Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
У Ковелі відкрили ЦОК
У Ковелі відкрили ЦОК

У Ковелі для споживачів «Волиньгазу» відкрили Центр обслуговування клієнтів

14:38 24.11.2018
1052

Для жителів Ковеля та прилеглих Ковельського, Рожищенського та Турійського районів у місті обласного підпорядкування відкрили Центр обслуговування клієнтів під брендом Регіональної газової компанії. Це вже другий центр на території Волинської області.

Знаходиться він у Ковелі на вулиці Степана Бандери, 34 А. Урочисте відкриття відбулося 23 листопада.

Центр працюватиме з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00 год, без обідньої перерви. Субота та неділя будуть вихідними.



Голова правління ПАТ «Волиньгаз» Мирослав Коротя зауважив, що за цим гарним приміщенням і усміхненими обличчями консультантів криється дуже велика робота, яку вдалося зробити, аби в Ковелі почав функціонувати Центр.

«Сьогодні ПАТ «Волиньгаз» позиціонує себе як клієнтоорієнтована компанія. Люди вже відчули покращення в якості надання послуг, і тому ми намагаємося розширити цей спектр. До кінця року плануємо відкрити ще такі Центри обслуговування в Ратному та Камені-Каширському для того, щоб люди отримували якісні послуги оперативно», – поділився Мирослав Коротя.

За словами голови правління Короті, Центри не будуть такими великими як в Луцьку та Ковелі, але обов’язково їх облаштують сучасним обладнанням, і працюватимуть у них приємні та висококваліфіковані фахівці.





У Центрі обслуговування клієнтів, що в Ковелі, можна отримати весь спектр послуг щодо питань газопостачання. Найбільше споживачів «Волиньгазу» цікавить звірка особових рахунків, питання, пов’язані з оплатою за газопостачання, укладення договорів, оформлення документів і технічної документації, прийом заяв на газифікацію. Тобто, абсолютно всі питання, які виникають успоживачів, можна вирішити в Центрі обслуговування клієнтів.

«З досвіду можу сказати, що в луцькому Центрі обслуговують орієнтовно 400 споживачів у день, середня відвідуваність 240-260 клієнтів. У Ковелі прогнозуємо, що буде вдвічі менше», – роз’яснив Мирослав Коротя.

ЧИМ ОСОБЛИВИЙ ЦЕНТР

Про умови функціонування та особливості клієнтського центру розповів начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Волиньгаз» Юрій Петрук.

«Ми поставили перед собою завдання – все робити для клієнтів. Клієнта ми поставили в центр нашого підприємства і виділили для себе три принципи: відкритості, прозорості надання послуг і доступності», – розпочав Петрук.

ЦОК поділений на різноманітні своєрідні зони. Перша зона – це рецепція, тут людину зустрічатиме працівник, який слухатиме проблему клієнта і потім скеровуватиме його до потрібного фахівця. Є дитячий куточок для батьків із дітьми. Є зона, де стоїть термінал обслуговування для електронної черги. Він дозволить сфокусувати клієнтський потік, аби не було скупчення людей. А завдяки голосовим повідомленням та електронним табло споживачів інформуватимуть про номер місця вільного фахівця.

«В електронній черзі середній час очікування – 5 хвилин, середній час обслуговування – 7 хвилин. Фактично за 12–15 хвилин клієнт може прийти і вирішити своє питання. Адже сьогодні важливо, аби клієнт не витрачав багато часу на вирішення питання щодо газу», – поділився Юрій Петрук.




У зоні очікування клієнти зможуть використовувати безплатний Wi-Fi. Окрім того, є зона самообслуговування. Кожен споживач газу зможе на сайті 104.ua зареєструвати особистий кабінет, через який вирішуватиме 90% питань в будь-якому місці.

Працівники Центру, а їх є шість, навчать клієнтів реєструватися в цьому кабінеті та користуватися ним, аби вирішувати питання поза межами клієнтського центру.

«Коли клієнти переступають поріг ЦОКу, то бачать, що ми відкриті, доступні та прозорі, і змінюють своє ставлення до нас. Вони готові з нами спілкуватися, і дякують нам за гарне обслуговування», – зазначив Юрій Петрук.

Після ознайомлення з Центром керівництво «Волиньгазу» та присутні гості перерізали урочисту стрічку з нагоди відкриття ЦОКу.

«Відкриття таких центрів сприяє кращому обслуговуванню клієнтів, які потребують відповіді на питання щодо газопостачання. Цей центр прикрасить наше місто. Це справді крок у Європу», – поділився перший заступник Ковельського міського голови Михайло Гетьман.

До слова, у Центрі діятиме акція до вівторка наступного тижня: хто зареєструється в особистому кабінету, отримає сувенір – кружку від сайту 104.ua.

Нагадаємо, що минулого року Центр обслуговування клієнтів відкрили й в Луцьку на проспекті Молоді, 14 А.

Коментарі

ковельчанин

15:10 24.11.2018

Ось куди йдуть грошики з піднятих тарифів за газ. Щоб ви всрались.

Начальник освіти

17:16 24.11.2018

краще б в школах сортіри поремонтували. Діти не можуть нормально в туалет сходити. Держиморди хєрови

Дояр

18:39 24.11.2018

Людей треба доїти красиво,в приємній обстановці та з гарним настроєм,а посрати можна й за хлівом.

Ковельчанин

21:39 24.11.2018

Центр для гарного обдирання споживачів газу.

Микола слабонєрвний

09:53 25.11.2018

їм похер твої школи. Головне свої пельки напхати добре.

володимир

16:57 02.12.2018

Знаючи старі умови обслуговування я був приемно вражений швидкістю та сервісом обслуговування ,Хто хоче оцінити роботу сервісу рекомендую спробувати,

15 грудня
Сьогодні
Вчора
13.12.2018
12.12.2018
11.12.2018
10.12.2018
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин