У Ковелі для споживачів «Волиньгазу» відкрили Центр обслуговування клієнтів

24 Листопада 2018, 14:38
У Ковелі відкрили ЦОК 8246
У Ковелі відкрили ЦОК

Для жителів Ковеля та прилеглих Ковельського, Рожищенського та Турійського районів у місті обласного підпорядкування відкрили Центр обслуговування клієнтів під брендом Регіональної газової компанії. Це вже другий центр на території Волинської області.

Знаходиться він у Ковелі на вулиці Степана Бандери, 34 А. Урочисте відкриття відбулося 23 листопада.

Центр працюватиме з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00 год, без обідньої перерви. Субота та неділя будуть вихідними.

Робочі місця фахівців Центру
Робочі місця фахівців Центру


1

Голова правління ПАТ «Волиньгаз» Мирослав Коротя зауважив, що за цим гарним приміщенням і усміхненими обличчями консультантів криється дуже велика робота, яку вдалося зробити, аби в Ковелі почав функціонувати Центр.

«Сьогодні ПАТ «Волиньгаз» позиціонує себе як клієнтоорієнтована компанія. Люди вже відчули покращення в якості надання послуг, і тому ми намагаємося розширити цей спектр. До кінця року плануємо відкрити ще такі Центри обслуговування в Ратному та Камені-Каширському для того, щоб люди отримували якісні послуги оперативно», – поділився Мирослав Коротя.

За словами голови правління Короті, Центри не будуть такими великими як в Луцьку та Ковелі, але обов’язково їх облаштують сучасним обладнанням, і працюватимуть у них приємні та висококваліфіковані фахівці.

3
Кваліфіковані працівники ЦОКу
Кваліфіковані працівники ЦОКу

Дитячий куточок
Дитячий куточок



У Центрі обслуговування клієнтів, що в Ковелі, можна отримати весь спектр послуг щодо питань газопостачання. Найбільше споживачів «Волиньгазу» цікавить звірка особових рахунків, питання, пов’язані з оплатою за газопостачання, укладення договорів, оформлення документів і технічної документації, прийом заяв на газифікацію. Тобто, абсолютно всі питання, які виникають успоживачів, можна вирішити в Центрі обслуговування клієнтів.

«З досвіду можу сказати, що в луцькому Центрі обслуговують орієнтовно 400 споживачів у день, середня відвідуваність 240-260 клієнтів. У Ковелі прогнозуємо, що буде вдвічі менше», – роз’яснив Мирослав Коротя.

ЧИМ ОСОБЛИВИЙ ЦЕНТР

Про умови функціонування та особливості клієнтського центру розповів начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Волиньгаз» Юрій Петрук.

«Ми поставили перед собою завдання – все робити для клієнтів. Клієнта ми поставили в центр нашого підприємства і виділили для себе три принципи: відкритості, прозорості надання послуг і доступності», – розпочав Петрук.

Юрій Петрук
Юрій Петрук

ЦОК поділений на різноманітні своєрідні зони. Перша зона – це рецепція, тут людину зустрічатиме працівник, який слухатиме проблему клієнта і потім скеровуватиме його до потрібного фахівця. Є дитячий куточок для батьків із дітьми. Є зона, де стоїть термінал обслуговування для електронної черги. Він дозволить сфокусувати клієнтський потік, аби не було скупчення людей. А завдяки голосовим повідомленням та електронним табло споживачів інформуватимуть про номер місця вільного фахівця.

«В електронній черзі середній час очікування – 5 хвилин, середній час обслуговування – 7 хвилин. Фактично за 12–15 хвилин клієнт може прийти і вирішити своє питання. Адже сьогодні важливо, аби клієнт не витрачав багато часу на вирішення питання щодо газу», – поділився Юрій Петрук.

Урочисто перерізають срічку
Урочисто перерізають срічку

У Центрі вже почали обслуговувати клієнтів
У Центрі вже почали обслуговувати клієнтів


У Центрі вже почали обслуговувати клієнтів
У Центрі вже почали обслуговувати клієнтів

У зоні очікування клієнти зможуть використовувати безплатний Wi-Fi. Окрім того, є зона самообслуговування. Кожен споживач газу зможе на сайті 104.ua зареєструвати особистий кабінет, через який вирішуватиме 90% питань в будь-якому місці.

Працівники Центру, а їх є шість, навчать клієнтів реєструватися в цьому кабінеті та користуватися ним, аби вирішувати питання поза межами клієнтського центру.

«Коли клієнти переступають поріг ЦОКу, то бачать, що ми відкриті, доступні та прозорі, і змінюють своє ставлення до нас. Вони готові з нами спілкуватися, і дякують нам за гарне обслуговування», – зазначив Юрій Петрук.

Зовнішній вигляд Центру
Зовнішній вигляд Центру

Після ознайомлення з Центром керівництво «Волиньгазу» та присутні гості перерізали урочисту стрічку з нагоди відкриття ЦОКу.

«Відкриття таких центрів сприяє кращому обслуговуванню клієнтів, які потребують відповіді на питання щодо газопостачання. Цей центр прикрасить наше місто. Це справді крок у Європу», – поділився перший заступник Ковельського міського голови Михайло Гетьман.

До слова, у Центрі діятиме акція до вівторка наступного тижня: хто зареєструється в особистому кабінету, отримає сувенір – кружку від сайту 104.ua.

Нагадаємо, що минулого року Центр обслуговування клієнтів відкрили й в Луцьку на проспекті Молоді, 14 А.

 

Коментарі
24 Листопада 2018, 17:10
Ось куди йдуть грошики з піднятих тарифів за газ. Щоб ви всрались.
24 Листопада 2018, 19:16
краще б в школах сортіри поремонтували. Діти не можуть нормально в туалет сходити. Держиморди хєрови
24 Листопада 2018, 20:39
Людей треба доїти красиво,в приємній обстановці та з гарним настроєм,а посрати можна й за хлівом.
24 Листопада 2018, 23:39
Центр для гарного обдирання споживачів газу.
25 Листопада 2018, 11:53
їм похер твої школи. Головне свої пельки напхати добре.
02 Грудня 2018, 18:57
Знаючи старі умови обслуговування я був приемно вражений швидкістю та сервісом обслуговування ,Хто хоче оцінити роботу сервісу рекомендую спробувати,
Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром