Поворська об'єднана територіальна громада не освоїла субвенцій

17 Жовтня 2017, 17:07
29936

На Волині продовжують реалізовувати інвестиційні програми та проекти за кошти Державного бюджету. 

Про це повідомляється на сторінці Волинської обласної державної адміністрації у Фейсбук.

Так, триває будівництво школи у селі Вербка Ковельського району. Із передбачених 8 мільйонів 400 тисяч гривень та 1 мільйону 566 гривень із бюджету Дубівської сільської ради, роботи виконано уже на 6 мільйонів гривень.

Для проведення робіт на стадіоні «Дружба» у смт Голоби передбачені кошти із ДФРР у розмірі 1 мільйон 247 тисяч гривень та 250 тисяч гривень із місцевого бюджету. Усі вони вже використані у повному обсязі.

Відзначають, що зафіксовано пожвавлення робіт у Велицькій та Люблинецькій ОТГ Ковельського району.

Натомість, жодної копійки виділених коштів, станом на 17 жовтня 2017 року, не освоєно у Поромівській, Литовезькій ОТГ Іваничівського району та Поворській ОТГ Ковельського району.

Заступник голови Волинської облдержадміністрації Сергій Кошарук звернувся до керівників громад, аби ті надали офіційні пояснення з приводу неосвоєння коштів, адже завершення бюджетного року вже не за горами і вірогідність повернення субвенції до Державного бюджету щодень збільшується.

Коментарі
18 Жовтня 2017, 00:18
А хто ж там має освоювати. Семен з своїми б.....дями? Чи собутильніками? Барани позбиралися і навіть не знають з чого починати. Сам баран і команду таку ж підібрав. Шкода людей. А що ж взяли по 200 грн а про майбутнє і не подумали. Таку владу на мило.
18 Жовтня 2017, 14:15
Семен зі своїмо підстілками поховає громаду це 100%. Тільки незнаю хто буде розгрібати те все після тих неуків.
18 Жовтня 2017, 16:54
Семену та ваша громада до одного місця! З кожної "точки" по 200 грн в місяць, ще пару "бізнесменів" ( Цибуковський, Чабан і подібні шістьори), які не платять податки, та й добре! Квартиру в Києві вже купив, пару магазинів вже є, землі нагріб, своїх шалав пристроїв! А , ще жінку хоче дєриком садочка поставити, але матері діток його скоро каструють! Питання : нах..й ми йому?! Відповідь: на..й він нам! Є ж нормальні люди, придивіться!!
18 Жовтня 2017, 22:45
В Поворську нормальні люди є. Дописувачі не всі коректні. В бюлетені був кандидат з Ломачанки, Пісочного, Іванофранківщини. Де з Поворська? А чому по 200 грн.? Ще по 200 давав другий кандидат. І хто був не промах, той мав 400. В бюлетені не було "Поворчанина", не було "Повопчанки", не було "Поворчанина 2". А голову можна було б і з них вибрати.
19 Жовтня 2017, 00:42
Перевибори! І мозгі за 200 рублів нєх.й отключать
19 Жовтня 2017, 12:08
Семенюкові "любов і голуби" - його особиста справа. Але де ж наші депутати, які під час виборів мандрували по хатах, як старці, і рвали на собі сорочки, як Павка Корчагін, обіцяючи "краще майбутнє"? Де вони, чи вони не мають важелів впливу на ситуацію? Де "поважні газди села" - члени виконкому? Якщо їм все пофіг, то, може, пора нагадати, хто їх вибрав, і що жодна їхня обіцянка не виконана? Якщо громада з чиєїсь вини втратила певні вигоди, які передбачалися цими коштами, то потрібно не мовчати, а покарати того, хто не скористався ними, а відтак, зробив на шкоду громаді.
19 Жовтня 2017, 23:34
Люди добрі треба щось робити, викинути його на смітник!!!! Він людей має ні за що, робить що хоче. Треба збиратися до сради кликати телебачення виявляти недовіру й гнати. В що перетворив село???!!!
20 Жовтня 2017, 05:00
Мої Шавки і Шалавки гарно працювали-вот і Ви ЛОХИ мене обрали. Я ГОЛОВА громади!!! Слава ГОЛОВІ, СЛАВА МОЇМ КУРВОЧКАМ. Для ІМПОТЕНТІВ окремо-ЗАВИДУЙТЕ мовчки.
20 Жовтня 2017, 13:21
А де була громада при затвердженні кожного з теперішніх новопризначених працівників.<br/>І чи прийме участь громада ри виборі директора школи?<br/>Чи я боюсь в село завезли пісок для страусів.<br/>А після цього знову будем обговорювати те, що сталось в інтернеті!
20 Жовтня 2017, 13:22
Вже не завадило б зібрати людей і розповісти чим вони займаються майже рік,окрім того що розсаджуються в кабінети. Чи не задорого нам обходяться їхнє бля.......тво? А ви поворчани і поворчани уважніше читайте, те що пишуть розумні люди,вас попереджали що так буде.Ви що не бачили команду однодумців? Ви сподівалися що якось пронесе,незачепить?Якщо він далі керуватиме то нам тринда- однозначно.А вчителям наука: нехай коли дарують оцінки і підписують практику закривши очі,нехай знають,що рано чи пізно цей неук буде кимсь керувати.І де гарантія що це будете не ви чи ваші діти?
20 Жовтня 2017, 13:31
цю нецензурщину в сторону голови громади працівників сільської ради могла написати королева школи наталія борисівна або її прислуга. пані королева станьте до зеркала і подивіться на себе задайте питання собі а що я зробила для села для громади
20 Жовтня 2017, 13:32
Завгосп за рік все що зумів зробити це кілька смітників і дві дошки оголошень. То це дешевше було б купити. Рік зарплати по чотири тисячі щомісяця. За ці гроші нам можна було б сенсорну дошку поставити і клумби крокусами засадити. Чи може для того завгосп існують щоб стільця Царю гріти.А шлагбаум це діагноз їхній команді. Скрізь стадіон розгороджено,а там шлагбаум....ні ума ні фантазії.
20 Жовтня 2017, 13:54
Це ще не нецензурщина. Коли прийдемо під кабінети,то тоді ви почуєте міцне українське слівце. А у вас певно дзеркало тріснуло або ж воно криве,що себе там розгледіти не можете. Чи правдива думка односельців вас так лякає?
20 Жовтня 2017, 14:04
Пробачте, а де саме Ви тут побачили нецензурщину? Люди все назвали своїми словами. А в школі Вам все-таки, потрібно було вчитися, а не курити в закапелках, тоді, можливо, знали б, що ім'я і по-батькові пишеться з великої літери - &quot;Наталія Борисівна&quot;.
20 Жовтня 2017, 14:08
А так безграмотно писати може лише хтось із команди однодумців сільського голови або ж він сам. Ха- ха- ха. Стид і сором.
20 Жовтня 2017, 14:17
Кожен отримує ту владу, на яку заслуговує. Дорогенькі мої поворчани, за що боролись, від того й матюки слухайте. (
20 Жовтня 2017, 14:22
А з відки вони можуть знати як писати якщо там сидять люди без освіти.
20 Жовтня 2017, 14:22
Тримайся! Час Х не за горами!
20 Жовтня 2017, 14:30
Плачуть, що грошей нема, а те що давали прої... ли. Маразм...
20 Жовтня 2017, 14:32
А я пропив 200 гривинь!
20 Жовтня 2017, 14:35
Вони звикли що комп'ютер автоматично виправляє помилки,а голова в них для того щоб зачіски носити. Якщо кошти повернуть в бюджет так як і в тому році повернули 200 тисяч, то його треба буде на кілок посадити.Бо більше нам вже ніхто і нічого не виділить, а самі ми вже бачимо,що можемо.
20 Жовтня 2017, 15:06
Голова головою - а де наші депутати &quot;шановні&quot; - дами і пани. Нехай розкажуть і покажуть, що вони зробили для громади. Коли відбувалися вибори, то в депутати лізли і &quot;плєнні і воєнні&quot;, і з освітою, і бармени, і бізнесмени. Де їхня робота?????????????
20 Жовтня 2017, 15:11
Читаю всі відгуки- стидно за повурчан. Я повурчанка, не проживаю в Поворску. Дещо чую зі сторони і жах.Культура пре в інший бік.Я так розумію-зараз в Поворській школі цього вчать? Люди, схаменіться!!!Обісрати, вибачте, голову найлегше.А стати і зробити-не кожен мастак.Потрібно було свідомо балатуватися і вибирати голову.Але з тих, які були-цей приземлений і простий.А допомогти ніхто не намагався?Тільки палки в колеса?
20 Жовтня 2017, 15:31
Ви тут не живете і тому не знаєте всієї кухні. Це не за людей має бути соромно, а за керівника. Бо для того їх і обирають. Цей приземленний кажете? Це точно від пенька він недалеко відскочив. А кого він слухає? Хіба мало до нього порад надходить,хіба ми не намагалися допомогти? То все до чого до боролися,що втрапили в списки тих з ким потрібно боротися, і випікає нас тепер розпечений залізом. Ви якщо не володієте ситуацією, то мовчки читайте. А ні, то спробуйте допомогти. Всі хто мають освіту,досвід чи хоча б смикалку,в компанію творців світлого майбутнього в Поворську не ввійшли.
20 Жовтня 2017, 15:37
Він не простий,а тупий.Називайте речі своїми іменами. А як з людьми говорить.....Хто чув хоч раз як він верещить і хамить,як називає і куди посилає, той допомагати не буде. А що саме допомогти? дєвок порати? Бо ж більше нічого ще й не починав робити?
20 Жовтня 2017, 16:31
піднімайтеся-робіть перевибори.Вибирайте Аркадія, людина неприземлена.І буде ще гірше!!!В Вас є багато вчених в селі- балатуйтеся.Чого сидите?Якби балатувалися і не пройшли, тоді звіздіть!!!<br/>Вибачте за мій український...
20 Жовтня 2017, 17:47
Вибачаємо.....
20 Жовтня 2017, 21:53
Наш &quot; голова&quot; думає не головою , а яйцями
20 Жовтня 2017, 21:55
Тобі до королеви як до Київа рачки , будиш мати хоч одну вищу освіту тоді будеш цявкати.
21 Жовтня 2017, 01:02
А які спеціалісти позбиралися? Стид і сором. Конкурс на посаду директора школи оголосили люди, які не розшифрують абревіатури МОН. А й справді, яке їм діло до профільного міністерства, коли у них воно своє, поворське
21 Жовтня 2017, 01:10
Бачу є питання до депутатів. Відповім особисто від себе. До того як стати депутатом, я думав, що вони багато чого вирішують. Після виборів зрозумів , що дуже мало!<br/>70% давно вже під Семенюком, а решта нічого не може зробити і це правда! Виконком весь , теж в його руках. Набрав радників собі ,тих що депутати не підтримали. А він з ними радиться!Абсолютно всіх працівників набирає тількі він! <br/>На сьогодні основна проблема нашої ОТГ, це якщо голова профукає гроші , які дає держава, а воно до того йде. далі буде дуже погано не тільки Поворську, а й Шкурату, Луківці і т д. <br/>Збирайте підписи, збирайте сходи селян, оголошуйте про недовіру, робіть ініціативну групу,щоб голова та всі старости прозвітували за рік бездарної роботи! Потрібно не мовчати!<br/>На одній з сесій голова пообіцяв зібрати всі матеріали і відчитатися за клуб . Пройшло пів року, а йому пофіг на вас і той клуб ! А гроші, то десь ділись... Більше того, він знову робить ще один проект на ремонт клубу! Увага!!! Не на закінчення , а робить новий проект, як нібито раніше з тим клубом нічого не робили!<br/>В Пісочні пропало приблизно 50 дерев! Зі скандалом у людей вирізали на присадибних ділянках! Кричали це власність сільської ради! І що ви думаєте, дерева всі продали, а в бюджет 0 грн надійшло ! Де гроші, самі здогадайтеся! По підрахункам лісників це приблизно 60 000 -100 000 грн! Вони це все оформили: той що зрізав дерева деревину забрав собі в рахунок оплати за послугу! Робіть висновки!<br/>І таких ситуацій дуже багато. <br/>В громаді дуже мало залишилось «об‘єктів» на які він не клав лапу . Це школа, садочок і т д. Тому відстоюйте свої права і не мовчіть
21 Жовтня 2017, 03:04
У селі Поворську є <br/>Крутий один дядік<br/>Він султаном себе зве<br/>Бо ,,гарем&quot; у нього є.<br/>Але звуть його Сергій<br/>Головою він зробивсь.<br/>Ми його обрали<br/>Бо надію мали,<br/>Що заживем красиво
21 Жовтня 2017, 03:08
У селі Поворську є <br/>Крутий один дядік<br/>Він султаном себе зве<br/>Бо ,,гарем&quot; у нього є.<br/>Але звуть його Сергій<br/>Головою він зробивсь.<br/>Ми його обрали<br/>Бо надію мали,<br/>Що заживем красиво,<br/>Всім людям на диво...<br/>P.S. Далі буде......
21 Жовтня 2017, 03:30
Садочок?Пeршe,що зробив то влаштував на роботу свою дружину.Всі ті ,що прийшли на роботу в садочок при його кадeнціі- 99 відсотків його шавки.Дітeй, кого брати в садочок вирішує він та його виконком.Ви дeсь чули вКовeлі,Луцьку,Киіві, що цe вирішує виконком?Цe повинна робити завідуюча.Зайнятись ж нічим.Пeрeд виборами його шавки бігали по хатах і розказували,який хороший голова,як рeмонтує клуб.Дe клуб?Коли вжe вибори?Можe хоч накриють... розвалюху?Куда вкидаєтe гроші?В столітню розвалюху?Дeшeвшe побудувати новий.Дe дороги?З такими дорогами і до нас маршрутки пeрeстануть іздити,тільки по трасі.Скажіть що зроблeно з 2010 року?Сім років!???
21 Жовтня 2017, 09:19
Любі мої синички-працівнички с/ради, не міряйте всіх своїми мірками. Ви недооцінюєте мене, я все що думаю говорю голові в очі, і не тільки йому, й потреби писати під псевдонімами не маю. P.s Й не сидіть в робочий час в фейсбуці , займайтеся своєю справою. Гарного дня.
21 Жовтня 2017, 11:33
Якби всі депутати були такі як Ігор, то не дожилися б до такого. А кого ви вибрали???? Серед претендентів на депутатів було багато достойних людей, то сидіть далі і хай роблять лохів з вас. Грошей робити хоча б дороги немає ,а розширювати штат &quot;сільсовєта&quot; є. Директор школи не угодна треба прибрати. Конкурс оголосили!!! А хто цікавився думкою вчителів, батьків, учнів. В положенні про опорний заклад сказано, що директором може залишатися діючий директор за згодою громади або конкурс, який був необов'язковим. На сесію винесли голосувати тільки одну частину, а про другу й не згадали. Знаєте чому? Тому, що треба зробити директором БЛИЗЬКУ ПОДРУГУ РОДИНИ Цибуковського. На опорну школу виділяються чималі кошти, то треба ставити свою людину. Цибуковський вже погрожував вчителям ,що прийде новий директор і наведе порядок, мабуть такий як в &quot;сільсовєті&quot;. Бо вже й години переділили й нового завуча призначили. А те, що батьки в середу піднімали це питання ,то ніхто з цим не рахується, діти ходили, то як звірі на них накинулися. Й був ще кращий варіант прибрати директора, зате ,що діти пішли поговорити, висловити свої думки, то погрожували директору, що звільнять по статті й з доганою. А вчителів принизили, кричали на них ,як недорізані. За що??? Діти не мають права мати свою думку???Ото так і живемо. Та скільки можна це хамство терпіти.
21 Жовтня 2017, 11:33
САМІ РОЗУМНІ СЛОВА від ІГОРЯ! &quot;Збирайте підписи, збирайте сходи селян, оголошуйте про недовіру, робіть ініціативну групу,щоб голова та всі старости прозвітували за рік бездарної роботи! Потрібно не мовчати!&quot;
21 Жовтня 2017, 12:43
Третій проект будинку культури????? Перший обійшовся в 47 тисяч( стара поліклініка), другий. ?? І ще третій???. Круто. чи може ще яка рідня Цибука проектант?
21 Жовтня 2017, 12:45
Тішить,що є такі світлі голови як в Ігоря,але чи він вийде відкрито задавати питання,чи всі з- за плечей герої.Хто пробував протистоять узурпатору,той поплатився робочим місцем і спокоєм.Але такого не можна допускати щоб гроші просто так профукували- це ж наші гроші, наші податки,наше майбутнє.На клуб вже мабуть п'ятий раз роблять документацію,бо то на стару поліклініку два рази,потім на реконструкцію двічі. Це вам не сто гривень на папір- це в межах 400тис щоразу.І як бачимо безтолку.Депутати ідіть по округах і говоріть своїм виборцям,бо як піде жара то і ви схлопочите. Свої інтереси треба вміти відділяти від робочих.З а сім років він знищив село- залишились руїни і чагарники. Якщо будемо мовчати,то бебахи привезуть і в парку скинуть.
21 Жовтня 2017, 12:45
Ви маєте почати, збирайте в понеділок позачергову сесію а народ вийде
21 Жовтня 2017, 12:54
17 годин тому Семен дав коментарі інтернету виданню&quot; Конкурент&quot; ,що він господарник і що роботи ведуться. Скажіть ще односельчанам де і які? Вже повинно бути як у мурашнику,роботи повинна робитися в дві зміни,а вас не можна розколисати. Тільки кадрова політика і ведеться. І хоч цього разу кандидатура достойна,але на часі інші завдання важливіші. А з клубом,то це тільки вигляд роблять що працюють і зручно гроші відмивати.
21 Жовтня 2017, 13:19
Оголошення! Семенюк та наш лох ( старо..а) завтра збирають сходи селян в Пісочні на 15.00! По єдиному питанню: недати мені земельної ділянки для с/г користування. <br/>Пояснюю! Заява написана 40 днів тому, на сесії перенесли питання на наступну ( бо не було засідання комісії), а іншого законного рішення не існує, тому й роблять сходи селян! А зараз про засідання комісії по даному питанню! Приходжу на комісію, а там три генерали (Семенюк, Кізей, Дмитрук (депутат від Козлинич, ні, не з Пісочного)) розклали 3-4 карти с Пісочне і вирішують як не надати ділянку! Дають листок бумагам, а там пише : не давати, бо згідно Генерального плану земля зарезервована під будівництво! Пояснюю: комісія не відбулася, не хватає членів комісії, а рішення є!!!!!!!!!! Я сказав їм , щоб взяли своє липове рішення завтра на сесію та Генкарту Пісочного! Не сесії ні карти , ні рішення не було!!!!!!!! А на карті земля тільки для с/г!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Скажу більше! Ту землю чи то голова чи староста вже давно хочуть комусь впарити, за велику суму! Жителі села підтвердять, скільки джипів вже було на оглядинах ! А все показував, розказував Наш староста. Коли селяни взяли за яйця Кізу, то він кричав, що це не він, це все Семенюк!!!! Робіть висновки!<br/>P.S. Все почалося на наступний ранок після виборів! Цибуковський подзвонив, привітав з обранням і сказав, щоб я був нормальним пацаном, щоб з ними в команді! А я сказав, що і так нормальний і без вас! Потім пізньої ночі Рудь припер на переговори, теж його відправив... На другу ніч сам пан Семенюк з старостою Козлинич в затонованому авто намагались мене переманити різними способами! Ніби, помагай нам і ми тобі допоможемо! Я думаю, всі і так знають куди я їх послав! <br/>Питання! А як справи у інших депутатів, що їм дали чи на обіцяли ???? Бо мені було дуже цікаво слухати, коли мене намагались переконати!
21 Жовтня 2017, 13:33
...Борітеся,поборите<br/>Хай вам Бог помагає,<br/>Бо за вами сила й воля<br/>І правда святая.
21 Жовтня 2017, 14:20
Приблизно після третьої сесії я купив стаціонарну відеокамеру , щоб безперервно знімався весь процес кожної сесії . Перші сесії знімав Цибуковський на свою камеру . Дорошко Валя обіцяла виставити зняте відео на офіційному сайті ОТГ. Коли час від часу запитув, то відповідь була: скоро,скоро! Рік вже пройшов!<br/>Питання до працівників сільради! Чому немає відео на сайті сільради! ? Камера давно знімає на кожній сесії, хоч як вони не хотіли встановлювати ! Хай люди подивляться , як проходили всі сесії! Хто сидить гривами махає, а хтось активний! І відразу буде видно , кого потрібно підвішувати за яйця
21 Жовтня 2017, 14:24
Очі бачили,що брали- їжте повилазьте. Три рази цю гниду могли не вибрати,все вам кандидати не такі. Весною була можливість закопати в тих відходах- ні ще щось чекають. Поки кожного не каснеться- діла не буде. Хоча і так масштаби шокують. Палива біля котельні як кіт наплакав- ніби Семенюк з Карплюкам вдвох заготовляти. Навезли мокрих гілочок,трісок вербових,бо тополі,липи,сокори поїхали на бабло.Людям городи завалили гіллям,дороги захарастили,сінокоси з'їздили- а всі і далі мовчать. Дорги не ремонтують,поліклініку європейські хіба в градах ставлять,садочок тісниться далі в двох приміщеннях( це ж не його дружині бігати з відрами) Пора робити роботу над помилками.
21 Жовтня 2017, 15:07
Люди піднімаємось досить сидіти , ми зуміли відстояти свою честь коли вивезли ті відходи і зараз справимось.
21 Жовтня 2017, 15:45
Вже дзвонять по людях і залякують щоб сиділи як миші
21 Жовтня 2017, 15:45
Вже дзвонять по людях і залякують щоб сиділи як миші
21 Жовтня 2017, 15:56
Ігор, ти молодець!!!!! Банду геть!!! Люди невже ми не справимось. На трасі ж змогли
21 Жовтня 2017, 15:59
Завтра збори селян в Поворську на 17:00 в музичній школі .І нихто не бійтеся те що вони обдзвонюють це капля в морі проти людей.
21 Жовтня 2017, 16:21
Якщо дхвонять- значить бояться. Разом нас багато нас не подолати. Але треба добре підготуватися: запитання,пропозиції. Юридично підкуватися про схему оголошення недовіри.
21 Жовтня 2017, 18:30
В голові не вкладається( з приводу всіх &quot;приблєжонних&quot;)...як можна виконувати такі вказівки Семенюка?Як можна йти на поводу?Чим ви керуєтеся, коли робите таке?На що можна було спокуситись? ...в вас всіх є діти, внуки...вони також вас підтримують?!Кажуть:&quot;Да,мамо,тату, ви такі молодці, що вкрали, оббрехали?!&quot;...?!?!?мені просто цікаво, Як вони на це реагують?Ви не ловили себе на думці, що вашим дітям соромно за вас?Що може бути гірше, ніж впасти в очах своєї дитини?...А це все не за горами, повірте...ви загралися!!!<br/>Ви не боїтесь, що від вас всі відвернуться?Та, що там відвернуться...ви не боїтесь, що доведеться відповідати перед законами держави, Божими в кінці-кінців?Чи гадаєте, що гроші-це все, що треба для щастя, що від усього відкупитесь?!...Друзі, родичі, діти...ви ж через всіх переступили, на всіх плюнули,...ви всіх розтоптали, заради своєї вигоди! А чи оправдана ця вигода?!Чи варті гроші того?Чи залишилось в вас щось людське?! Не питаю про совість...де елементарне відчуття страху, чи переживання, чи думаєте ви про майбутнє?!Все ж в житті бумеранг!Рано чи пізно все повернеться і воздасться...Не розумію, чесно...
21 Жовтня 2017, 18:36
ОГОЛОШЕННЯ!!Поправка завтра зходи селян на 15:00 всім ЯВКА ОБОВ'ЯЗКОВА!!
21 Жовтня 2017, 20:12
Внесіть точність. На 15 год.де? Біля с.р. чи муз школи, чи в Пісочному? Дуже багато протиріч. Це нашкодить благій справі. Багато людей не мають нета,чи хтось інформує людей по- простому. Чи приєднаються люди з інших сіл,чи самі Повурці будуть розгрібати? Потрібно скоординувати всі сили.
21 Жовтня 2017, 20:47
На котру і де
21 Жовтня 2017, 21:06
15.00. муз.школа
21 Жовтня 2017, 21:10
Сільська рада розвісила оголошення! В Пісочні на 15.00, а в Поворську на 17.00! Але вже щось мутять! Бо обдзвонюють своїх людей і кажуть, що в Пісочні на 13.00, в Поворську на 15.00! Тому потрібно збиратись раніше!!!!!
21 Жовтня 2017, 21:56
Дійсно оголошення по Поворську вісять на 17:00 в музичній школі.
21 Жовтня 2017, 22:24
Якщо Семенюк не прийде? Підемо до хати? Чи будемо чекати 17 год.?
22 Жовтня 2017, 01:18
Прийде! Якщо ні, то його люди порвуть, бо вже дістало це всіх!
23 Жовтня 2017, 00:00
Ігор,велике прохання тримати руку на пульсі,якщо через 5 днів не буде надана відповідь по тих питаннях- потрібно буде приймати міри.Іне треба сподіватися,що він раптом почне працювати для людей. Те що нас чекають персональні репресії- це гарантія. Його шавки добре дивилися хто голосував. Адекватна людина точно склала б повноваження,але наш влаштує охоту на відьом.
23 Жовтня 2017, 00:42
На мою думку серед депутатів є багато достойних людей, і не 70% під Семенюком. Але, що може зробити депутат, коли йому, на його прозиції, постійно кажуть, що не має грошей ні на проекти, ні на благоустрій… Все робимо своїми силами, без жодної фінансової підтримки сільської ради. Впершу чергу ми всі повинні поставити собі запитання - «Що я зробив для свого села, своєї громади?». Всім нам потрібно бути активнішими, візьміть приклад із жителів села Ситовичі, які змогли «відстояти» свого старосту!!!
23 Жовтня 2017, 01:26
Найгірше те, що вони все одно нічого не зрозуміли...
23 Жовтня 2017, 01:31
Маю на увазі тих, хто коментував кожне слово людей із залу...
23 Жовтня 2017, 02:14
Для того щоб зрозуміти,що кажуть,просять чи чим не задоволені потрібно мати збережений інтелект. Щоб визнати свої помилки- критично мислення. Щоб виправити недоліки- сміливість і бажання.В и хочаб щось з цього хоча б когось з них побачили? Вони свято впевнені що це сплановано,підстроєно і що це думка окремих упереджених людей. Якщо вони залишаться на місцях,то багатьом людям буде несолодко.Всі винуваті в тому що не подобаються результати діяльності чи непрофесійності. Вони просто люблять свою роботу.
23 Жовтня 2017, 03:08
Сьогодні вкотре впевнилась,що в нашій с/р працюють дуже &quot;талановиті люди&quot;,&quot;міністри &quot;,соромно було слухати &quot;міністра освіти&quot;і те як вона нагло дивлячись прямо у вічі першій вчительці своєї дочки брехала,а Ігор молодець,ось з кого потрібно брати приклад.
23 Жовтня 2017, 18:00
Ігор ти молодець так тримати, цих самовпевнених людей давно потрібно поставити на місце.
23 Жовтня 2017, 23:01
Семен як поставить вітряки, то разом із Санчо Панса,який так любить роботу,будуть боротися з ними. Питаннячко до голови:&quot; якщо в нас вистачає палива на весь опалювальний сезон,то чому котельня працює лише до обіду і лише 5 днів на тиждень?&quot;
23 Жовтня 2017, 23:09
Коли дискотеки коштували 2 гривні,то в с.р. надходило 700-900 гривень на місяць. Зараз вхід 15-20 гривень, і в бухгалтерію здає Іван -фізична особа 200 гривень на місяць. Запитання в чому вигода? Навіщо платити більше? Апаратура і приміщення безкоштовне, світло- музична техніка куплені за гроші поворчани. І це все для того щоб холуй Іван і цар Семен мали лівачок. Скільки? Порахуйте самі....?????? У
23 Жовтня 2017, 23:10
Коли дискотеки коштували 2 гривні,то в с.р. надходило 700-900 гривень на місяць. Зараз вхід 15-20 гривень, і в бухгалтерію здає Іван -фізична особа 200 гривень на місяць. Запитання в чому вигода? Навіщо платити більше? Апаратура і приміщення безкоштовне, світло- музична техніка куплені за гроші поворчани. І це все для того щоб холуй Іван і цар Семен мали лівачок. Скільки? Порахуйте самі....?????? У
23 Жовтня 2017, 23:17
Людина повиннана нетільки любити свою роботу, а перш за все бути професіоналом своєї справи кожен має займати своє місце,
23 Жовтня 2017, 23:17
Щоб висловити недовіру голові депутати повинні пропрацювати рік з ним, а щоб громадянам скинути його з поста можна в будь- який день. Він вже сьогодні хвалився що в нас нічого не вийде,бо його не так легко скинути. Що це просто було шоу,а він як працював так і буде працювати. Так що розслаблятися рано,можливо в цю неділю потрібно буде зібратися знов. Він же обіцяв надати звіти,відео сесій і т.д Один день пройшов- залишилось ще 4 .
23 Жовтня 2017, 23:48
Потрібно буде зібратися ще раз зберемося,головне щоб більше людей знали коли і на яку годину.
24 Жовтня 2017, 00:34
В наших людей гарна позиція :<br/>&quot;Моя хата з краю. .......&quot; , або<br/> &quot; я ж нічого не чув(ла), не знав(ла)&quot;.<br/>Досить СПАТИ! !!!<br/>Не лише читайте коментарі .<br/>ПРИЄДНУЙТЕСЬ! !!!!! До небайдужих.
24 Жовтня 2017, 23:36
На те дуже розраховують. Прийдеться все брати в свої руки.
24 Жовтня 2017, 23:37
Шановний бухгалтер,як ви виразились холуй Іван має свою апаратуру і цей холуй хоть щось зробив для села.А що зробили ви?Ви тільки можите сидіти в свому кабінеті і штани протирати та сидіти в соть сітях і щоб займатись своїми справами та обовязками ви сидите і обсираєте, як було сказано холуя Івана і царя Семена.Мені і молоді дуже цікаво дайте відповідь де в дійсності те світло і апаратура та на яку ми ходили колядували і щедрували.Чи думаєте шо ніхто незнає куди і хто її посписував тайно від царя Семена.А ще попрошу дайте відповідь де ті кошти які я вам плачу за танс.майданчик чому у вас тільки 200 грн, а решта де положили підпроценти собі.Хіба вам царь погано платить?Я думаю що зарплата вас немаленька.Пане бухгалтеру я попрошу вибачитись за холуя тому що ви немаєте права називати так людину.Я ж неговорю хто ви
24 Жовтня 2017, 23:44
Перепрошую повідомляю всім хто мно цікавиться музична освіта в мене є хоч і невища,але не в освіті діло тре займатися і любити те що в тебе виходить.І я можу зробити те що людина з освітою навіть і недодумається.
24 Жовтня 2017, 23:45
Перепрошую повідомляю всім хто мно цікавиться музична освіта в мене є хоч і невища,але не в освіті діло тре займатися і любити те що в тебе виходить.І я можу зробити те що людина з вищою освітою навіть і недодумається.
25 Жовтня 2017, 00:30
Люди, не переходьте на особисті образи, ми ж в одному селі живемо і наші діти в одну школу ходять. Не ображайте одні одних - від того добра не буде. А біда наша в тому, на мою думку, що немає діалогу влади і громади. Такі зустрічі - тільки конструктивні і корисні - повинні проходити кожний місяць. Голова і апарат повинні звітувати перед громадою, громада, та й голова повинні давати пропозиції, радитися і разом щось планувати, показувати своє бачення проблем і шляхів їх вирішення.<br/>Шановні керівники громади!!!!! Не потрібно дивитися на тих, хто прийшов на схід громади, тільки як на ворогів і тих, хто тільки і думає, як палицю в колесо вставити. Ми не за тим прийшли до вас. Ми прийшли для того, щоб налагодити співпрацю і діалог, від якого ми всі виграємо, але якого, нажаль, наразі немає. Працюйте з людьми, в першу чергу, а не самі з собою, і справи налагодяться, поважайте кожну людину в селі. Ми всі за те, щоб ми і наші діти жили в чистому, охайному населеному пункті, щоб здобували якісну освіту, мали де проводити вільний час. Покажіть хоча б найменші позитивні зрушення, і люди вас підтримають, підуть за вами і допомагатимуть вам. Принаймі, більшість людей, яким не байдужа доля села.
25 Жовтня 2017, 00:48
Гірше москаля,підривають державу з середини,вирізати до ноги.Слава Украіні!Смерть ворогам.
25 Жовтня 2017, 01:00
Пане Іване дозвольте запитання.Ви граєте дискотеки на своій апаратурі чи с/р,і звідки взялася ціна 15гр вхід,наскільки я знаю в минулому році коли був завклубом Алієв Роман вхід був 2 гр? Дайте будь ласка відповідь.
25 Жовтня 2017, 01:01
Хоч одна людина написала розумну відповідь.
25 Жовтня 2017, 02:01
Не маєте сказати чогось розум ного - взагалі не втруча
25 Жовтня 2017, 02:26
Алієв був клубним працівником,а я неявляюсь клубним працівником.І остані 2 роки він дискотеку некрутив,а приїжали в конвалію ді-джеї і вони за вхід брали по 15 а потім і по 20грн.То я беру за вхід так як беруть інші в тому числі і естрада.І я кручу на своїй апаратурі
25 Жовтня 2017, 02:41
Шановні люди шо ви сперечаєтесь я з дядьком Іваном їздив забирати <br/> апаратуру з ремонту і повірте він немало заплатив не 100 грн а тисячі платив він з свого карману бо він шено починав крутити.Мені даже стало цікаво в нього зараз попитатися чи він вернув ті кошти собі чи ні, мені кажеться що ні.
25 Жовтня 2017, 10:27
Шановний Іване,а ти невраховуєш те,що люди які їдуть до нас грати несуть витрати ще й за заправку, естрада - співає ! Ти місцевий - просто нажимаєш на кнопочки!
25 Жовтня 2017, 13:49
Твої можливості і фантазію ми оцінили на день села. Без коментарів. Пошлятіна і несмак. Апаратуру передали по опису всю і вся робоча. А ти мабуть і брезенти свої почепив? Чи по- чесному призгаєшся.Гроші всі що здав все є, не твого розуму клопіт. А Алієва не трогай,бо тобі до нього не доскочити. Як не намагайся його зачепити,він в підкилимні ігри ніколи не грався. На відміну від тебе.
25 Жовтня 2017, 15:41
Діджеї брали 10 гривень. А за 15 одна чи дві дискотеки було. Ти хочеш за три години скільки заробити? Велика ложка рота дере. Ти якраз підходи під компанію однодумців: чим більше увірвати. А для села пісочниця в зарослому парку з поваленими заборами- невелике надбання. Там лише нужду справляють і ригають.
25 Жовтня 2017, 18:08
Тещо в нас люди бидло плюють і серуть в пісочніцю то не моя провина.Я не винен що наші люди некультурні,тут моєї вини нема а парк не тільки для дорослих ай для дітей.А якшо ви таке пишете то ви також відноситеся до цієї категорії.Хто вам мішав взяти танс.площадку і привести до порядку.І хватить писати під прикритям,як ви такий завзятий то напиши хто ти такій.Якщо вас дуже це цікавить то зателефонуйте до мене і я вам все розкажу.
25 Жовтня 2017, 18:19
Ну да куда йому до Алієва. Ти думаєш шо ніхто незнає хтото пише від імені бухгалтера.Держи і дальше свого чоловіка на поводку а то ше де втіче.Він завжди в тебе підкаблуком.Ми вже побачили якій він розумний був коли він був завклубом.
25 Жовтня 2017, 18:48
А кого цікавить де я взяв доски і гвозді на лавочку і брезента та інше я можу сказати ,добре шо є такий підприємець Яблонський В.В якій дав все це.Дякую йому.
25 Жовтня 2017, 18:54
А взагі люди добрі завідуйте мовчки
25 Жовтня 2017, 20:24
Під псевдонімами не пишу,що думаю кажу в очі. Це всі знають. Я б хотіла так вміти писати,шкода ,але поезія не мій козир. А поет вас зачепив всіх добре,ох і зачепив.Молодець. А на рахунок чоловіка, то як пише Іван- заздріть мовчки. Проколчик у вас вийшов.
26 Жовтня 2017, 00:34
Люди добрі!!! НЕ ТИМ ГОЛОВУ ЗАБИВАЄТЕ!!! СЕЛО піднімати треба,а не грязну білизну перебирати!!! Мені цікаво - де поділась наша культура, повага, гідність ??????????????
26 Жовтня 2017, 19:33
Перейшли на особистості,а з чого все почалося- забули. Поки між собою будемо вирішувати хто кращий,а хто гірший,то втратимо час і спільний дух. Завтра п'ятий день, А віз і нині там. Що далі? Чи вистачить у нас сміливості і духу? Чи проковтнемо?
27 Жовтня 2017, 11:58
Доброго ранку всім. Хочу подякувати всім активним поворчанам,які висловлювали свої думки,мої думки,видаючи їх за свої. Добре що ви були уважні,коли я говорила. Я своєї думки не приховую, ще багато чого могла б добавити.
28 Жовтня 2017, 00:44
Пройшло 5днів! Що там звіти, записи сесій ??? Ігорю що робимо далі??? Криши розкрили,щебінь завозять,а дальше???
28 Жовтня 2017, 18:04
Знайшли до кого вцепитись- до Івана. Сказали б йому &quot;дякую&quot;, що молоді є хоч куди діватись. Дуже дріб'язково чіплятись до людини за якісь нещасних двісті грн за вечір,що він має при тому,що сам платить оренду, апаратуру,освітлення і т.д. А хтось правду написав,що до Алієва йому лалеко-Це ж опускатись і опускатись) Іван більше за пів року біля тої клєтки зробив,ніж Алієв за весь час своєї роботи.
29 Жовтня 2017, 02:44
Оце ви правильно підмітили - &quot;клєтки&quot;. Дійсно, не танцювальний майданчик, а &quot;клєтка&quot;, більше схожа на циганське шатро. Бридко дивитися зі сторони на ту розруху і хащі.
29 Жовтня 2017, 02:52
А це вже до нашого голови- чому в селі нема клуба чи гідного місця для відпочинку молоді. І якщо зараз,на вашу думку ,там хащі, то бачили б що там робилось до Івана)
29 Жовтня 2017, 09:37
А далі все як і було. Кожен сам за себе. Село додеребанять і скажуть,що так і було. Як шість років &quot;працювали&quot; так і до наступних виборів дотягнуть. Роздадуть по 200 чи може трошки більше і знову будемо споглядати активну діяльність. А те,що намагаєтесь зачепити завклуба,то я хочу побажати вам побувати на його місці. От тільки чи дочекаємося доки будемо мати клуба. А Іван молодець,безпринциповий,швидко зорієнтувався на місцевості.
29 Жовтня 2017, 09:45
Справді питань до нашого голови багато. Тільки замість того,щоб задавати їх йому, ви ховаєтесь. Це погано не лише молоді,а й старшим людям,які зовсім не мають куди вийти. У вас хоч є &quot;клєтка&quot; і Іван
29 Жовтня 2017, 11:00
Смішно читати, одне цікаво, що ви хочете з Івана? Щоб він вам клуб построїв? Всі притензії до голови... <br/>І хай кожен завдасть собі питання , що я зробив для свого села?
29 Жовтня 2017, 11:00
Смішно читати, одне цікаво, що ви хочете з Івана? Щоб він вам клуб построїв? Всі притензії до голови... <br/>І хай кожен завдасть собі питання , що я зробив для свого села?
29 Жовтня 2017, 11:00
Смішно читати, одне цікаво, що ви хочете з Івана? Щоб він вам клуб построїв? Всі притензії до голови... <br/>І хай кожен завдасть собі питання , що я зробив для свого села?
29 Жовтня 2017, 11:00
Смішно читати, одне цікаво, що ви хочете з Івана? Щоб він вам клуб построїв? Всі притензії до голови... <br/>І хай кожен завдасть собі питання , що я зробив для свого села?
29 Жовтня 2017, 11:01
Смішно читати, одне цікаво, що ви хочете з Івана? Щоб він вам клуб построїв? Всі притензії до голови... <br/>І хай кожен завдасть собі питання , що я зробив для свого села?
29 Жовтня 2017, 11:03
По-моєму,низько котити бочку на людину і обливати показово брудом тільки тому,що в неї виходить робити свою справу краще,ніж в Алієва.
29 Жовтня 2017, 13:07
Ні одного кривого слова і зовсім не в Іванові справа.Ви або зациклились або не розумієте що взагалі відбувається. Робіть ще краще і вам подякують так як усім подякували: і Жанні, і Алієву і Борисівна,і Макарівні,і Каті і т.д. Кому так заважають Алієви,що вони вам скрізь ввижаються??? На колір і смак- товариш не всяк.
29 Жовтня 2017, 14:43
Говорили про роботу с/р, а закінчили Іваном і Алієвим, відстаньте від їх. А з головою щось робити треба, самі всі бачимо все куди котиться.
29 Жовтня 2017, 16:27
Про Алієва ніхто кривого слова не говорив би. Але Танька тут розпинається,що ,коли він був в клєтці, то було краще. Їй може і було. Це її власна думка- в молоді ж інша. Просто, не треба гнобити інших (ще й у справі,яку в них дійсно вдається краще робити), то і чоловіка твого ніхто не чіпатиме. А от, на рахунок , Борисівни, Жанни, Каті і Макарівни, то тут ніхто ні про що погане про них і не заїкався. І зараз приплести їх сюди, була тільки твоя власна ініціатива.
29 Жовтня 2017, 17:04
Ніхто нікому не нав'язує своєї думки.На сходах селян запитали про вартість послуг. І питала навіть не Танька.Шкода,що вас все влаштовує. Бо зазвичай людина прагне до кращого. І людей обурило,що якщо субвенцію не засвоять, то вам ще довго прийдеться відпочивати в таких екстремальних умовах.Тут почали писати люди для того щоб щось змінити,зрештою зібрати людей. А ви перейшли на особистості,які ні до цього нічого не вирішували, ні зараз нічого не вирішують.Довше крутять дискотеки,але і це не всім подобається. З часом перестають цінувати навіть дуже поважних людей. А особливо непостійна в своїх вподобання молодь.
29 Жовтня 2017, 18:08
Чого ви всі так переживаєте. Засвоїли гроші на клубі??????А цю субвенцію засвоїмо на Пісоченській школі.
30 Жовтня 2017, 23:03
Загалом прочитавши все оце, складається таке враження, що це все пишуть не дорослі люди, які вирішують серйозні питання, а підлітки які поспорили і доводять одне одному хто крутіший!!! Я не заінтересована в жодній зі сторін всієї цієї ситуації, і хочу лише роз*яснити вам хача б те, щоб ВСІ ВИ мали свю голову!!!! Невже ви ще не зрозуміли що це ВСЕ лише, СЛОВА, ОБІЦЯНКИ,!!! ПОКИ НЕ ПОБАЧИТЕ РЕАЛЬНІ ДІЇ, РЕАЛЬНІ ДОКАЗИ, НІКОМУ НЕ ВІРЕ!!! І БІЛЬША ВИНА В ТОМУ ЯК ВИ ЗАРАЗ ЖИВЕТЕ, ЦЕ В ПЕРШУ ЧЕРГУ ВАША ВИНА, тому що (дивимося правді в очі) всі повелися на 200 грн.(ХОЧА РОЗУМНІ ЛЮДИ І 200грн МАЛИ І ПРОГОЛОУВАЛИ ЗА ДОСТОЙНОГО КАНДИДАТА НА сільського голову), і ладно якби в перший раз, але два рази це вже просто ТУПІСТЬ!!! Ви ж бачили , що він навіть без листочка виступити перед людьми не може, на жінок, які слухають його кожної беззмістовної сесії кричить як НЕАДЕКВАТНИЙ, тай взагалі самі вже подумали що всін зробив за весь той час коли займає таку важливу посаду....правильно НІЧОГО ДЛЯ ГРОМАДИ ВІН НЕ ЗРОБИВ!!! І ЦЕ ЗНОВУ ПОВТОРЮЮ ТІЛЬКИ ВИНА ТИХ ЛЮДЕЙ ЯКІ ГОЛОСУЮТЬ ЗА НЬОГО!!!<br/>ДРуге питання яке мене теж дуже обурило, коли я прочитала всю цю маячню зверху це про директора школи!! І ТЕПЕР ДУМАЙТЕ ЛИШЕ СВОЄЮ ГОЛОВОЮ!! АНАЛОГІЧНА СИТУАЦІЯ(з листочком в руках), але це дрібниц!! Згадую роки коли директором була Галина ВАсилівна, от тоді дійсьно в школі була демократія, і дисципліна, всі знали ,що в школі є директор і багато чого було не дозволенно і це було правильно, а коли посаду диретора зайняла Наталія Борисівна, змінни відчутньо почали проявлятися в матеріальному плані, та і взагалі в планні навчання!! В якій школі ще є кабінет де вчителі відпочивають на перервах, і навіть затримуючись там на уроках, розпиваючи каву і не тільки!!! Завуч міняється, бо ж не подпірядковується новим правилам нового директора і все як скрізь НІЯКОЇ СПРАВЕДЛИВОСТІ!!(а про навчання дітей то я взагалі хочу згадувати)!!! АЛЕ ж є і плюси ПЛАСТИКОВІ ВІКНА, КРИША, ну і різні отакі матеріальні дрібничкі які і не вспливають проти того яка атмосфера була в цій школі, і яке відношення було до дітей!!!<br/>ТРетє питання в Ігореві!!Я взагалі в шоці, що ця людина може отак грати на публіку( ну це особисто моя думка) Знаючи його як не дуже добру людину, і про його справи я теж не мало знаю, але в кожної людиниє свої гріхи!!! Але ж знову таки те що він гарно говорить це не дає йому можливості уникнути відповідальності перед людьми, ставши депутатом!! ГОВОРИТИ ГАРНОІ БАГАТО МОЖЕ КОЖЕН ІЗ ВАС АЛЕ ДІЯТИ МОЖЕ НЕ КОЖЕН!!! Наглядний приклад Ігор, зрозумійте це лише ПОКАЗУГА, ГРА НА ПУБЛІКУ( подивившись на нього на зборах мені чомусь згадався ЛЯШКО)))))) так от це лише щоб показати що він не такий як вони всі, ЩО ВІН ЧЕСНИЙ І ТД.... мені смішно чесно, можливо це тільки в мене така недовіра до людей але на більше ніж на недовіру ці люди не заслуговують!! І ВСІ ВИ ЗНОВУ Ж ТАКИ КЛЮЄТЕ НА ШОУ, &quot;ІГОР ТИ МОЛОДЕЦЬ, ІГОР ТАК ТРИМАТИ, ЯКБИ ВСІ БУЛИ ТАКІ ЯК ІГОР&quot;, Мені бридко це читати , що зробив ваш Ігор окрім того що багато говорити, і говорити такі речі які стандартні для людити яка бреше( і знову мені ця схема нагадує політиків) ОТ ідумайте хто правий а хто ні!!!<br/>А ДЛЯ СЕБЕ Я ЗРОЗУМІЛА, ЩО ЧАС ІДЕ І ІДЕ ВІН З ШАЛЕНОЮ ШВИДКІСТЮ, ЯК РАНІШ НІКОЛИ НЕ БУДЕ, ХОЧА ДУЖЕ ХОЧЕТЬСЯ АБИ СПРАВЕДЛИВІСТЬ І ЧЕСНІСТЬ ЛЮДИ НЕ ВТРАЧАЛИ З ЧАСОМ...ПОБАЧИВШИ ЛЮДЕЙ ЯКІ БУЛИ НА ТРАСІ ЧЕРЕЗ НЕ ДУЖЕ ХОРОШУ ПОДІЮ, ПРОСЛІДКУВАВШИ ЗА ДІЯМИ КОНОГО ПРЕДСТАВНИКА СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Я ЗРОЗУМІЛА ЩО ПОКИ ВИ НЕ ЗМІНИТИ СЕРГІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА І ЙОГО ГРУПУ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИЦЬ ПОРЯДКУ НГЕ БУДЕ!!! ЙОГО ЩЕ ТОДІ ТРЕБА БУЛО ЗНЯТИ З ЦІЄЖЇ ПОСАДИ, ЯКИЙ ГОЛОВА ПРИЇДЕ ДО ЛЮДЕЙ ВИРІШУВАТИ СЕРЙОЗНІ ПИТАННЯ В НЕ ТВЕРЕЗОМУ СТАНІ!! <br/><br/><br/>ДЛЯ СЕБЕ ВИСНОВКИ Я ВЖЕ ЗРОБИЛА І ВАМ БАЖАЮ ТОГО Ж!!! ТЕ ЩО ВИ ВСЕ ОЦЕ ПИШЕНЕ НІЩО В ПОРІВННЯНІ З ТИМ КОЛИ ВИ ВСІ ЗБИРЕТЕСЬ І ЗРОБИТЕ ПОРЯДОК С АМІ В СВОЇ СЕЛАХ!!! І ЩЕ РАЗ НАГОЛОШУЮ НЕ ВЕДІТЬСЯ НА СЛОВА ВІРТЕ ЛИШЕ ВЧИНКАМ!!!
30 Жовтня 2017, 23:13
Як був Алієв зав. клубом, то проводили свята і зимою колядували, щедрували було весело, а зараз що в селі цікавого крім того щоб напитися? І Романович не споював дітей як зараз робить Іван бере за руку і тягне пити, а потім каже, що наша молодь бидло. Подивитися зараз на наш парк соромно, голова позрізав всі дерева, скрізь безлад він навіть елементарне зробити не може - смітники, то що тут говорити за щось більше. Клуб скільки вже строїться? Краще розбери його голова і не позор село, бо всі знають що ти хєр його зробиш. Ти навіть не можеш придумати новий сценарій до Дня перемоги. А Романович був класним і молодь була задоволена, а те що він тобі конверти не носив, як робить це Іван в цьому він не винен. Колядували на апаратуру всім селом, а розпоряджається голова з Dj Іваном аххахаха. Брезентом він накрив клєтку і збив декілька лавочок багато зробив. Обклади ще тюками, щоб зимою могли танцювати))) АХахахах
31 Жовтня 2017, 00:17
Якщо ви читали вище написані відповіді Івана то апаратура у нього &quot;своя&quot; він про це неодноразово писав,молодь назбирала грошей а Іван користується,добре пригрівся,та щей підзаробить хоча людей в клетці недуже одні діти яким батьки дають 15 гр на вхід бо ті що самі заробляють не заплатять за те що крутить наш &quot;діджей&quot;.Виходу нема інші не їдуть до нас тут все домовлено нікого крім Івана .Добре що вже майже зима клєтка напевне закриється ,назріває питання до нашого голови,куди подітися машій молоді,куди вийти в берізку,в Імідж,до школи,садочка,поліклініки старої яка в будь який момент може завалитися?а молоді у нас багато,скоро свята,можливо скоро відкриється конвалія і надіюсь що Іван там грати не буде можливо когось будуть наймати як попередні орендарі,в них постійно грав з Уховецька і були люди я й сама була декілька раз мені сподобалось,і сам співає;хоча це све справа орендарів,і звичайно нашого голови який має дати дозвіл на дискотеку чи може уже щось змінилось?Азагалом в селі все вирішує сільська рада і ні думки ні вподобання немають значення лише фінансова сторона особливо в конвертах.Та скільки не писати нічого від того не зміниться потрібно щось робити,можливо молоді зібратись і запитати голови де їм проводити дозвілля в зимовий період?як думаєте що відпосіть?а сказати нема що,хіба в клєтки.Дуже сумно тому що клубу нам ще небачити довгі роки як і якоїсь дії нашого голови,можливо помилясь але нічого кращого небуде поки є такий &quot;чудовий&quot;голова.
31 Жовтня 2017, 00:26
Шановні друзі дозілля молоді це дуже добре ,це теж питання до Сергія Володимировича але ви напевне забули що відхилилися від головного питання до голови с/р,де звіти,цифри і коли будуть сходи селян ?
31 Жовтня 2017, 15:17
В Алієва молоді багато було ... Не смішіть)))) як можна писати такий брєд, всі й так все бачать....
31 Жовтня 2017, 15:17
В Алієва молоді багато було ... Не смішіть)))) як можна писати такий брєд, всі й так все бачать....
31 Жовтня 2017, 15:17
В Алієва молоді багато було ... Не смішіть)))) як можна писати такий брєд, всі й так все бачать....
31 Жовтня 2017, 15:42
Чому інші до нас не їдуть? Може бо в нас молодь дуже ' гостиприємна', мені всеодно хто грає, якби було куди вийти. <br/>Влітку виходили і до Івана, ніхто дарма не наливав, і за руку не тянув, а жаль)<br/>І ще наскільки я знаю, Іван взяв в оренду клєтку, тож не плутайте його з завклубом... Що хоче те там і робить, як це міг робити будь хто з жителів, а ціна... Колись була і по гривні, ви ж не ідете до тьоті Лєни в Берізку і не кажете, наприклад , чіпси ці були минулого року на 3 грн дешевші. . .<br/>Проблема в тому , що нема де дітись молоді, особливо на свята і це треба вирішувати , а не розпинатись хто кращий .
31 Жовтня 2017, 20:06
Ахахахаха не тягнув та да... порозказуй тут)))) Ну припустим взяв в оренду, а складений якийсь договір про оренду клєтки чи апаратури, вказана ціна входу??? Де документ який офіційно затверджений? Як приїжджали в Конвалію різні Dj з ними були укладені договори де вказана ціна входу і так далі. До чого тут молодь? Хто хотів той і приїжджав!!! А до чого тут магазин??? Анонім, ти якийсь не понятний!!!
31 Жовтня 2017, 21:56
Не подобається ціна , тоді не йди, чи тебе скрізь всі за руку водять? <br/>Робите проблему на рівному місці, проблема в тому що нема де подітися молоді, а за цей вищесказаний договір до голови.<br/>Запитайте краще в того Івана скільки він тратить грошей на апаратуру, светомузику та ін., тоді не відкриється рот за тих 15 грн.
31 Жовтня 2017, 22:20
Є діджеї, які сказали що більше в Повурськ не приідуть , лічно знаю. Бояться наших.
01 Листопада 2017, 00:35
Жаліються що ніхто не хоче їхати з dj,так самі винні!Хто приїде щоб отримати від наших хлопців які нетверезі чи обкуряні вважають що вони праві і має бути як вони сказали,тепер маємо що маємо,потрібно з повагою ставитись до інших людей,доки наша молодь не перегляне свої погляди на поведінку ніхто і не приїде
01 Листопада 2017, 01:14
Ваш психіатр вже сплакався за вами, про ВАШУ манію величія відомо всім. А з якого часу ви ще й наркологом працюєте що визначається стадію сп'яніння голови? В своєму НІКЧЕМНОМУ ЖИТТІ наведіть лад, а тоді вже давайте оцінку іншим. Не ЖІНКА, не МАТИ ,ніхтОООО , що ти зробила в цьому житті, тільки й вмієш що обливати людей брудом.
01 Листопада 2017, 12:26
А я люблю музику Івана і те, що він елементарне біля танц.площадки зробив. Здається,дрібниці, але ж до нього і те ніхто не додумався зробити. Є де посидіти, матусям з дітками вийти та і найпростіші смітники вже показують на якусь культуру . Блін, та тут послухати, то обісруть все, що хтось хороше зробить для села.((( Жаль,нічього доброго про голову не можна сказати,що зробив...але це ткке . він сьогодні є,завтра скинуть. Надіємось на краще)
01 Листопада 2017, 12:48
Віка ти права.
01 Листопада 2017, 20:41
Питання у відповідь, з якого часу ви працюєте гінекологом, щоб робити висновки чи жінка я чи мати чи взагалі ХТОООСЬ????? <br/>ЦЕ ОСОБИСТО МОЯ ДУМКА!!!! ЛЮДИ НЕ СЛІП,І І ВСІ ХТО ТАМ БУВ БАЧИЛИ ХТО ВОНО І ЩО З СЕБЕ ПРЕДСТАВЛЯЄ!!! і те що я зробила в житті знаю лише я!!! Я НЕ БАЛАТУВАЛАСЯ НА ТАКУ ПОСАДУ ЯК ГОЛОВА СІЛЬСЬКОЇ РАДИ І НА МЕНІ НЕМАЄ ТАКИХ ОБОВ*ЯЗКІВ ЯК НА ЙОМУ!!! ОТОЖ РАДЖУ ПЕРЕГЛЯНУТИ СВІЙ ТЕКС І ЗРОБИТИ ВИСНОВКИ!!! І В ПЕРШУ ЧЕРГУ ДУМАЙ ГОЛОВОЮ А НЕ ТИМ МІСЦЕМ ЯКИМ ЙОМУ ДАЄШ!!!!
01 Листопада 2017, 22:50
Люди добрі запитайте краще в нас молоді про того Алієва чи того Івана.І якщо в мене память незраджує то коли був Алієв то ніяких дискотек 2 роки точно небуло.Ми ходили в конвалію і Імідж де грали Іван та інші діджеї.А не доякого Алієва, причом Алієв був деректором будинку культури це його обовязки і робота щось робити для молоді.Коли був Алієв був хіровий була Жанка була хірова всі обсирали і всяко на них говорили чомусь коли вони звільнилися то вони стали афігено хароші.Нашим людям ніколи невгодиш і ще ніхто невгодив був зубний зїли його,був Алієв був хіровий зараз вчипилися до Івана .Такшо ви самі задумайтеся з таким ставленям внас ніколи нічого небуде
02 Листопада 2017, 00:12
Не заглядай в чуже вікно,<br/>Не заздри тим, хто більше має<br/>Бо кожному із нас дано,<br/>Лише те, що в Бога заробляєм
02 Листопада 2017, 00:16
Дискотеки були завжди,а те що молодь ходила в Конвалію чи Імідж- це справа кожного. Були такі,які їздили в Пісочне на дискотеки.Але тут справа більше в тому,що в тих закладах були умови,які більше подобались молоді. А те що клуб в нас вже стільки років аварійний,то це не вина ні Жанни, ні Романовича. Шкода,що вся розмова лише крутиться навколо Івана і Алієва. Бо це означає що ніхто далі свого носа не бачить. Вже майже все зруйнували в Поворську,а ми досі чіпляємося до дрібязкових деталей. А про відповідальну людину, яка керує всіма сферами села,ніби всі забули. Хто керує,хто вирішує,хто має повноваження щось змінити чи впровадити??? З того і спрос повинен бути. А не хочете в с.р. задавати питання про дискотеки і все що вас хвилює. Це ж не претензія до особистості голови, А до його діяльності. Чи так і попливемо далі за течією і по дорозі пригадаємо ще когось&quot; недостойного&quot;? Депутати наші так принишкли.... А чи не здається вам що ви свідомо, чи просто з боягузливості стаєте співучасниками цього злочину проти села, молоді і .... Вам не совісно?
02 Листопада 2017, 12:54
Ви маюте рацію,але чомуж на сходах селян було чуть більше 50 чоловік,чому небуло молоді,майбутнього нашого села?напевне потрібно щось робити хочаб зібрати очередні сходи селян,добре підготуватися,маю на увазі питання до нашого керівництва г с/р Сергія Володимировича,нехай дасть відповідь що зробили за рік що планують робити і все це з підтвердженням,потрібно зоб люди згуртувались,у нас село велике,а небайдужих людей на руках порахувати можна,згадайте недавній інцидент з відходами скільки було небайдужих,тому потрібно знову збиратися і щось вирішувати і ще раз повторюсь молодь повинна брати усе в свої руки з підтримкою депутатів,небайдужих жителів села,ато в нас небуде ні будинку культури ні садочка ні доріг нормальних,а люди як ходили в Конвалію і в Імідж так і будуть ходити.
02 Листопада 2017, 20:32
Оголошення!!! Поворська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад :Соціально-гуманітарного відділу:-спеціаліст з питань освіти,культури та охорони здоров'я.<br/>Відділу організаційно-реєстраційної роботи та інформаційної діяльності::-спеціаліст з організаційно- реєстраційної діяльності.<br/>ОГОЛОШЕННЯ ОПУБЛІКОВАНО В РАЙОННІЙ ГАЗЕТІ ВІД СЬОГОДНІШНЬОГО ЧИСЛА.
03 Листопада 2017, 02:41
І кого візьмуть на цей раз до сільської зради на роботу? Ніби без освіт вже всіх забрали?!
03 Листопада 2017, 05:37
Великий знавець в усіх галузях, обісрала всіх, прикро що є такі люди, які самі нічого не варті , а дають оцінку всім. Мене зацепило питання школи, в мене троє дітей і ходили до школи в різні часи і хочу сказати, що я задоволена зараз школою, в школі порядок і якби ви цікавились то зроблена не тільки криша й вікна, хоча і це немало( чомусь в інших школах і РАНІШЕ й цього не зробили) а не хватить і сторінки щоб перерахувати скільки зроблено, а ще а школі є гуртки( яких раніше не було) , проводяться багато виховних заходів, конкурси, екскурсії, мої діти їздять на олімпіади і мають призові місця, й діти поступають в університети на державну форму навчанням, і я вдячна що моїм дітям дали хороші знання. Може є питання до вчителів математики, то це інше. Й моя порада ЖИТЕЛЬці, перш як розкривати рота треба хоч якесь поняття мати а не цвіркати жовччю на всіх.
04 Листопада 2017, 00:27
В с.раді вода хлюпає під ногами.Компютери і документи скоро випливуть на поріг,а ви згадуєте події минулих днів.Село добивають своєю безгосподарність,своїми безглуздими амбіціями.Поки будемо раді ти що голова має дві руки і дав ноги,то скоро це буде єдине чим зможемо себе тішити. Мабуть за такі збитки варто було б його за одну ногу підвісити....
04 Листопада 2017, 05:15
ЗВІТУВАТИССЯ !<br/>Негайно зпслухати звіти усіх( активістів - депутатів , голови і членів виконкому) письмово та публічно як того вимагає Закон України ).Групам підтримки Семенюка С.В. бути готовими до публічного звіту перед жителями за &quot; содеянное пригрешения приведшее к упадку &quot; .Неявка можлива тільки за одної причини - каяття і сповідування на службі Божій в місцевому храмі .
04 Листопада 2017, 12:03
Гарно сказано.Оце щоб ще тільки зробити.Я думаю ради такого проведемо позапланову службу.Недаймо розрусі розгулятися наповну!!!!
07 Листопада 2017, 17:25
Але повинен звітуватися не тільки голова а й депутати
10 Листопада 2017, 13:46
Наша есрада оголосила конкурс, тільки цікаво для кого. Якщо ви запитаєте , то вам скажуть що&quot; це формальність, а люди в нас працюють і люблять роботу&quot;. І ще дуже цікаво як проходив конкурс на посаду начальника по кадрах , начальника по приписці і на начальника соціально гуманітарного відділу. Мабуть в купальниках було дефіле в кабінеті голови. Хоча і це печально...
12 Листопада 2017, 16:09
Ни знаю на шо він дивився!!! Вони і в одежі і без неї страшні!!! А про розум то вообше нема що казати. Єдине чим покорили Його, так це точно Люблять роботу )))) а яку то не важко вгадати))) Хто ше любить це діло ідіть, должность буде. То нічого що коштів нема.
14 Листопада 2017, 14:07
Всі чекали поки відкриється наша Конвалія щоб діти ходили на дискотеки,а тут вони завели нові правила до 18 років дітей непускати.Питання ,а куди їм подітись?Їздити так як наш діджей по селах?
14 Листопада 2017, 16:23
Це точно!!!! дожилися, щоб мати свого діджея і робив дискотеки для нащих дітей, то він їздить по селах, а наші діти їздять за ним. Бо в нашому селі йому не знайшлося місця. Сміх та й годі!<br/>Так, вони ввели нові правила не пускати до 18,то хай тоді і не продають після 22.00(спиртне),хай дотримуються всіх законів.
14 Листопада 2017, 17:00
То вам треба достроїти клуба, А не Конвалію під своїх дітей підстроїти. Ви не на тих бочку прете. Це не місце для дітей. А те що молоді подітись нема де, то це проблема. І тягнеться не один рік. А вам ніби зараз дійшло.
15 Листопада 2017, 01:14
Як почнуть пускати до 18, що тоді буде? Всім не вгодиш.... Ви до 18 часто ходили по барах'''? Трохи думайте що писати.
15 Листопада 2017, 03:33
А що буде???вони до цього часу ходили! а тут вже не можна.Так батьки це від вас залежить чи пускати до 18 чи ні,ви ж їх то пускаєте,а тут пишете :&quot;що тоді буде&quot;в собі розберіця спочатку,на відкриття були до 18 і ніхто не виганяв тільки не кажіть що ви не знали про це.В нас час барів не було але якби були б той ходили.Згадайте свою молодість де ми пили біля клуба,біля колодязя закушували яблуками.І незалежно від того чи є клуб чи нема, як ходили по барах,по конваліях так і будуть ходити до речі на дискотеки теж до 18 не можна чого ж пускаєте?Раніш батьки стільки грошей не давали ,як дають зараз.А куди діватись тим кому до 18?Ми ж в селі ,а не в городі
15 Листопада 2017, 09:32
Комудо 18 , хай ідуть в бар і п'ють там, але тоді ще більше почнуть говорити, що зпоюють молодьож... Штрафи за все це ви будете платити?<br/>Там треба клуб, а не бари, вони й без бара нап'ються. Я розумію, що молоді нема де подітися, але до чого тут конвалія? Хочете щоб ваші діти пили, беріть за руку ведіть і самі наливайте.. . Ви ж не розумієте, яка зараз в молодьожі міра, вони і так п'ють скільки влізе (я не кажу особисто за ваших, але є й такі), а візьміть і їм все дозвольте, це може бути біда...хто тоді відповідатиме? да ми в свій час пили, а потім пішли в клуб потанцювати, в клуб ,а не в бар, невже зовсім не відчуваєте різниці??? <br/>Краще збираєтесь і йдіть до голови за клуб і там проявляйте ініціативу...
15 Листопада 2017, 10:53
Люди добрі про що ви сперечаєтесь ну є в нас клуб і що?Поки бари не закриються ніхто туди нейде
15 Листопада 2017, 11:29
Була я цього літа в барі якось вибрались і поки Берізка не закрилась ніхто нікуди не пішов і молоді ,і старші.Краще перестаньте давати Їм гроші щоб вони там не сиділи,а то їм по 16,а носять такі купюри.І щоб бари і кафе працювали до 10 години,не до 01.00 Хоча в нас час діти до 18 вже працюють щоб піти в той бар.А молодь ніхто не споює ви їм закрийте бари і кафе вони самі знайдуть де випити ,бо є ще&quot;точки<br/> Перепрошую ще вернусь до клуба.Так в клуб також не можна до 18 на танці тільки до 10 години бо також потрібно платити штраф,а хто прийде до 10 години?Ніхто.І вже стільки років говориться за клуб,а слабо скинутись з кожного двору по 200 грн хоча б .Стати всім селом і звести клуб слабо,а обсирати легко
15 Листопада 2017, 12:27
Для цього в нас є голова і депутати, чого люди мають збирати , а в ср тільки вміють гроші прос..ти, якби вони щось робили , то люди може і зібрали гроші, вони мають вирішувати ці питання, за що їм платиться зарплата?
15 Листопада 2017, 13:11
Я знаю такі села де люди зібрались і построїли клуб для себе,для своїх дітей,внуків,а знаєте чому там так, бо люди дружніші,а наші люди тільки язиками вміють робити і обсирати один одного замість того щоб щось зробити.А що до наших депутатів то ви праві тому, що ні один депутат і пальцем не пошевелив щоб щось зробити.НІ, перепрошую один зробив, відкрив кафе, хоч якась користь. А що до голови то знаєте ми обсираємо його але ніхто небув в його шкурі і можливо при іншому було б ще гірше.Тому, що клуб це проблема не першого року давності.
15 Листопада 2017, 13:21
Опісрався голова по вуха! Розумна людина сама оступилася б.
15 Листопада 2017, 15:17
Куда вже гірше?Роблять що небудь,і якнебудь. А через два роки буде переробляти. Робить від що робить.
15 Листопада 2017, 15:45
Як погано бути в тій шкурі, то нехай дасть місце , тому хто зможе щось зробити. <br/>За мене мою роботу ніхто не робить , то чого я , наприклад , маю збирати людей і гроші , щоб робити клуб?
15 Листопада 2017, 16:07
Вельми шановна Світлана, а ви не могли собі подумати, що при іншому голові могло б бути і краще? (Краще для людей, а не для тебе чи тих хто біля нього)
15 Листопада 2017, 18:53
Ні, не думаю.Бо в нас нема кого вибирати. Якби я була б молодша, то можливо для мене було б і краще)))))),а так.....А скажіть будь ласка хто в нас в селі хоч щось зробив для села?Ніхто, бо всі живуть за правилом:хай хтось зробить, чого я маю,я потім краще обсеру його.
15 Листопада 2017, 20:37
Голова має керувати , щоб щось робили для села, його для цього вибрали, щоб вирішувати ці проблеми і це його робота, чого має робити хтось??? Цікава ви Світлана... Ніхто нічого не зробив, значить голова не справляється зі своїми обов'язками, і не вміє розпоряджатися, щоб хтось щось робив.
15 Листопада 2017, 20:42
Да, нема кого вибирати, я думаю гірше вже не буде, не сміши так!
15 Листопада 2017, 21:51
Знесіть по 200грн ті що получили перед виборами і разом з головою ставайте і розгрібайте. А то закидаєте ніхто нічого не зробив. Кожен робить те що вміє і може. А то виходить він хай по Києвах і Карпатах їздить А ми будемо робити. Торік клуба робили він агітіровав їздив,а зараз на екскурсії їздить. То це пі...ець як по хозяйськи
21 Листопада 2017, 22:01
Люди добрі,скажіть будь ласка, а крім клубу і Конвалії у нас більше немає проблем????? Молодь - це ті ж самі діти для своїх батьків! Але сьогодні хочу підняти болючу тему наших найменших громадян, це - малеча, яка мерзне у нашому чудовому садочку!!! Скажіть мені дорогі мої МАМИ ! ТАТУСІ ! БАБУСІ та ДІДУСІ !!! Невже у нас тільки дві ненормальні і 3-5 (які ходять за компанію,тому що їх намовили) МАМОЧКИ, яким потрібне тепло в садочку??? Любі мої - невже ви нерозумієте,якщо ми зараз непіднімемось усі РАЗОМ проти нашого шановного голови,то наші діти і надалі будуть мерзнути і хворіти!!! Невже це все більше нікому непотрібно??? Любі мої давайте щось робити!!! неможна терпіти і мовчати!!! А наш шановний голова нехай знає - що ми ненормальні,тупі як він висловлюється, НЕДАМО йому СПОКОЮ поки в садочку небуде СТАБІЛЬНОГО ТЕПЛА!!! Я ЦЕ ЙОМУ ОБІЦЯЮ !!!!!
22 Листопада 2017, 14:27
Чому замерзають? Коли приїжджає Козак чи районні депутати,то в садочку навіть жарко. Шкода що вони не їздять по понеділках. Бо після вихідних- вулиця в групах.
23 Листопада 2017, 21:24
Так , це підмічено правильно! А також після кожного скандалу від мамочок - теж завжди тепло!!! Такщо я і надалі буду регулярно його провідувати,щоб у садочку нашим діткам було тепло!!! ХТО ЗІ МНОЮ ?!?!?
25 Листопада 2017, 22:47
Цеї зими мабуть часто будемо грітися в кабінєті с.р. Дрова мокрі,голова каже економити, депутатам районним брешуть що дров хватає- значить з району нічого не привалить. Цеї весни опалювальний сезон скінчився в березні, А як буде цьой раз???
26 Листопада 2017, 20:47
А ми садочок перенесемо в с.р. або до голови ДОДОМУ!!! Вибір буде , де тепліше - там САДОЧОК!!! Наш шановний голова каже, що в нього все по ЗАКОНУ, тоді і ми будемо всі питання вирішувати по ЗАКОНУ. Люди над цим питанням вже працюють!!!
04 Грудня 2017, 01:04
Ви собі гризіться, А вони далі призначають дуже крепких спєців,які будуть любити роботу. Повна ж..а
19 Грудня 2017, 02:10
Та що говорити, роблять що хочуть, ні з ким не рахуються, стежка&quot; штанами &quot;махне і керує. Курси Єшко то велика сила. Да і далі &quot;люблю роботу &quot;набирають. На це в них гроші є.
20 Грудня 2017, 12:51
Все в точку,соци рулять,сімейні підряди пішли,скоро місця будуть тримати для внуків,невже в нашій громаді незнайшлось молоді на ті посади на яких працюють невістки Карплюка,Іщучки і доця &quot;першої леді &quot;уже вийшла на роботу,я особисто нічого немаю проти жодної з них,молодим потрібно працювати,але чомусь мені здається що на ці вакансії небуло ніякого конкурсу.
20 Грудня 2017, 20:49
люди перестаньте на брехні і підлості ніхто нікуди не дійшов. вся біда в цоьмую . гроші брали багато людей. Ігор цибуковський горай і всі інші прихлибали свої статки набули підлим не чесним шляхом . всевишний є він бачить .за всі справи кожному все віддасться. СЛАВА УКРАИНІ.
21 Грудня 2017, 00:50
Поки прийде час розплати,то вони такого нах.....ертять. Гроші вбухали того року на клуб- в цьому бехають переробляють.Пльонка накрилася,а це не 200 грн. А ми дивимося і чекаємо. Кажуть школу на канікули відключать від опалення. Якщо це правда,то валянки тре вчителям купляти. А приміщення як нахолоне і відсиріє то нагріється перед Трійцею. Смерть ворогам
24 Грудня 2017, 14:32
Банду геть!!!!!!!!!!
03 Січня 2018, 16:37
Ну, що? Вже і головисі дали повну ставку завгоспа, мала ж 0,25 ставки швачки, поремонтувала в садочку всю постіль, тюль полагодила, костюми новорічні пошила. Рукодільниця, ще та. Пропрацювала скільки то років, а голки в руках не тримала.Чарівниця з чарівниць, та й усе. Не має що більше сказати. Зараз ,мабуть,буде прибирати територію біля садочка, збиратиме порожні пляшки та всяке сміття . Відроблятиме свою повну ставку завгоспа. А не сидітиме на стільці цілий робочий день біля туалета. Засмирдиться!!! О це то леді Поворська. Сміх та й годі. Дожилися до ручки. А може совість проснеться???
05 Січня 2018, 00:14
Бачу всі вже звикли до того, що Сірожа як хоче так вороче. Нікого це не дивує. Дивує чого жінці не знайшов менш пильну роботу? Хіба всі вакансії роздав? А совість присипали тухляками, ще весною. Вона не є його радником, її немає і у виконкомі і серед депутатів. Вона бачте не модна в цьому сезоні. Ви коли свою совість за 200 гривень продавали на що сподівалися? що він свою не продасть? Продав -<br/> тільки дорожче. Слава Богу хоч гроші не про....ав і хоч трохи підлатали вершечки( хоч те що виглядає з болота і грязюки).
05 Січня 2018, 00:14
Бачу всі вже звикли до того, що Сірожа як хоче так вороче. Нікого це не дивує. Дивує чого жінці не знайшов менш пильну роботу? Хіба всі вакансії роздав? А совість присипали тухляками, ще весною. Вона не є його радником, її немає і у виконкомі і серед депутатів. Вона бачте не модна в цьому сезоні. Ви коли свою совість за 200 гривень продавали на що сподівалися? що він свою не продасть? Продав -<br/> тільки дорожче. Слава Богу хоч гроші не про....ав і хоч трохи підлатали вершечки( хоч те що виглядає з болота і грязюки).
09 Січня 2018, 20:58
Шановні поворчани, дорогі земляки. То ж як потрібно не любити своє село (громаду), не поважати себе і ненавидіти своїх односельчан, щоб вилити стільки бруду! І головне, що той бруд і негатив винесли з хати і рознесли на широкий загал! Адже і вибори голови, і депутатів залежали тільки від вас. Чого ж продалися за 200 грн, а тепер хтось винен, тільки не ви? Мабуть, хватить позаочі ображати один одного, а об’єднатися і спробувати виправити гуртом ситуацію: висловити відкрито свої думки щодо подальшого розвитку ОТГ, запропонувати цікаві ідеї і, можливо, не ганьбити і шельмувати голову, а допомогти йому приймати правильні рішення. Відверто кажучи, дуже прикро це все читати, а осмислити таку маячню на тверезу голову взагалі не можливо!
17 Січня 2018, 20:14
Ну писали, писали і що з того? Цар як керував так і продовжує. Хоча як подивишся на те керування то складається враження що всім керує безмозгла озабочена баба типу стежки. Вже другий поверх заберають бо на першому не вміщається всі родичі коханок. А кажете немає грошей на розвиток села, на дороги. Поки прилаштує всіх,.. , то може і не хвалить грошей щоб їх содержати . Роблять з усіх дурних.
20 Січня 2018, 13:47
А що робити коли Сергій Володимирович немає бажання розмовляти з простими людьми?-що вже казати за поради і цікаві ідеї? Якщо ви не ДЕПУТАТ --- він навіть вислухати нехоче! Про яку тоді допомогу може йти річ??? Прикро - але це факт!
26 Січня 2018, 00:57
Та він нікого і за людей не має. Так: холопи,раби,тварі дрожащі. Які ідеї і пропозиції? Ви що про демократію начитались?
26 Січня 2018, 21:56
Любі мої Поворчани та ГРОМАДА!!! Я все ж таки вірю, що прийде момент і ми всі разом подолаємо всі негаразди, але за це мають боротися УСІ жителі нашої ГРОМАДИ!!! А не одиниці!!! Чому ви нехочете зрозуміти, що все в наших руках, тільки треба піднятися ВСІМ і РАЗОМ!!! МИ СИЛЬНІ І НЕПЕРЕМОЖНІ! МИ ---<br/> ЛЮДИ, які мають право на гарне та щасливе життя!!!!!!!!
27 Січня 2018, 02:01
Та як подивишся і послухаєш, то страшно стає- хто нами керує. Це нездорова неврівноважений персона очолила громаду. Ні тобі виховання,ні субординації,ні поваги до жінок, до віку,досвіду і т.д. Хамство, мстивість і відчуття безкарності. В сільраду страшно заходити - то матюкають вчителів, то матюжать бухгалтерів. Навіть якщо хтось і порушив якусь норму,то для цього і існує трудовий кодекс,де можна знайти як можна покарати. А це привселюдне приниження, обзивання в перемішку з лайкою. І хто б це говорив.... Той хто закривається в кабінетах з тими хто любить роботу і п'ють білим днем. І до одного місця що потрібно щось підписати,вирішити.... Вже в с.р.запах горілки не вивітрюється- може це вже 48 точка відкрилась. Досить ганьбити село, вести громаду у прірву. Цікаво, а хто наступний? Вже всіх хто не з ним біля чарки - всіх з'їв. Найперші повинні піднятися і не терпіти і не мовчати ті, з ким так поводяться,а люди підтримають.
27 Січня 2018, 10:57
А чому не зняти на відео як привітав колег з Днем Ангела, чому всі мовчать як з Ефім-точки поставляють обід, як з Марічки лелека стежці носить пакети , як працює нефте база, цікаво які податки платить радник, кот федот,єфім спирт, і нащо накрили есраду бо треба буде робити третій поверх бо не помістяться може всі родичі радниць. Треба ж пристроїти групу підтримки. На це гроші є і на премії є.чому всі мовчать подивіться як розвиваються інші громади а в нас болото, де тхне перегаром і радницями.
27 Січня 2018, 10:57
А чому не зняти на відео як привітав колег з Днем Ангела, чому всі мовчать як з Ефім-точки поставляють обід, як з Марічки лелека стежці носить пакети , як працює нефте база, цікаво які податки платить радник, кот федот,єфім спирт, і нащо накрили есраду бо треба буде робити третій поверх бо не помістяться може всі родичі радниць. Треба ж пристроїти групу підтримки. На це гроші є і на премії є.чому всі мовчать подивіться як розвиваються інші громади а в нас болото, де тхне перегаром і радницями.
27 Січня 2018, 23:17
Люди добрі, що дає що ви тут пишете? Він як робив своє так і робить. І наплювати їм всім на вашу думку. Обізвав як бик-хам бухгалтерів, а вони мовчать, хіба це вперше? Самі у всьому йому потурають. Є стаття за такі вчинки. Сіли , тут на сторінці поплакали, а що змінилось. ?? Цар і його &quot;марусі, рози, раї&quot; й далі керують. П'ють ,гуляють за наші гроші. Рідню й хахалів своїх пристроюють.
28 Січня 2018, 00:01
Нічого ви нерозумієте! Він же їм роботу ДАВ! Тому і мовчать та далі терплять! Чесно кажучи соромно за таких людей!
28 Січня 2018, 09:57
Він може дати роботу в себе на фірмі і в себе вдома. А це державна робота. І якщо хтось не знає, то це ми дали йому роботу( згідно Конституції), це він нам повинен служити, а не вести себе як барин. Якщо ще ці підуть то можна тільки представити кого візьмуть на їх місце, що вже вони вироблятимуть.
28 Січня 2018, 11:20
Аапжвдід
28 Січня 2018, 11:27
Це ми дали йому роботу, з наших податків вони отримують зарплату і це вони повинні служити людям ,громаді. І низько кланятися всім і робити все, щоб люди були задоволені. А ще оприлюднити список всіх підприємців і суми податку які вони платять, особливо цікавить пан Цибуковський, Рудь , фінансовий звіт про вирізані дерева.
28 Січня 2018, 11:43
Шановні Багалтері!!!Інедумайте надати таку можливісьть &quot;АНЦИХРИСТУ&quot;позвільнювати вас.Царьок ти вже забув трасу ай зря ми тебе незакинули на останню машину як нам дуже хотілося... Ти забув маленькі сходи селян як захотів вигнати Борисівну ............Сірожа сірожа сірожа якжеш тобі нестидно матюкати і принижувати жінок .Ти ж так вийо***ся шо навідмінно закінчів лєсной технікум . В якомуж технарі ти так навчився матюкати і обзивати людей . Ми небидло як ти кажеш а ВЕЛИКА ДРУЖННЯ ГРОМАДА на благо якої ти мав працювати ане &quot;Царювати&quot; . І ви Сергій Володимирович це дуже скоро побачите !!!
28 Січня 2018, 12:56
Пора спитати як то проходять прозоро конкурси на посади. Ще з грудня люди працюють, а 25 січня в районці оголошення про конкурс на ці должності. Це як? Ти що страх потєряв? Може думаєш що ті гроші що дала держава прикриють твої подвіги? Не приписуй собі не свої заслуги. І всі знають що якби саме ці люди не тягли на собі всю роботу і твою теж, то громада копита відкинула б давно. На колінах випрошуй пробачення.
28 Січня 2018, 17:23
Пора спитати як це Бусел підкинув старі комп'ютери через кума в сільраду, та й зрештою посадові обов'язки, не зрозуміло що ж там робить стільки людей. Єдині хто дійсно працюють то це бухгалтерія, а всю іншу роботу могло виконувати троє людей.
28 Січня 2018, 17:48
Це ви так думаєте,що не він дав роботу. А він то впевнений що він роздає робочі місця! І що ми всі йому повинні кланятись і мовчати за це! Він вже давно впав дуже низько, але ще ніяк неможе цього визнати. Він ЦАР гнилого болота,яке засмокче.
04 Лютого 2018, 13:42
Виікуємо громаду разом як на пікеті Варшави!<br/> Вибачте ще раз .- Мені соромно за все що тут пишеться .Навіть якщо це десять відсотків правда ,то це є підтвердженням що громада(керівництво) - хворі -потребують &quot;лікування&quot;.
06 Лютого 2018, 00:59
Так ви праві! Але ПРОБЛЕМА -- де ЛІКАРІ???????????????
09 Лютого 2018, 10:22
Який податок платить кузня, мабуть немалий?
09 Лютого 2018, 10:34
Якщо соромно, то на що ви дивитесь? Для чого стільки працівниць в сільській раді, їх ніколи немає на роботі, та й що вони роблять? В нас стільки грошей, що ми можемо утримувати коханок і всіх їхніх родичів? А що це за розкіш посада для вчителя математики? Ви депутати поцікавтеся чи такий роздутий штат в інших громадах? І за які премії ви голосували? ЯКІ ПРЕМІЇ???? КОМУ і за ЩО????
12 Лютого 2018, 13:54
Самі подивіться хто голосував! <br/>http://povorska-gromada.gov.ua/docs/50715/
13 Лютого 2018, 12:47
Сімейні підряди: <br/>1.Рудь Федя + жінка + рідна сестра стьожка;<br/>2.Киричук Таня + доця;<br/>3.Дейнека Наташа+чоловік Петро + Оксана Столярук+Ірина Халик+мініст освіти=це все сестри+Прокопчук Таня;<br/>4.Іщук Віра+ невістка;<br/>5.Карплюк завгосп+ невістка на підході жінка Ніла;<br/>6.Голова+ коханки та підстілки+ сраколизи;<br/>І це все працівники алкаші.
14 Лютого 2018, 14:42
Алкоголізм лікується,а от якщо не всі клепки в голові,то це біда. Здуру і мокрі печатки ліпить на всякі писульки,і укази удівітєльні видає. Оце біда для всіх. А яке їхало- таке й везло. Це закономірно.
16 Лютого 2018, 21:08
Народ,почитайте що понаприймали на сесіях в нашій отг. ( На офіційному сайті с.р. розпорядження сільського голови від 12 січня 2018 р про надання матеріальної допомоги) Хто ці люди? Де живуть і яке відношення вони мають до нашого бюджету? Хіба тільки вони були в АТО? Це саме бідні і нужденні? В нас є зайві гроші незнаємо куди подіти? Трохи дорого нам з вами обходяться манікюри дружини,коханки, міністра освіти і решти цвіту сільради. Може треба розпитати голови чим він керувався приймаючи таке рішення, а депутатів- чи в них зі слухом і зором все добре. Тут таки пахне корупцією. Нічого особистого- просто за решту хлопців обідно.
19 Лютого 2018, 15:04
З яких пір Логан житель Поворська? Що старий Логан мало нагрів карман в Поворську? То малий добирає?
21 Лютого 2018, 12:09
Соромно за поворськ, зробіть всі!,іті що пишуть добрі справи для ОТГ.
21 Лютого 2018, 18:21
люди мабудь тільки в Повурську , а решта то все так , читати навбридло . &quot; Чесні Поворчани&quot;, які сьогодні пишуть- з совєтських часів тільки в неділю виходили на свої городи. бо решту днів носили червоний прапор та покійників під духовий оркестр хоронили. Тобі за хлопців обідно , а сам ховався за забором коли Семен повістку приносив. Правдолюби пишіть під своїми іменами та не говоріть за всі села ОТГ.
22 Лютого 2018, 23:29
Повністю згідна. В когось смітинку бачить а в себе і поліна не бачить. Це більшість тих що пишуть
23 Лютого 2018, 18:50
Не громада а бордель для бідних)))
23 Лютого 2018, 18:50
Не громада а бордель для бідних)))
23 Лютого 2018, 18:51
Не громада а бордель для бідних)))
23 Лютого 2018, 20:06
Соромно за нашу громаду. Давайте перестанемо обливати брудом, а почнемо поважати один одного. (від ''найстаршого&quot; до &quot;найменшого&quot;) і робити корисні справи по всіх селах ОТГ.
25 Лютого 2018, 16:27
Правильно. Потрібно робити хороші справи і пишатися ними. Але коли вам говорять про негарні,нечесні і несправедливі вчинки,то не треба ховати голову в пісок і закидати, хто що зробив для громади. Кожен на своєму місці робить те що може. А от у керівництва немає права на такі викиди. Виділяють незрозуміло кого і за які заслуги. З нашої ОТГ скільки хлопців в окопах були? Є багатодітні,є малозабезпечені, поранені - підтримувати є кого. Назвіть хоч одну причину чому Логан?
26 Лютого 2018, 03:26
Нічого не маю проти Логана. Але чому тоді іншим нічого? Дайте всім, чи хоча б хто найбільше потребує
27 Лютого 2018, 01:38
Коли сидите і попиваєте з дорожко і вирішуєте кому &quot;сделати' і кого поставити &quot;на місце&quot; то не відкривайте вікно. Я розумію що вам жарко, можливо аж запарились, але ваш базар чуло пів села. Позор. Збирайте торби і йдіть , не розорити наше село. Це буде ваш самий розумний вчинок.
28 Лютого 2018, 19:03
Сьогодні на базалі почула жахливу новину для нашої громади,закрили ФІЗ-кабінет,а наступлим буде лабораторія,це початок кінця нашої поліклініки,на вигрівання в Ковель,аналізи здати теж в Ковель,нам пенсіонерам дізільом безкоштовно,а автобусом?а скільки часу займе а коли хворий чи дитинка маленька,щож це роблять,до чого це іде і де наша влада яка дозволила це зробити?ні лікаря,ні педіатра,добре що хоч зубного допустили,сором на весь світ
28 Лютого 2018, 19:03
Сьогодні на базалі почула жахливу новину для нашої громади,закрили ФІЗ-кабінет,а наступлим буде лабораторія,це початок кінця нашої поліклініки,на вигрівання в Ковель,аналізи здати теж в Ковель,нам пенсіонерам дізільом безкоштовно,а автобусом?а скільки часу займе а коли хворий чи дитинка маленька,щож це роблять,до чого це іде і де наша влада яка дозволила це зробити?ні лікаря,ні педіатра,добре що хоч зубного допустили,сором на весь світ
28 Лютого 2018, 19:07
Ви маєте рацію,але це не одна людина вирішила де наші депутати яких ми обирали?і чим вони керувалися дозволивши таке зробити?ГАНЬБА
01 Березня 2018, 00:34
Оце вам європейська поліклініка з супермодним обладнанням- обіцянка- цяцянка. Вчора сесія була,а там ні чирик про закриття поліклініки. Цар звітує, депутати за премію голосують, козачок слухає- милується. На баланс громади брати поліклініку не хочуть, бо коштів шкода. Це ж для себе і своїх не шкода, а тут подумаєш чиїсь дітки чи болячки. Люди, треба збирати підписи,чи організовувати протести. Якщо будемо мовчати і сподіватися на владу- останемось біля розбитого корита. Супрун почала добивати медицину, а місцеві царьки поможуть.
01 Березня 2018, 15:02
А я би ще за вчителів взялася.Таких &quot;розумних&quot;ще треба пошукати.Знають кому підлизати,а кому копня дати,не зважаючи на знання.Ставлять дітям ярлики.
01 Березня 2018, 17:01
А нащо нашій громаді лікар чи педіатр? Якщо візьмуть на баланс лікарню то як будуть коханок содержати? На який чорт там набрали міністрів і ще по два заступника, що вони там роблять? Бумажечки перекладають, каталоги Ейвон вивчають, маєчки в інтернеті шукають, і попивають. Можна було два лікаря з подвійним окладом краще взяти на роботу як ту гопкомпанію
03 Березня 2018, 14:52
Ви тут пишіть що хочете а Семен своє робить і плювати йому на всіх. Таки звіт, стільки всього наробив. А чи з толком? Навіщо було вкладати такі гроші в Пісочненьську школу , яка потреба була переробляти нові туалети на ще більш нові?Щоб дехто грошики відмив ? Яка перспектива в цієї школи? Може краще було б ці гроші спрямувати на медицину? Щоб дозволити закрити фізкабінет, це ж яким треба бути ідіотом.
03 Березня 2018, 20:39
&lt;p&gt;В мене одне питання до виборців - на що НЕНОРМАТИВНА ЛЕКСИКА&amp;nbsp;46.211.97.213 дивились як вибирали? 200 грн. купюра на очі приклеїлась? Страждайте всі хто з грошима бігав з-під поли давав і хто брав.&lt;/p&gt;
03 Березня 2018, 21:15
А правохоронні органи,?
03 Березня 2018, 21:18
Генпроккуратура,,
07 Березня 2018, 17:26
Любі жінки!<br/><br/>Від імені колективу Поворської сільської ради і від себе особисто сердечно вітаю Вас із прекрасним святом - Міжнародним днем прав жінок і миру!<br/><br/>Ми вдячні вам за красу і ніжність, доброту і щиросердечну чуйність, затишні вечори в колі родини, розумних і талановитих дітей.<br/>Саме ви оточуєте близьких людей любов'ю й увагою, і, незважаючи на численні турботи, пов'язані з<br/>роботою і родиною, даруєте їм спокій і щастя. Ви не забуваєте ділитися своїм теплом, підтримуючи<br/>добрим словом, надихаючи на подвиги, творчість, працю. <br/><br/>У це прекрасне свято від усієї душі бажаю вам любові, добра, успіхів. Нехай там, де ви з'являєтеся,<br/>розцвітають посмішки і чуються компліменти.<br/><br/>Будьте улюблені і щасливі!
08 Березня 2018, 08:33
. У нас як завжди, все через ж..пу, навіть вітання жінкам.
08 Березня 2018, 08:33
. У нас як завжди, все через ж..пу, навіть вітання жінкам.
08 Березня 2018, 09:44
А де концерт????????
08 Березня 2018, 09:59
Концерт проклендяли
08 Березня 2018, 10:12
Сьогодні вихідний, а так щодeнно в сільській раді.Ті, що часто навідуються -бачать, що ми любим свою роботу і концeрти-рeгулярно...
09 Березня 2018, 11:24
Проклендяли то як і що це значить?
09 Березня 2018, 20:56
А концерт був в кафе &quot;Марічка&quot; сьомого березня, коли святкувала сільрада 8ме.Там було нашо і на кого подивитись.
12 Березня 2018, 00:05
Подивіться як розвиваються інші громади, скільки всього відбувається в них, змагання, концерти, заходи, якесь культурне дозвілля для молоді, а в нас які міністри що організували?
12 Березня 2018, 21:38
Я зараз не живу в Повурську. Прочитала все випадково і стало стидно і боляче. А що хорошого взагалі в громаді немає?А можливо разом можна все-таки щось зробити.У нас таке чудове село, люди.
12 Березня 2018, 21:45
але ж це все пишуть, як не дивно, люди із села Поворська, по суті самі про себе пишуть
12 Березня 2018, 23:05
Щоб робити те, що потрібно, і так, як потрібно - треба радитися з людьми, а не вирішувати все без людей. Тоді і толк якийсь буде. Громада. -. Це люди, абневже важко зібрати раз в квартал людей і поговорити з ними?
14 Березня 2018, 03:55
Але ж є депутати ? Для чого їх вибирали?
15 Березня 2018, 16:11
Ну які депутати, про що ви говорите. Серед депутатів троє, які можуть протистояти діяльності голови, пропонувати розумні рішення, але хто їх слухає. Ви ж вибрали депутатів які носили по 200гр. а не тих хто хотів щось зробити для громади. Треба було прийти 7 березня в кафе &quot;Марічка&quot; і подивитися на &quot;еліту&quot; села, це стид і позор. То що ви хочете від таких депутатів і міністрів?
15 Березня 2018, 23:16
.......ти ялинку ( берізку,клена,ясена, тополю,вербу тощо) посади,<br/> А тоді рубай ледащо....
16 Березня 2018, 15:46
Скоріше б прийшло тепло. А то до кінця весни в селі ці горе-дроворуби Сахару зроблять. Навіщо було зрізати клени біля шкільного спортзалу, навіщо знівечили берези на стадіоні, навіщо зрізали дерева біля школи? Ці насадження не були аварійними. Їм ще рости і рости. Намає чим топити в котельні? То нехай заготовляють дрова на даху старої поліклініки, яка от-от розвалиться. Господарі, йпрст......
17 Березня 2018, 21:52
Дерева що порізав на дрова продав в РТП в сушарку. А цікаво чим топитимуть і що продаватимуть на другий рік?
18 Березня 2018, 10:30
З парка ясени собі додому, від школи дерева - в ртп. Зате має за що їсти,пити і хороше походити. Господарник- що ще скажеш......йпрст
18 Березня 2018, 15:24
http://kowel.rayon.in.ua/news/60981-iak-selishchnii-golova-zvituvav-u-selah-golobskoyi-gromadi
21 Березня 2018, 09:18
Одна брехня
21 Березня 2018, 12:05
Люди добрі,чи в нас в Україні немає міліції, служби безпеки, депутатів району? Чи всі стали сліпі і глухі?<br/>Ніхто не бачить свавілля семена та його підлизників, а може не хочуть бачити? Всі пишуть, а ніхто розумний не звернеться до відповідних органів. Всі мають докази, фотографії і куди везуть деревину, кому її сплавляють, які це великі гроші? Розбагатів сам, мають за що социки і семен та мішка ситовской кожен день пити і гуляти ( в робочий день). В коридорі такий смердючий запах , що аврал. Корнійчук теж спить. Запитання без відповіді. Чому, можна тільки здогадуватись.
24 Березня 2018, 15:34
Всі надіються на когось, що хтось цим займеться. Всі хто хоч робили спробу щось йому розумне підказати попали в немилість. Делають і мстять всім хто не з ними. Район його кришує, Корнійчук ніколи не буде щось робити що йому не вигідно, та взагалі він просто піарщик, що він конкретно зробив не для себе а для людей, а нічого. Не має в нас людини яка змогла б щось змінити. Були але їх з'їли.
25 Березня 2018, 20:33
Кого саме з'їли?...
27 Березня 2018, 01:59
Ще Корнійчука згадали. Гавкали як собаки і голосували за бидло, а тепер найшли винного. Мішав, мішав вам, палки в колеса сунув - ось вам, корінні громадяни, тіштесч, працюйте на свою громаду. Низкогуз не такий - їжте очі хоч повилазьте! Корнійчук самодостатній, їсти просити не буде. Ви ж мовчите .шо він собака сам гавкати. Тіштеся
27 Березня 2018, 02:12
Хто з вас усіх шось зробив для села? Навішали ярликів, самі сидите, бульбу топчите за грубкою. Про себе пишіть
27 Березня 2018, 20:30
А чо мовчати? Дивитися як безмозгла баба, яку вигнали люди з села сусіднього району керує сліпим семеном? Дивитись як занепадає село? Якби не люди які і пишуть і хоть щось роблять, то і того не було б. Треба говорити бо цар з своїми ..... живуть окремо від громади.
01 Квітня 2018, 18:27
А де звіт голови перед громадою?????
01 Квітня 2018, 21:01
А де звіт депутатів перед громадою?????
04 Квітня 2018, 02:49
Чекайте звіти у жовтні,перед виборами,якщо Пан вирішать що вони потрібні,чим менше громада знає тим крепше спить.
11 Квітня 2018, 02:38
Довкола села так звані *аграрії* винищили ВАГОНИ лісу, який буде спалений на полях. Не вірю, що на землях ОТГ хтось розпоряджається без відома голови. Чому б той ліс не заготовити для опалення школи? Хто не бачив - проїдьтеся за колишнім цегельним в сторону Озірного. Побачите гори викорчованих дерев, які просто спалять. Хіба це нормально?
11 Квітня 2018, 14:41
І такі гори дерев є також в градах на горі в сторону траси ,питання,а хто має заготовити,працівники с.р?аграрії які ці дерева корчували?було б дуже добре для нашого голови що б ці дерева &quot;самі&quot; біля школи з'явилися,опалювальний сезон закінчується і слава Богу.А до осені ще далеко,і в селі є ще що зрізати,наприклад біля РТП і Марічки ще є біля пошти місце для базару потрібно розчистити.Люди добрі про що мова немає кому керувати і працювати теж,краще сидіти в с.р носити обіди з Марічки і чекати закінчення робоччого дня,понабирали міністрів.
12 Квітня 2018, 01:59
Люди добрі а як ви думаєте чим ми дихаємо і куди піде вся отрута якою скроплює нас пан Смітюх? І платить копійки за землю, добру аферу провернув наш голова. Якщо людина в минулому році змолотила на своєму паєві зерно яке засівав смітюх без дозволу на пай, то скільки таких паїв? І як оформлена ця земля? Ще з часів пані Клави не можна толку дійти а на пару з нашим головою то що й казати.
16 Квітня 2018, 10:06
Давно не був у Повурську, хотілося сісти й плакати як занедбане село. Це на сьогоднішній день коли є стільки можливостей розвиватися нічого не робити . Це позор. Одна школа й дитячий садочок на фоні занепаду села мають більш - менш пристойний вигляд, видно там керівники на своєму місці. Страшно дивитися на дороги, розвалені будинки, сміття по всьому селі, потрощені паркани, а який страшний ж/д вокзал???? Це ж історична пам'ятка??? Де ваші проекти? Де інвестори? Найкраще що може зробити ваш голова- це піти з посади. Де я бував у жодній громаді немає такої розрухи, це ж треба так дохазяйнуватися. !!!!!
21 Квітня 2018, 12:29
ШАНОВИЙ ГОСТЕ ПОДИВІТЬСЯ КРУГОМ СЕЛА А В СЕЛІ ЩЕ ПО БОЖОМУ
06 Травня 2018, 21:13
Нічого в нас не буде. Ж.. а повна. Медицину проср. . в, освіту прос.. е., а культури взагалі не існує. Толку немає ні в чому, дороги страшні, создають видимість роботи, сидять бухають і дєла решають. А клуб це пам'ятник семену і його команді.
17 Травня 2018, 16:58
Шановний Підсумок, якщо ти такий всезнаючий ,то дай відповідь запитання<br/>- 25 років (може меньше) в Ваше село їздить заступник , а зараз начальник відділу культури Ковельської адміністрації , то вона не бачила клуб? В Голоби віддали цілий клуб з капітальним ремонтом , а тут пшик. а начальник в Повурськ їде і все бачить , б'є себе в груди ,що відстоюю село ?!<br/>- Освіта : хотіли другого директора ,та вийшли підлизи цього захищати стару директрису ,бо дітям тре атестати, а тут зно , і повурськ в калоші . що буде далі,<br/>А в нашому Пісочне все нормально- хороший директор школи, криша на школі перекрита , староста на місці. У нас все добре завжди , а Вам всім в Повурську все х....е, Робіть щось всі а то все когось виглядаєте, як марко з конопель з тих бурянів що не покосили біля хат.<br/>Коли читаєш коментарі то здається жаба у всіх на горлі сидить , пишите аби писати займіться роботою, а то враження що сидить три людини ,яким погано жити - панок спекулянт з ларка , музикант або танцюрист якому вже шось мішає і правдолюб в кущах.
18 Травня 2018, 00:55
ЗНО завалила Пісочненська школа.
18 Травня 2018, 02:40
Пісочно ,ура!!!!!!!!!! Слава Лисковцю!!!! Ми кращі!!!!!
18 Травня 2018, 10:21
Таки виявляється є зв'язок між кривими ногами і відсутністю мозгів. А до &quot;панка спекулянта з ларка&quot; вам далеко, людина своєю працею заробляє, податки платить, а не прикривається швагром як деєкі підприємці-безробітні. І жаба тебе давить, бо крім інтриг нічого не вмієш.
18 Травня 2018, 10:29
Цікаво який податок платить цибуковський і хведя???
18 Травня 2018, 16:57
Який податок платиш ти за чесання язом, а якщо все знаєш то звернись в податкову там тобі дадуть відповідь , хто скільки платить
20 Травня 2018, 01:46
І навіть бик є у Пісочному, а в Поворську нема. Занепад навіть в цій сфері.
20 Травня 2018, 15:58
Шановні! У нас в сільраді сидить племінний бик семен, який обслуговує своїх вгодованих телиць.<br/>А люди ,хай самі вирішують свої проблеми з корівками. Семен свою корівчину здав, а придбав в замін ціле стадо гулящих корівок. Їх то треба файно обслужити. Ось і вся правда про панка керівника.
25 Травня 2018, 17:45
Перейшли на особисті образи.... Хто в кого, і хто кому, як і де, платить - не платить..... Навіщо це? Вам цікаво, де і кого і коли наш голова? Це його і тільки його особиста справа. Нехай робить свою роботу, а пані *міністрихи* нехай менше розкривають рот . Ось тоді все буде добре.
25 Травня 2018, 22:50
Поки не було дорошко і її гопкомпанії в с/р не було того цирку і щось робилося. А тепер склоки сплетні гульки п'янки, коли ж що робити.
06 Червня 2018, 12:23
Роздав?
29 Грудня 2018, 23:47
зустрічаємо новий рік у новому клубі з підпорами 31 12 2018 о 23 00
29 Грудня 2018, 23:47
зустрічаємо новий рік у новому клубі з підпорами 31 12 2018 о 23 00
Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
27.03.2024