Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

У Ковелі хочуть підняти вартість проїзду в маршрутках

10:30 10.02.2018
3290

Ковельчан запрошують на обговорення нових тарифів на перевезення пасажирів у міських маршрутках.

Про це повідомляється на сайті Ковельської міської ради.

Зазначається, що відділ економічного розвитку та торгівлі виконавчого комітету Ковельської міської ради розробив проект рішення виконкому «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування».

Згідно цього проекту нові ціни за проїзд у маршрутках будуть:

- 4,00 грн. – для дорослого населення;
- 3,50 грн. – для студентів вищих та професійно-технічних навчальних закладів;
- 3,00 грн. – для учнів загальноосвітніх шкіл.

Ковельчан запрошують на обговорення. У п'ятницю, 23 лютого, в сесійній залі міської ради о 10.00 годині відбудеться громадське обговорення проекту рішення виконкому «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування» та питання організації міських пасажирських перевезень автобусами загального користування у нічний час у Ковелі.

Зауваження та пропозиції до проекту від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються розробником до 18 лютого 2018 року.

Коментарі

Колишній

11:12 10.02.2018

Все вірно. Економічно обгрунтоване рішення.

Пасажир

11:39 10.02.2018

Ти напевно хазаїн маршруту. Щоб піднімати ціни потрібно нормальні машини на маршрути ставити. А то "лахи" , що страшно в них їхати, бо по дорозі можуть розсипатись. А взяти довжину маршруту і вартість проїзду то вана і так завищена.

До Пасажира

12:06 10.02.2018

Повністю згідний, в маршрутному таксі їздити приходиться не так часто, але коли сідаю то просто в шоці, до речі у Києвї Луцьку та Львові стан машин майже такий самий , але там за таку ціну (4грн.) можна проїхати майже усе місто від 50км. До речі минулого разу підняли ціну коли бензин був по 30. а зараз за що?

Пасажир

12:10 10.02.2018

Нехай спочатку почнуть дотримуватися правил безпеки перевезення пасажирів...скільки можна перевозити стоячих пасажирів????чим більше вліз4,тим більше грн. в кишеню!!!!!платити більше можна лише тоді,коли ціна відповідає якості!!!їздить по маршруту одна-дві маршрутки,і то не завжди....

Ковельчанин

12:41 10.02.2018

А відділ економічного розвитку не хоче подумати, щоб на Ковельських маршрутах почали працювати нормальні великогабаритні автобуси а не оці міні лахи з обнаглівшою шофернею за кермом ? А Відділ економічного розвитку не не хоче подумати , щоб в місті з'явився комунальний транспорт який буде виконувати діюче законодавство держави в частині перевозки пільгової категорії населення. Скільки ще оці маршрутчики будуть свої умови диктувати , і людей з автобуса виганяти. Чому не відбувається перезаключення договорів з перевізниками в частині перевезення пільговиків. Як ціни їм підвищити , то криком кричать бо їм не вигідно. а от пільговика лишнього провести, то плачуть , що збиткові.
Розумного мера в місті нема. До речі міста в Україні вже відмовляються від цих маршрутчиків і думають про державний комунальний транспорт, з нормальними вмісткими автобусами, а від цих міні лахів пора відмовлятись

Пасажир

12:43 10.02.2018

А доїхати після 21 год. чи то на Володимирську чи на Левицького чи ІІ Ковель це щось як екстрим шоу. Таке враження що після 21.00 комендантська година.

Ковельчанин

13:49 10.02.2018

Правильно сказав пасажир. останній раз тарифи підняли, коли дизпаливо сягнуло 30 гривень. Це було у 2014 році. З того часу падала і до 20 гривень, і піднімалась до 23. А що таксомотрні хапуги тоді знижували вартість проїзду, коли ціна палива падала до 20? ні не знижували. Тому зараз і є ціна економічно обгрунтована. Ціну підняти можна буде тільки тоді, коли в маршрутках будуть давати білети, а ще краще компостувати талони, або електронну касу поставлять. Щсь тоді пасажир буде впевнений, що його гроші пішли не в кишеню хапузі, а на зарплату водію, на ремотн техніки, на покращення обслуговування пасажирів. Вез введення проїзних квитків ні про яке підвищення ціни за проїзд не може бути і мови.

Гість

14:12 10.02.2018

Шановне панство! якщо ви бажаєте щоб вашу думку почули і сприйняли пишіть свої пропозиції коментарі у фейсбуці .

До Ковельчанина

14:14 10.02.2018

Респект, тільки ввести обілечування пасажирів любим способом,це тоді гарантія, що тобі виплатять страховку у випадку ДТП. А так гуляй.

Ковельчанка

14:24 10.02.2018

Саме перше - вирішити питання з обілечуванням!!!!!!

Ковельчанин

14:33 10.02.2018

Обілечування пасажирів, прозорість тарифів , компостування , все це можливе, якщо пасажирські перевезення в місті повернуться до Державної комунальної власності. Коли на маршрути виїдуть нормальні пасажирські автобуси а не оце міні лайно , яке їздить по Ковелю зараз.. Наше місто Ковель, не саме маленьке, а тому пасажиропотік в місті такий, що оце міні сміття просто з пасажирами не справляється. Поки буде керувати оцей придуркуватий Кіндер ситуація з пасажирськими перевезеннями в місті не поміняється На жаль!!!!!!!!!!!!!!!

пасажир

14:40 10.02.2018

а хто ж вавм її поміняє? Сядаєте в маршрутку, вимагайте квиточка. Квиточок має бути проштампований, з відмітками фіскальної служби. Коли водій побачить, що народ з нього суворо вимагає, він змушений буде дати квиточка. Не дав, визивайте кіндера, Товстигу продажного, Пікінеса. Ми їх найняли на роботу. Ось нехай і працюють. А то тільки ліві тендера звикли продавати і все.

Пасажирка

14:49 10.02.2018

та нехай піднімають навіть до 5 грн, аби порядок був.. вже накипіло просто, особливо маршрут номер 26 левицького-стуса, дуже часто нема рейсу!! стояла на зупинці, водій приїхав вчасно на кінцеву, постояв 5 хвилин зняв табличку і поїхав і це був не обід! іноді просто стоб на зупинці! зупиняю рукою! а те чмо просто їде і не зупиняється

Анюта

14:52 10.02.2018

Кому не подобаїться ходіть пішки і не буде проблем .

До Кіндера

15:14 10.02.2018

Якщо Ви дійсно господар міста, то маєте відстояти позицію ковельчан!!! Скористайтеся досвідом мера Конотопу, який поставив ненажерливих перевізників на місце, розірвавши договори з ними і навпаки знизив вартість проїзду з 3грн до 2.50грн
Докажіть, що працюєте для містян!!! (вірю, що лише за діями можна судити про людину)

Зубр М.В.

15:35 10.02.2018

Поки шоферюги будуть визначати економічну обгрунтованість маршруту, а не результати проданих квитків , підвищувати ціну на проїзд - логічно не можливо !!! Хватить уже дурити людей і державу ...???

Міла

15:41 10.02.2018

Краще б спеціалісти відділу економічного розвитку прорахували пасажиропотік на кожному маршруті і визначилися, на яких маршрутах доцільно мати великі автобуси, а не оцей смердючий непотріб (в більшості своїй). Не обов"язково купувати великі автобуси одночасно на всі ті маршрути, де це буде необхідно це все можна зробити поступово. Поки не буде РЕАЛЬНОЇ конкуренції власники маршрутів будуть правити бал.

Зубру М.В.

16:27 10.02.2018

Для того , щоб ввести обов'язковість водіями видачі квитків потрібно змінити правила гри на ринку перевезень, та систему оподаткування. А саме.
Приватні перевізники - це є приватні підприємці, які мають фіксовану (спрощену) систему оподаткування. І ті квитки їм ні на що не вліяють. Зовсім інша справа буде , коли буде автобусний гараж в комунальній власності ( як було колись) . Тоді це юридична особа з оподаткуванням на загальних підставах. Там не буде водіїв приватних підприємців , а значить водії будуть змушені писати контрольки по кінцевим зупинкам.
Нічого нового . Все нове- це гарно забуте старе. Далі на базі фіскальної служби та місьвиконкому створюються гарно забуті контролери, які будуть перевіряти квитки у пасажирів, і карати водіїв які не видають квитків, а значить крадуть гроші.
Тому ,я і пишу вище, що придуркуватий Кіндер має все зробити, щоб повернути автобусний гараж в комунальну власність. А якщо він це зробити не здатен то хоча би має заставити оцих обнаглівших перевізників возити пільгові категорії населення.

Вова

16:30 10.02.2018

Не всі маршрути підключились до DozoR citi ,білетів за проїзд не видають.половина виручки в шофера, може не варто піднімати ціну за проїзд. А краще знайти внутрішні резерви .

Я

16:43 10.02.2018

Дозволити підняти лише після того як у кожну маршрутку встановлять прилади обліку доходів ! Все їм мало....

Барвінок-1

17:14 10.02.2018

Шо хочу те ворочу

Гість

17:36 10.02.2018

У Луцьку проїзд дорослий -4 грн, дитячий- 1 грн.

Хочете підняти для дорослих ок, тільки зробіть дитячий 1 грн.

Гість

17:37 10.02.2018

У Луцьку проїзд дорослий -4 грн, дитячий- 1 грн.

Заборонити піднімати проїзд для дітей!!!!!!!

Гість

17:37 10.02.2018

У Луцьку проїзд дорослий -4 грн, дитячий- 1 грн.

Заборонити піднімати проїзд для дітей!!!!!!!

Гість

17:37 10.02.2018

У Луцьку проїзд дорослий -4 грн, дитячий- 1 грн.

Заборонити піднімати проїзд для дітей!!!!!!!

Гість

17:37 10.02.2018

У Луцьку проїзд дорослий -4 грн, дитячий- 1 грн.

Заборонити піднімати проїзд для дітей!!!!!!!

Гість

17:42 10.02.2018

За що нашим дітям платити 3 грн?? Все для того аби батьки не змогли дозволити дітям їздити на гуртки, муз. школу, басейн...?????

Тому хто пише до Зубра

18:12 10.02.2018

те що ти пишеш про приватні перевізники повна туфта. У нас тому ними й не займаються, бо маржа йде в кишені кіндерлогам. Який може бути фіксований податок з перевізника. Якщо податок фіксований, то й ціна фіксована - 3грн і ніяких бананів. ВВодьте контроль на маршрутах і тоді необхідності піднімати ціну не буде. там бабла за день стільки заробляється і кладеться в кишеню, що вам і не снилось. сам працював, знаю. За день мінімум 3 000 грн навару. 500 грн на паливо. Решта власнику маршрута. І це з однієї маршрутки. І невже ж я собі не заначу гривень 500? Красна ціна у нас в Ковелі на проїзд - 1.50 грн.

Економічне обгрунтування

18:19 10.02.2018

Солодка парочка Товстиг їстоньки хоче - все більше і більше...

Приведенця подруга

18:38 10.02.2018

Запитайте тої старої корумпованої лошиці, як її возить двійка.А в вихідні і після 20:00, двійки не видно на маршруті. Значить нехіло бабла наколочують, раз не їздять заробляти.Нове стадо поліцменіа, що обрушилось на Ковель переповнені маршрутки, (від пропусків рейсів) за хабар, не штрафують.. Маршрутки з грузових перероблені, Худобу возити. Може то ковельчани і є Бидло, як так дають з себе знущатися...

Ковельчанка 2

18:58 10.02.2018

Ціни хочуть підняти,а порядок з маршрутками нікому навести.В район Ковель-2(Стуса) коли хочуть тоді і їдуть, осоюливо 42,45 і 26 маршрути,а в 20.10 остання маршрутка якою можна виїхати в місто.

Ковельчанка 2

18:58 10.02.2018

Ціни хочуть підняти,а порядок з маршрутками нікому навести.В район Ковель-2(Стуса) коли хочуть тоді і їдуть, осоюливо 42,45 і 26 маршрути,а в 20.10 остання маршрутка якою можна виїхати в місто.

Ковельчанин

20:22 10.02.2018

1.те що ти пишеш про приватні перевізники повна туфта ---- А які то перевізники???Державні?????
2. Який може бути фіксований податок з перевізника ---- А такий фіксований податок з перевізника. Той перевізник є ФОП. Я більше скажу. В Омелянюка наприклад всі водії , які працюють на міжміських маршрутах є оформленими ФОП. І всі вони мають спрощену систему оподаткування. І на жаль власники ковельських маршруток також ФОП.
3. Для того щоб ввести контроль на маршрутах, потрібно заставити водіїв исати контрольку і видавати білети. А це зробити не можливо поки хазяї маршруток ФОПи. При нинішній ситуації -ця видача білетів для них , як рибі зонтік

Колишній водій

20:31 10.02.2018

Тут правильно пишуть що країна ціна 1.5 грн.
Водії працювати не хочуть бо їм велику планку на день ставить власник і його не гребе скільки в день заробив маршрут. Були б менш жадні хватались б усім.
Чому ви думаєте ніхто з перевізників не хоче фіксувати дохід... то золоте дно!

Оля

20:33 10.02.2018

У Луцьку 1 грн з дитини , а чому нам хочуть зробити 3 грн?????? Діти стали більше заробляти?
Доведуть, що на вилах винесуть

Кореш фігню пореш

20:34 10.02.2018

все залежить від міської влади. Нехай собі буде ФОП. Немає компостера, не видають квиточки ( які доречі ніхто не відміняв), позбавляти ліцензії. Але коли влада продажна, цього дійсно зробити неможливо. Коли буде введена розстрільна стаття за корупційні діяння, тоді й квиточки будуть видаватись, і тендери будуть проводитись чесно, і все стане на свої круги.

Гість

20:34 10.02.2018

У Луцьку проїзд дорослий -4 грн, дитячий- 1 грн.

Заборонити піднімати проїзд для дітей!!!!!!!

до гостя

20:45 10.02.2018

згідно законодавства вартість проїзду для дітей шкільного віку 75 процентів від повної вартості так що маєш дітей йди на працю заробляй гроші а ні вкупи автобус івози

до гостя

20:47 10.02.2018

згідно законодавства вартість проїзду для дітей шкільного віку 75 процентів від повної вартості так що маєш дітей йди на працю заробляй гроші а ні вкупи автобус івози

до гостя

20:47 10.02.2018

згідно законодавства вартість проїзду для дітей шкільного віку 75 процентів від повної вартості так що маєш дітей йди на працю заробляй гроші а ні вкупи автобус івози

до гостя

20:55 10.02.2018

працювати ніхто нехоче на роботу не найдеш контрабанда іще і субсидію одержуєте де ви ще таку державу найдете

Гість 1

21:10 10.02.2018

1. Якщо ви кажете що один бус заробляє в день 3000 грн
Я надам вам буса і ви мені в день будете платити 500грн
2. Водії не хочуть працювати тому що перевізник не може надати йому зарплату 500грн в день так як вони цього вимагають
3. Студентський робити не потрібно тому Шо 80% студентів платить як шкільний
4. Заборонити Люблинецьким підбирати людей по місту від зупинки до зупинки
5. Буси переобладнанні ??? А Шо у них інший метал ніж в еталона??? Сидіння закріпленні іншими болтами???
6. Стоячі??? А що водій вас туди заганяє??? Ви самі заходити
7. Сидіння грязні, порвані.... це напевно перевізник їх рве в ночі поки ніхто не бачить
8. Те що багато бусів дуже грязні я з вами згідний..... що водій міг би робити влажне прибирання після роботи
9. Пільговики.... у Львові зроблено розумно... відмінено всі пільги.,, влада не повертає кошти перевізникам значить немає пільг....:
І люди просто так кататись по місту не буде....
10. Проїзд 4грн
Дитячий до 10 років 1грн

Іванна

21:35 10.02.2018

Так . Готова платити. Усе дорожчає. В першу чергу паливо яким заправляють машини. Потім харчі. І так далі.
Шофер повинен запривити транспортний засіб. Здати план власнику, А тоді лиш взяти собі зарплату. Щей з цієї зарплатні забезпечити сім'ю

КОВЕЛЬЧАНИН

22:30 10.02.2018

Яке платити, маршрутки ходять так ніби їду в Радош, ждеш по 1-1,5 години, до привокзалки взагалі мовчу. В 21.00 з центра немає чим доїхати, визиваємо таксі, а на сільмаш то повний ппц, і будете казати підняти ціни?

Гостю 1

22:34 10.02.2018

Еталон теж посміховисько.Його експортують цукрову тростину возити, зрізають верх. А в переобладнаних маршрутках і відстань між сидіннями стандарту не відповідає і обігрівач належного обігріву не забезпечує і система безпеки на випадок аварії відсутня, словом, телятник...Стоячі пасажири, від того, що перелічені тут маршрути, обслуговуються нерегулярно. Якби водій заплатив в держбюджет, а не Тузьовим браттям, а потім ще й власника ліцензії позбавили, графік би дотримувався і може б протистояння не було б. А так за що платити? За скотовози? Крім того ніхто не моніторить пасажиропотік. Полічіть, рвачі, на скільки зменшилися надходження ще з першим подорожчанням. Люди просто з настанням холодів на ваших лахах їздити перестануть. З сільмашу до черемушок за півгодини дійдуть, навпростець, що і роблять, як Вас чорт похапає. Дешевше ровера в ментів купити, краденого ніж вам платити...

4 грн і так дешево

09:10 11.02.2018

4 грн стане для когось суттєвою зміною? Чому має дорожчати проїзд? Та мабуть тому, що знову підняли податки у 18 році, тому що ціни на запчастини/шини/розхідні матеріали суттєво виросли(знаю, бо маю своє авто і уявляю, скільки все зараз коштує)

4 грн і так дешево

09:10 11.02.2018

4 грн стане для когось суттєвою зміною? Чому має дорожчати проїзд? Та мабуть тому, що знову підняли податки у 18 році, тому що ціни на запчастини/шини/розхідні матеріали суттєво виросли(знаю, бо маю своє авто і уявляю, скільки все зараз коштує)

Гість

09:48 11.02.2018

11. Великі автобус Внас маленьке місто для таких автобусів
І всі буси їздять в райони
Наприклад Ковель -2
Вони по тих дорогах будуть не комфортабельні

Підвищення тарифів - святе діло!

10:11 11.02.2018

Водію-перевізнику, як і всім іншим, державні олігархи продають газ НИЗЬКОГО ТИСКУ раз у 150 дорожче собівартості у перерахунку на низький тиск. А водію треба за нього заплатити. Так чому б вартість проїзду не зробити (поступово) в 150 разів дорожче собівартості перевезення? А ще робота водія сидяча, потрібні гроші на безкоштовне лікування геморою. А ще моральна шкода - нахамить водій пасажиру і тиск у водія піднявся... Треба компенсувати відпочинком, хай не на Мальдівах, то хоча б в Туреччині. Платити не будуть, акції протесту зорганізують? Брехня! За газ тихо платять, з'їздять на заробітки і будуть платити за проїзд. Такі ми є, українці, все витримаємо, за все переплатимо...

Оля

10:38 11.02.2018

Купіть собі власний транспорт, заправляйте, ладьте за свій власні кошти , коли долар сягає 30 , тоді будете говорити що вам маршрутки «лахи» не подобаються

Пасажир

11:33 11.02.2018

Шкода гарних ,доброзичливих маршрутчиків які гарно виконують свою роботу...Але ,хто пошкудує пасажира ?Сісти в маршрути 26і 24а це тобі повезло...Майже всі рейси переповнені... Люди стоять на 1нозі...водій бере поки всі не зайдуть...а як їдуть нікого не цікавить
.а може просто проїхати і не зупинитись , бо він знає куди вам їххати і не дай вам Бог проїхати не 2 зупинки, а 4...додаткових маршрутів ніколи немає....

Навантаження на вісь

12:11 11.02.2018

Повинні сертифіковані транспортні засоби для пасажирських перевезень буьи.А то їде маршрутка собача будка і владімерскій централ дабає.Двом людям на зупинці в салоні не розминутись без тісних контактів.

Незнайомка

12:12 11.02.2018

Я згідна з підняттям вартості,але за умови,що у кожному транспортному засобі видається квиток,як у великих містах.Вдасник зможе реально підрахувати доходи та витрати.Ніхто не візьме собі лишнім кошти Беріть приклад з Харкова.

Гість

12:24 11.02.2018

Не можна розминутися
Їхав на днях якісь бус цікавий такий синій ( в нього я нарахував 15 посадочних місць
Прохід широкий
І пасажири жалуються що не комфортабельно
Вузький прохід також не добре

Люди добрі оприділіться

Чарівній незнайомці

15:25 11.02.2018

Ти хоч в 10 разів більше заплати, всеодно будеш стоячи в тісному контакті з бомжом їхати

до пасажирів

19:16 11.02.2018

на жаль прийдется користуватися тим транспортом що є бо кращого ніякий дурень не вкупить за півтора два міліона гривень які зараз продають автобуси ті що вас сьогодні возять автобуси маршрутки теж не дешеві300000 400000 грн коштують через це краще їх продати перевізникові і жити спокій за ці гроші

Я

20:21 11.02.2018

Обладнати маршрутки засобами обліку доходів!!!!!
От тоді не приховають надприбутки. І буде видно обгрунтування ціни.

Я

20:21 11.02.2018

Обладнати маршрутки засобами обліку доходів!!!!!
От тоді не приховають надприбутки. І буде видно обгрунтування ціни.

Я

20:21 11.02.2018

Обладнати маршрутки засобами обліку доходів!!!!!
От тоді не приховають надприбутки. І буде видно обгрунтування ціни.

Я

20:21 11.02.2018

Обладнати маршрутки засобами обліку доходів!!!!!
От тоді не приховають надприбутки. І буде видно обгрунтування ціни.

Я

20:21 11.02.2018

Обладнати маршрутки засобами обліку доходів!!!!!
От тоді не приховають надприбутки. І буде видно обгрунтування ціни.

Я

20:21 11.02.2018

Обладнати маршрутки засобами обліку доходів!!!!!
От тоді не приховають надприбутки. І буде видно обгрунтування ціни.

Я

01:42 13.02.2018

Просто треба перевіряти технічний стан і чистотою маршруток і якщо не все норм .не випускати на рейс поки не наведе порядок.

20 липня
Вчора
18.07.2018
17.07.2018
16.07.2018
15.07.2018
14.07.2018
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин