Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
У Ковелі розпочали реконструкцію вулиці Відродження
У Ковелі розпочали реконструкцію вулиці Відродження

У Ковелі розпочали реконструкцію вулиці Відродження

15:28 16.11.2018
1586

У Ковелі розпочали ремонт і благоустрій на вулиці Відродження.

Про це повідомляється на сайті Ковельської міської ради.

Реконструкція буде відбуватися поетапно. У нинішньому році в бюджеті міста передбачено два мільйони гривень. Ці кошти використають на облаштування освітлення, яке там буде проходити посередині вулиці, також планують встановити бордюри, огорожу.

Згідно проекту тут будуть роздільні смуги руху, а по центру дороги — освітлення та зона безпеки.

У наступному році роботи продовжать, на що планують передбачити у кошторисі міста понад 8,5 мільйонів гривень.

Разом з тим, міська влада має намір звернутись до депутатів обласної ради, аби вони допомогли з фінансуванням, адже загальна вартість робіт – від вулиці Варшавської до міського центру «Спорт для всіх» станом на сьогодні становить понад 26 мільйонів гривень.



Коментарі

Відмивалий

18:16 16.11.2018

Там також викладуть проїзну частину тротуарною плиткою замість асфальту, як біля лікарні?

УКРОП

18:32 16.11.2018

По-моєму кошторис занадто великий.

архітектор

21:26 16.11.2018

реконструкція триватиме років 100,-запитання до тупих терплячих хохлів-чому так довго?

Мария

21:59 16.11.2018

Капец Ковелю

ккк

09:52 17.11.2018

Оьто дибіли , освітлення посеред дороги, це хто такий вумний Товстига???
Пянь з гаражів за місяць іх вгробить.

Будівельник

00:34 18.11.2018

Але й придурки!!! Тепер, щоб розвернутися, треба буде в кінець вулиці їхати! Третину дороги забрали!!!

Цитата

11:41 18.11.2018

Антон Коломєйцев, архітектор, викладач НУ «Львівська політехніка»: «Не можу собі уявити жодного міста Європи, де на магістральній вулиці стелили би бруківку»
Наведу приклади використання асфальту та бруківки у європейських містах. Німецький Дрезден був відновлений з руїн (після Другої світової війни, – ред.). Відновлення стосувалося не лише будівель, але і вуличного покриття. На вулиці без інтенсивного автомобільного руху, з пішохідним простором відновили бруківку. Проте автомобіль тут є другорядним. Такі вулиці виглядають історичними і живописними.
У той же час, вулиці з автомобільним рухом, які пролягають через середмістя, робляться з асфальту. Ми бачимо набережну Ельби, історичні комплекси і асфальт. Транзитні зони хідників тут роблять з природного каменю, а мозаїчна текстурна бруківка кладеться у нетранзитних зонах хідників.
Австрійський Відень вже не перше століття є зразковим містом для Львова. Тільки наприкінці XVIII століття тут почалося тотальне замощення вулиць, а до того це були гравійні немощені вулиці. Понад 100 років тому, у 1872 році, у Відні почали застосовувати асфальт.
Зараз у Відні майже не залишилось вулиць з бруківкою. Наприклад, живописна вулиця, яка проходить біля пам’ятки ЮНЕСКО – палацу Шенбрунн. Тут трамвай іде по бетонних плитах, а проїжджа частина асфальтована. У наступні роки цю вулицю планують переробити на Shared space – місце поєднання трамваїв, автомобілів, велосипедистів, пішоходів. Тобто місце для всіх, де всі рухаються повільно.
У іспанській Валенсії, де фантастична архітектура в середмісті, також бачимо асфальт. Зокрема, на центрільній Площі де ла Рейна.
У Нідерландах люблять стелити цеглу на дорогах, адже голландці мають для цього спеціальні технології. Клінкерна цегла добре витримує морози і за рівнем шуму вона ближча до асфальту, ніж до бруківки.
У французькому Ліллі на вузькій вулиці без автомобільного руху поклали бруківку. Натомість паралельна вулиця з автомобільним рухом – в асфальті.
У Парижі на площі Згоди асфальт з’явився у 1837 році у вигляді плит. Зараз в історичному середовищі Парижа тотально асфальтуються вулиці. Зокрема, і Єлисейські поля, район біля Ейфелевої вежі. Проїжджа частина біля Паризької опери також застелена асфальтом.
Натомість біля сучасної будівлі центру Жоржа Помпіду (збудований у 1977 році, – ред.) площа вимощена бруківкою, адже це пішохідна площа для зустрічей.
Я не можу собі уявити жодного міста Європи, де на магістральній вулиці типу львівських вулиць Бандери чи Коновальця стелили би бруківку. Присутність бруківки в історичному середовищі без інтенсивного автомобільного руху – це добре. Але якщо це автомобільна дорога і там живуть люди, то з європейської точки зору там має бути асфальт.
Згідно з науковими дослідженнями, бруківка шумніша за асфальт на 5-10 децибел. Коли ми говоримо про загальний рівень шуму 80-90 децибел, це дуже суттєва різниця.
Штефан Габі, німецький експерт з містопланування: «Не можна класти бруківку на таких вулицях, як Городоцька у Львові»
Під час вибору того, яке дорожнє покриття зробити – бруківку чи асфальт, багато аспектів відіграють важливу роль. Це комфорт, автентична атмосфера, безпека, шум, вібрація, швидкість і кількість машин. Кожна вулиця має свій характер і треба щоразу шукати баланс.
Великий плюс бруківки – автентична атмосфера. Великий мінус – шум і вібрація. Оскільки машини і бруківка створюють шум, німці кажуть, що так, як ви у Львові робите (укладаєте бруківку, – ред.) на вул. Городоцькій чи Коперника, робити не можна. Це дуже велика проблема для мешканців.
Але це не означає, що бруківку зовсім не можна використовувати. Бруківка – добре рішення там, де їздить мало машин, і там, де машини їздять повільно. Там, де їздить багато машин і де високі швидкості, потрібен асфальт.

https://zaxid.net/statti_tag50974/

Факт

22:43 18.11.2018

Бруківка "Сільмашу" звичайно не загрожує, але зручності від двох смуг руху ніхто не отримає. Дійсно, тільки дибіл міг придумати таке розділення, коли одна частина дороги, та, що знаходиться зі сторони заводу буде без жодного в'їзду! Тре зупинять негайно цю вакханалію! Де депутати, яких обрано на Машзаводі?!!!

15 грудня
Сьогодні
Вчора
13.12.2018
12.12.2018
11.12.2018
10.12.2018
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин