Ковеля», в якій мова йшла про те, що ковельчанин Володимир Пархонюк звернувся із заявою до поліції, вказуючи на лобіювання посадовцями мерії інтересів приватного підприємства «Землемір».

Нагадаємо, що Володимир Федорович побував на засіданні громадської ради.

«Громадська рада одноголосно затвердила поданий мною проект заяви і мала була подати її до відділу поліції. Але через деякий час голова цієї ради Микола Печенюк повідомив мене, що ні він, ані секретар ради Галина Артюшенко таку заяву підписувати не будуть та ознайомив з протоколом засідання громадської ради, у якому йшлося про підтримку заяви від мого імені. 30 липня на особистому прийомі у начальника Волинського обласного управління Національної поліції Петра Шпиги я подав заяву про злочин, у відповідності до статті 214 КПК України, до якої долучив виписку з протоколу засідання громадської ради, яку принесли на прийом Печенюк та Артюшенко», – сказав нашому журналісту Володимир Пархонюк.

У надісланому листі Галина Артюшенко пояснила свою позицію.









Коментарі

Текст как то по дебильному написан

15:29 15.07.2017

Це ще раз підтверджує, що громрада тільки здатна плескати язиками і паклюжити владу. А коли доходить справа до конкретних дій, то зразу в кущі. так само, як і хвалений "Азов". Чому не відстоюєте ковельчан? Нема піару? Чи з тим ларьочком пов"язаний хтось з вашик кураторів?

Факт

17:20 15.07.2017

Будь-які корисні ініціативи,які виходять не від Артюшенко нею блокуються.Чому?

Про що мова?

18:07 15.07.2017

Да, на громраді довго "єлозили", подавати заяву чи ні і відбувалося це благодаря Артюшенко, яка вчепилась за те, кого визначити потерпілим? ( при тому, що заяву ще не включено до ЕРДР!!! ) Коли Пархонюк встав і попросив повернути йому проект заяви та сказав, що подасть її від себе особисто, хтось з членів ГР викрикнув - " .. а що ж тоді робитиме громадська рада?!!!" І всі проголосували одноголосно за подання її від імені поважного органу....То для чого той лепет?

улет

19:01 15.07.2017

розігнати ту раду разом з депутатами це всерівно що якийсь корпус азов що піариться в місті. краще на фронт їх а не тут бігати по місту

Де результат комісії?

21:11 15.07.2017

Спец. комісія радою створена для цьої проблеми. Голова там депутатка Роїк. Вже скільки років та комісія щось рослідує там. А результат де? Чого Пархонюк пише в поліцію заяви коли то є робота деп.комісії? І як писали раньше Засідання тимчасових контрольних комісій ради проводяться, як правило, закриті. Депутати, які входять до складу тимчасової контрольної комісії, та залучені комісією для участі в її роботі спеціалісти, експерти, інші особи не повинні розголошувати інформацію, яка стала їм відома у зв'язку з її роботою

!!!

21:42 15.07.2017

Артюшенко тільки те і робить, що бредятину пише
Не громадська рада , а стидоба!
Подивіться хто там: неосвічені, вискочки, брехуни.....Артюшенко Геть!!!

321

22:44 15.07.2017

Яка потвора... Дивлячись на її та на тих, що збоку, складається враження, що ми дійсно вже в Европі, і то в Англії, де найгарніші блондинки.

1111111111111111111111111111111

00:10 16.07.2017

Чого ви примахалися до Артюшенко, правильно зробила що не підписала. Артюшенко думає і робить адекватно. Примахайтеся до Пархонюка, він так загрався в детективні ігри, бачить себе Шерлоком Холмсом і суперників зживає любим способом. Або до Роїк, бо вона чи то така безхребетна, що прогнулася перед Пархонюком чи клепки не має, що до закінчення роботи комісії дала Пархонюку оприлюднити напрацьовані комісією документи, хто її обрав головою, якийсь дебілізм.

Новітні більшовики

00:11 16.07.2017

"...І всі проголосували одноголосно за подання її від імені поважного органу..." Виявляється,що позиція членів громради ніщо в порівнянні із забаганками вождів-узурпаторів Артюшенко і Печенюка.Всі ідуть не в ногу і лише вожді ідуть правильно обраним шляхом.Абсурд повний.Таких керівників необхідно гнати із займаних посад.

дядя Вася

00:18 16.07.2017

Новітні більшовики, читай уважно протокол, то ти сам придумав - "...І всі проголосували одноголосно за подання її від імені поважного органу..." - чи Пархонюк нашептав, бо там такого нема.

Кнопа

08:00 16.07.2017

Цікаво подивитися як мавпоподібний злодійсько корупційний БЮТ будуть викидати на задвірки історії

Баба Параска

08:27 16.07.2017

На злодії шапка горить.

до Де результат комісії?

11:10 16.07.2017

Пархонюк створив бурю в стакані з нічого і виставився повним тормозом бо його хотілка переважила здоровий глузд, він розвів комісію як лохів, а на громраді спотикнувся бо не получилось втягти Печенюка з Артюшенко в свої розборки з Нагорником, а втягнув лише під прейсинг всіх і себе тоже. Мені подобається позиція Артюшенко, молодець, людина знаходиться на своєму місці і твердо знає, що треба робити. Цікаво знати що вирішив суд, бо інформації нема ніде.

теж цікаво

12:28 16.07.2017

а суд взагалі був?

більш не можу мовчати

13:15 16.07.2017

Почитав обидві статті і всі пости під ними і рішив висловитися, бо аж пре. Гоніть в три шиї Пархонюка, бо він ніколи не зробив нічого доброго для громади, дбає лиш за себе любимого, а тут сліпому видно, як він зіграв. Створив він не бурю в стакані, а сколотнув усі свої нечистоти і вилив на тих, хто йому не підкорився. Пархонюк - провокатор ще той, продумує добре перш ніж щось робить, а тут під видом заяви на Конощучку він рішив що запряже громраду і вже не він, а громрада буде зводити рахункки з Нагорником і Конощучкою, а він буде тіки руки потирати. Підтримую Артюшенко на всі 100% що написала листа в редакцію та виклала для обєктивності документи, з яких видно що вона все зробила правильно. Навіть не сумніваюся, що увесь негатив на Артюшенко написаний від Пархонюка, а непокори він не прощає, я точно знаю.

Архип

13:24 16.07.2017

А я на всі 100% підтримую Пархонюка В.Ф.тому,що звернення в правоохоронні органи від імені авторитетної ГО мало б більшу вагу ,ніж від свідомого громадянина.

до Архип

13:32 16.07.2017

То хай би комісія звернулась до громради без посередника Пархонюка і тоді б дійсно заява була б вагомою

Архип 2

13:41 16.07.2017

Вважаю виправданим посередництво людини,яка чи не найкраще в місті орієнтується в злочинних схемах "дерибану" землі.

Підтримую до Архип.

13:41 16.07.2017

Ооооо! тоді без сумніву заяву написала б Артюшенко і то таку, що полетіли б шапки не в одного чиновника! А Пархонюк спаскудив все! Артюшенко, на скільки я знаю ні в чому не зацікавлена особа, а навпаки потерпає від своїх правозахисних дій. Не раз дивуюсь - нащо воно їй треба.

Архип 2

13:42 16.07.2017

Вважаю виправданим посередництво людини,яка чи не найкраще в місті орієнтується в злочинних схемах "дерибану" землі.

Бравісімо Пархонюку чи Нагорнику!

13:47 16.07.2017

Пархонюк найкраще в місті орієнтується в злочинних схемах "дерибану" землі, а його опонент Нагорник спокійнісінько розширює територію!

Рефері

13:59 16.07.2017

А я пропоную припинити дебати,які не роблять честі жодній із сторін,а зосередитися на вирішенні більш актуальних проблем.Наприклад, на запобіганні винекнення екологічної катастрофи в місті.

Інна

20:33 16.07.2017

Гризіться далі!!!

5555

21:51 16.07.2017

А що влада не може найти іншого місця для того магазина щоб віх заспокоїти і не робити шуму , а то роздули невіть що .

Нагорник

22:09 16.07.2017

А мені подобається що Пархонюк пролетів як хванера над Парижом.

до 5555

22:57 16.07.2017

Інше місце треба шукати для влади а не під магазин, бо то занаддо гуманно, щоб за підробку документів, несплату за орендовану землю задовольняти непомірні апетити Конащуків. Тут палка двох кінців. Якщо Конощуки погодяться на друге місце під кіоск - значить бояться криміналу за підробки і т. д. . Як тільки комісія погодиться надати землю під кіоск в другому місці -начне штормити Конощучка що вона була права, а їй перешкоджали працювати. Тут вихід один - кримінал і хай там розбираються де кому яке місце виділять.

Вася

08:20 17.07.2017

Артюшенко-ганьба громади

Телеграф 1

09:10 17.07.2017

Артюшенко [ВИДАЛЕНО]...тчк....Печенюк [ВИДАЛЕНО]...тчк....Громрада фікція...тчк.

Телеграф 2

09:12 17.07.2017

Конащука на нари!...тчк.

давайте без образ

11:41 17.07.2017

чому ви не вмієте дискутувати без поганих слів?! коментарі з образами потрібно видаляти!

питаннячко

17:19 17.07.2017

хто знає був суд, чи нє, Пархонюк, де суд, де кримінал?

5555 - до

18:10 19.07.2017

якщо я правильно розумію то мова йде про те місце під кіоск де стояв кіоск по ремонту взуття і нікому не заважав поки власник не вирішив поставити новий але з більшою площею і тут когось якась зелена жаба задавили і почали щось копати аби прибрати.

22 вересня
Сьогодні
Вчора
20.09.2017
19.09.2017
Loading...
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин