Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
У Ковелі з 11 лютого учні без щеплень від кору не зможуть відвідувати школу
У Ковелі з 11 лютого учні без щеплень від кору не зможуть відвідувати школу

У Ковелі з 11 лютого учні без щеплень від кору не зможуть відвідувати школу

10:23 06.02.2019
2466

В обласній державній адміністрації відбулась нарада, де особлива увага була приділена саме Ковелю. Зазначалось, що викликає занепокоєння стан охоплення щепленнями проти кору школярів у місті.

Про це повідомляється на сайті Ковельської міської ради.

У школах №2, 9 та 12 нещепленими залишається 30 відсотків дітей. Загалом школи у місті відвідують 1168 нещеплених учнів, що унеможливлює припинення поширення захворювань та стабілізацію епідемічної ситуації.

Наголошувалось, що розпорядження голови ОДА «Про посилення протиепідемічних заходів в області» щодо відсторонення таких дітей від занять під час спалаху кору не виконується.

5 лютого заступник міського голови Ігор Прокопів зустрівся з директорами шкіл та представниками медицини, аби напрацювати комплекс заходів для підвищення рівня вакцинації та протидії кору в місті. Ігор Ярославович вкотре наголосив, що ситуація із розповсюдженням кору у Ковелі потребує координації та узгодженості дій освітян, медиків та епідеміологів.

Завідувач Ковельського міськрайонного відділу «Волинський обласний лабораторний центр МОЗ України» Людмила Маляр повідомила, що ситуація із захворюванням на кір в Україні має тенденцію до збільшення. З початку нинішнього року знову реєструються хворі серед нещеплених дітей. У Ковелі торік зафіксовано 32 спалахи із 99 в області.

Людмила Сергіївна зауважила, що відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», а саме ст.15 «Запобігання інфекційним захворюванням у дитячих закладах»: «Дітям, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, відвідування дитячих закладів не дозволяється».

Вона навела приклад Луцька, де було вирішено питання позитивно, коли учням без щеплень заборонили відвідувати школи.

Важливо, щоб батьки зрозуміли, що вони піддають ризику дітей, які мають щеплення. З її слів, єдиним ефективним засобом впливу на рівень захворюваності на кір є формування колективного імунітету, тобто рівень вакцинації повинен сягати 95%. Для цього необхідно вакцинуватись за календарем. Варто зазначити, що надолужити пропущені щеплення в закладах охорони здоров’я за місцем проживання можуть безоплатно усі діти до 18 років, а також дорослі із груп ризику.




Начальник управління освіти Віктор Бичковський підкреслив, що найважливіше — це життя та здоров’я дітей. На його думку, є необхідність запровадження обмежувальних заходів щодо дітей без щеплень.

«Ми повинні створити у школах безпечне освітнє середовище. Для цього потрібно активізувати роз’яснювальну роботу з батьками. Впродовж цього тижня вони мають час для щеплень», – зазначив Віктор Васильович.

Завідувачка дитячої поліклініки Лариса Гончарова запевнила, що її заклад готовий до прийому великої кількості пацієнтів. При необхідності вони посилять цю роботу і збільшать кількість спеціалістів для бажаючих зробити щеплення. У місті є достатня кількість вакцини.

За підсумками наради прийняли рішення встановити реальну кількість нещеплених учнів або вакцинованих з порушеннями календаря щеплень, в тому числі – за медичними протипоказаннями в освітніх закладах Ковеля, забезпечити виконання санітарного законодавства щодо обмеження відвідування закладів освіти дітьми, які невакциновані, з понеділка, 11 лютого.

Керівників навчальних закладів зобов'язали проводити широкомасштабну просвітницьку кампанію та індивідуальну роботу з батьками-відмовниками щодо обов’язковості щеплень та забезпечити дотримання вимог законодавства щодо вакцинації груп ризику, зокрема, педагогічних працівників та обслуговуючого персоналу освітніх закладів. Звітувати про запроваджені заходи директори шкіл будуть в управління освіти.

Також вирішили, що до 1 вересня всі школярі мають бути вакциновані від дифтерії. Найближчим часом прогнозується поширення цієї недуги, від ускладнень якої рівень смертності сягає 50%, а рівень інвалідизації – до 40%.

Читайте також: У Ковелі більше тисячі дітей, які відвідують школи, є нещепленими від кору

Коментарі

91

10:54 06.02.2019

а ще батькам штраф би не помішав

Людмила Іванівна

10:55 06.02.2019

На 100% підтримую заяву Віктора Васильовича . Хто не зробить щеплення від кору, школу нехай не відвідує , ми в якому столітті живемо що не можемо забезпечити дотримання вимог законодавства щодо вакцинації ?

Равшан и Джамшут

11:09 06.02.2019

А ще зробіть щеплення від насморку, паранойї,наркоманії та алкоголізму.,а дітей не чіпайте!

Людмилі Іванівні

11:12 06.02.2019

Скажіть будь-ласка скільки лікарів отримали покарання за неякісні вакцини або за наслідки від вакцинації?

----

11:39 06.02.2019

обложили людей флажками як скот останний.гибридний геноцид

Равшан и Джамшут

11:41 06.02.2019

А все- таки, який ризик у дітей, які мають щеплення?

Равшан и Джамшут

11:49 06.02.2019

Чому щеплені,а значить захищені,так бояться нещеплених, по факту має бути навпаки.

квест

12:13 06.02.2019

людмилі іванівні.
вам першочергово необхідно зробити всі щеплення,а особливо від СКАЗУ!!!!!!!!!¡!!!

Мама

12:29 06.02.2019

Аа нема вакцини від раку

Мама

12:31 06.02.2019

А якщо хворіють і щеплені,що це має бути,хто дав право керувати ,що вколоти моїй дитині?????????

Житель ковелям

12:33 06.02.2019

У нас в сім`ї першою захворіла неповнолітня дитина на кір ,саме вона була привита.
А після її інші які не були привиті .
Ось вам і результат ,і самі не знаємо як розуміти.
Нічого не подумайте -це щира правда.

Обєктивно

12:47 06.02.2019

А хто вам скаже що колять?
Це нікого не цікавить.вакцину підбирають я думаю не найдорожчу-це м’яко кажучи.
Ви розумієте в чому проблема:є заінтересовані люди які реалізовують ці вакцини,звісно це великі люди і приказ іде щоб вакцинувати людей ,безкоштовного нічого немає .
Ним держава перераховує шалені кошти(наші податки),а коли іде відмова людей від вакцин,на кожну вакцину є свій термін,то повстає питання про утилізацію вакцин,а це дуже дорого робити..
Ось нам і хочуть зробити«добре»
А ми особисто маємо право це вирішувати .

ковельчанин

12:52 06.02.2019

Приказы МОЗ та МОН антиконституционные.

Ковельчанка

13:22 06.02.2019

А якщо не ходити до школи?

Зубр М.В.

13:46 06.02.2019

Шановні не панікуйте , вакцина якісна і все робиться для того ,щоб наші дітки були здоровими , про який бізнес ви говорите ... У всіх країнах це проводиться , почитайте відповідні документи, не розпускайте панічних слухів. Дякую .

Мама

13:47 06.02.2019

"Чому щеплені,а значить захищені,так бояться нещеплених, по факту має бути навпаки." О, Господи, чому стільки ідіотів на 1кв.м? Та ви, ідіоти, нічого не боїтеся. Бо ж ви ІДІОТИ!!!!!!!!!

Мама

13:47 06.02.2019

"Чому щеплені,а значить захищені,так бояться нещеплених, по факту має бути навпаки." О, Господи, чому стільки ідіотів на 1кв.м? Та ви, ідіоти, нічого не боїтеся. Бо ж ви ІДІОТИ!!!!!!!!!

Т

14:52 06.02.2019

Хай організовують індивідуальне навчання. Закон про освіту на стороні дітей

Згоден з Т

15:54 06.02.2019

Заганяють людей в угол-насильницька вакцинация.

мамам

16:07 06.02.2019

Не роб1ть щеплень . Не пускайте д1тей в школу.В Польщу на яблука не треба н1 атестата н1 прививок.

Розуууумним Мамам

16:42 06.02.2019

Задайте питанням чому в Україні масово хворіють на кір, а в інших країнах одиниці чи не хворіють зовсім- мабуть вони розумніші і не роблять вакцинація зовсім.

Розуууумним Мамам

16:42 06.02.2019

Задайте питанням чому в Україні масово хворіють на кір, а в інших країнах одиниці чи не хворіють зовсім- мабуть вони розумніші і не роблять вакцинація зовсім.

Розуууумним Мамам

16:43 06.02.2019

Хтось із вас бачив на свої очі погані наслідки від вакцини?

до Т

17:52 06.02.2019

Не індивідуальне навчання, а дистанційне. Не плутайте. А що таке листанційне навчання - поцікавтеся. Тоді будете знати, на що штовхаєте дітей і плані освіти. Це не таким дітям організовується індивідуальне навчання. Якщо такі розумні в питаннях вакцинації і її наслідків, то вивчайте це питання до кінця і не пишіть дурниць про інд.навчання

777

18:18 06.02.2019

Всі дії,які чинить держава по відношенню до своїх громадян переслідують одну ціль-щоб став рабом,а ні,-то щоб подох.Дивно,що така маса людей вірить у благі наміри та позитивні наслідки вакцинацій.

До Мама 13:47 06.02.2019

18:27 06.02.2019

Справа в тому, що вакциновані від кору діти (і дорослі) мають невеликий шанс заразитися кором, але при 100% вакцинації такі випадки рідкісні і легко локалізуються, вакцинують дітей ті батьки, які дбають про дітей, тому і бояться контакту своїх малих з нещепленими

До розуууумним мамам

18:30 06.02.2019

Бачив ,до десятка дуже тяжких наслідків, в т.ч. аутизм, дцп,поліоміеліт, значне психічне відставання в розвитку і т.д. і це тільки в Ковелі. Жоден медик не сів.

До 777

18:34 06.02.2019

Такі ідіоти як ти весь фейсбук засрали агітацією проти вакцинації, самі мають щеплення, але дітям цього типу не можна робити, пам'ятаю як нас всім класом в школі водили на прививки і нікому погано не стало і ніхто не хворів на ті хвороби, від яких робили вакцинацію, ну а державі якраз вигідніше провести масові щеплення і мати здорових людей, ніж витрачати гроші на боротьбу з епідеміями і мати повно інвалідів після природнього перебігу деяких хвороб

Обєктивно

18:42 06.02.2019

Що скажу,що вина медиків в цих випадках не завжди має право на існування.
Медики такі люди як і ми ,що ним кажуть так вони ,та тим вони і вакцинують,а те що система яка керує нами не дбає про людей в повному смислі о це так.
Якщо ви кажете про Європу то там підхід до щеплень дуже серйозний:ніколи хворій дитині не дослідивши її стану здоров`я не зроблять прививку.
Тут в нашій країні за гроші поки ще все вирішується .
Так що поруч біля вас буде людина вакцинована лише на папері і ви цього знати не будете..

До розуууумним мамам 18:30 06.02.2019

18:44 06.02.2019

З пальця висосав ці "тяжкі наслідки"? Аутизм і дцп - вроджені хвороби, перша взагалі генетична, а поліомієліт - інфекційна, від якої добре допомагає якраз таки вакцинація.

До розуууумним мамам

18:51 06.02.2019

За "дивним" збігом ці хвороби себе проявили саме після вакцини. Не дай Бог тобі пережити, що переживають батьки цих дітей!

1

19:04 06.02.2019

В країнах Європи немає вибору робити чи не робити вакцину, відповідно немає сплесків захворювання. Прививки потрібно робити. І не пишіть про негативні наслідки в нас, а за кордоном все добре з прививками(ніхто не знає чи там все ок), там не розводять журналісти такий балаган, як у нас. Тільки одне "но", де 100 відсоткова гарантія, що всі зроблять вакцини, а не просто проплатять?

до до 777

19:12 06.02.2019

Вот іменно ,що всім класом і нікому не ставало погано і ні хто не хворів,-не рівняй хуй з пальцем-тотілітарний режим дбав про своїх громадян,а про дітей особливо-знали що кололи.А останій випадок захворювання на поліомієліт в СРСР-в 54-му році кілька осіб в Узбекистані.

???

19:14 06.02.2019

А шо там зо свинячим грипом?Вже минула загроза?

до -до до 777 19:12 06.02.2019-

19:20 06.02.2019

Я ходив в школу після розпаду СРСР і мені вже не комуністи кололи вакцини, суть в тому, що вони і зараз ефективні, справа в релігії, 2,9,12 школи це 2й Ковель, там повно штундів

це розумно?

22:43 06.02.2019

А розумно робити щеплення під час епідемії грипу? І так всі на грані, імунітет у всіх ослаблений .Може зачекати до літа?

церозумному

23:00 06.02.2019

проведи лікарям курси підвищення кваліфікації на тему "Вакцинація населення під час епідемії грипу" а то вони зараз самі не знають що робити

Батькам

23:04 06.02.2019

Особисто в моєї дитини була реакція на вакцину,серце чуть не стало від побаченого,що з нею відбувалося.наробила кіпішу в лікарні,всі медики бігали,звонили медсестри.як тільки пройшов деякий час гортала карточку дитини і побачила запис який мене шокував.,,Зі слів мами реакції на вакцину не було‘‘Це що взагалі таке?!Ніхто не несе відповідальності за наших дітей,як щось стається то вони відразу не при ділах)))З того часу не роблю жодної привівки,своїми руками з дитини каліку робити не буду.А вони вміють гарно розказати і налякувати батьків,щоб ті зразу бігли і щеплювались))Вибір завжди за батьками.Будьте здорові Ви і ваші дітки!!!

одна бабка сказала

23:31 06.02.2019

пей мочу не доверяй врачу

Мамуся доці

00:21 07.02.2019

Якщо я відмовляюсь робити прививку своїй дитині я беру відповідальність на себе, то чому лікарі роблячи вакцинацію не беруть на себе відповідальність за наслідки які можуть бути а дають писати згоду на вакцинацію мамі і відповідальність з себе знімають.

Мамуся доці

00:22 07.02.2019

Якщо я відмовляюсь робити прививку своїй дитині я беру відповідальність на себе, то чому лікарі роблячи вакцинацію не беруть на себе відповідальність за наслідки які можуть бути а дають писати згоду на вакцинацію мамі і відповідальність з себе знімають.

Тато каже

00:38 07.02.2019

Дибіли нас при советах привили і всві здорові! Хочете дітям добра? Робіть як з вами робили ваші батьки! Чи може вони вам зла бажали? Того ви тепер такі розумні іздорові!

Тато каже

00:38 07.02.2019

Дибіли нас при советах привили і всві здорові! Хочете дітям добра? Робіть як з вами робили ваші батьки! Чи може вони вам зла бажали? Того ви тепер такі розумні іздорові!

Тато каже

00:48 07.02.2019

Дибіли нас при советах привили і всві здорові! Хочете дітям добра? Робіть як з вами робили ваші батьки! Чи може вони вам зла бажали? Того ви тепер такі розумні іздорові!

Тато каже

00:48 07.02.2019

Дибіли нас при советах привили і всві здорові! Хочете дітям добра? Робіть як з вами робили ваші батьки! Чи може вони вам зла бажали? Того ви тепер такі розумні іздорові!

Тато каже

00:48 07.02.2019

Дибіли нас при советах привили і всві здорові! Хочете дітям добра? Робіть як з вами робили ваші батьки! Чи може вони вам зла бажали? Того ви тепер такі розумні іздорові!

Тато каже

00:48 07.02.2019

Дибіли нас при советах привили і всві здорові! Хочете дітям добра? Робіть як з вами робили ваші батьки! Чи може вони вам зла бажали? Того ви тепер такі розумні іздорові!

Тато каже

00:48 07.02.2019

Дибіли нас при советах привили і всві здорові! Хочете дітям добра? Робіть як з вами робили ваші батьки! Чи може вони вам зла бажали? Того ви тепер такі розумні іздорові!

Татові,дибілу совєтському

02:58 07.02.2019

Термін ефективності навіть найкращої вакцини 6-10 років.коли останнього разу щепився,тату,ще при совєтах?!

До татові,дибілу совєтському

08:28 07.02.2019

25 років, мінімум.
До речі, щеплені в 90-х можуть мати проблеми з імунізацією, бо внаслідок віялових відключень електроенергії могли бути порушені умови зберігання вакцин.

Дядько ГУГЛ

08:31 07.02.2019

https://youtu.be/nh3jfGvyrpI

до Татові,дибілу совєтському

08:39 07.02.2019

імунітет від вакцин, як і від більшості перенесених хвороб виробляється на все життя, якість вакцини тут ні до чого, головне, щоб там був збудник тієї хвороби (ослаблений), з нього імунна система і виробляє антитіла, які потім нас захищають

До до татові дибілу совєтському

08:56 07.02.2019

Жодна вакцина не дає пожиттєвого імунітету,тому існує ревакцинація що 6-10 років.

Т до т

09:35 07.02.2019

Вивчіть і ви. Є індивідуальне, дистанційне, екстернтне навч. Але це додаткові витрати

Ковель

10:12 07.02.2019

https://m.youtube.com/watch?v=RC36NgJ6g5I

123

10:24 07.02.2019

В Українi наприклад епiдемiя туберкульозу. Про це мовчить уляна супрун, де профилактика вид туберкульозу, чому закрили тубдиспансер в Ковелi. Реальна проблема з гепатитами , можна продовжувати дуже багато. Але чомусь криком кричать про кир. В Ковели немае жодного нормального iмунолога , хто несе видповидальнисть за скаличених вид прививок дитей.

Статистика

10:39 07.02.2019

Включіть логіку! Без голосних слів.
Вже сьогодні є статистика захворюваності і смертності в Україні від кору. І надіятись, що саме мене це омине не варто.
Поставте на вагу ризики від вакцинації і ризики від кору, дифтерії. Просто математичний підрахунок.
Ніхто, крім вас, батьки, не буде відповідати за вашу дитину. Така в нас країна. Лікарі не відповідають за наслідки від вакцинації і не відповідають за ефективність лікування кору, дифтерії, поліомієліту.
Хто має більше можливості - вакцинується за кордоном,або хоча б купує якісні вакцини. А всі інші - дані для статистики.

до 123

10:40 07.02.2019

от і ти скажи як так? Були тубдиспансери, а епідемія туберкульозу розросталася, толку від них, а проблема кору в тому, що він дуже швидко розповсюджується серед невакцинованих.

Не лікар

10:45 07.02.2019

Завтра ті, хто захоче віддати дітей в садок, школу просто заплатят і "впишуть" вакцини у картку. І з гордістю і виконаним обов'язком батьків відправлять дітей в соціум. А коли дитина захворіє, то будуть винні лікарі, бо неправильно лікували.

не лікарю

11:33 07.02.2019

а хто винуватий у підробці записів в картці за хабар, не лікарі?

до до 123

11:34 07.02.2019

епідемія туберкульозу розросталась паралельно зменшенню асигнувань на його профілактику і лікування.

до 123

11:36 07.02.2019

Можливо я зараз вас шокую, але в ЄС вакцинують теж не імунологи.
Ну і епідемії туберкльозу і гепатиту не відміняють епідемію кору.

123

13:56 07.02.2019

МОЗ не лiкуе реальнi хвороби, основне завдання цього монстра переколоти всiх i пiдсадити на аптеки. Здоровi i адекватнi громадяни цiй державi не потрiбнi. Не пускати здорових дiтей в школу злочин. Нехай дiти порошенка , гройсмана прийдуть в звичайну лiкарню i зроблять собi прививку а ми всi подивимось, але такого звичайно не буде.

Ваш вибір як вам жити

14:02 07.02.2019

Зробити прививку - це значить бути носієм даної хвороби! Ви кажете імунітет виробляється? Та від ваших привовок імунітету у дітей взагалі вже нема. Покажіть мені хоть одну здорову дитину у ковелі яка нічим не боліє і ніколи не боліла. Нам робили прививки, у нас слабий імунітет, а у наших дітей взагалі його нема, у них медичні карти на товжину як сімейні фотоальбоми

Мій вибір

15:05 07.02.2019

Ми в дитинстві взимку як сніговики приходили додому і ставили свої штани сушитись біля грубки. А сучасні діти? В два роки показують де в мами на телефоні Ютуб. Хто винен у відсутності імунітету? Я вичайно вакцини...

Моєму вибору

15:43 07.02.2019

Правильно. У мене знайома дітей гуляти не більше як на 10 хвилин не пускає, для її температура нижче нуля то вже дуже холодно для дитячих прогулянок. За шкоду здоров"ю нащадків від вакцин переживають а самі дітей своїх продуктами шкідливими не травлять, побутовою хімією, машинами та іншим?

Bingo

16:03 07.02.2019

В Ковелі епідемія грипу, ряд закритих школ на карантин. Дитячий імунітет ослаблений і в такій ситуації робити масове вакцинування, шантажувати недопуском до школи це верх цинізму.

Гість

16:18 07.02.2019

В Європі існує відповідальність лікарів за медичні помилки (злочини), в Європі діє страхова медицина і перш ніж колоти ЯКІСНУ вакцину лікар має попередити про можливі негативні наслідки і виключити всі ризики (попереднє обстеження). А в нас дітей колять як скотину на фермі без будь якого обстеження в розпал епідеміїї грипу. Гіпократи роблять бізнес.

Справді

19:46 07.02.2019

Хто в світі робить прививки під час спалаху хвороби? А якщо дитина вже інфікована, іде інкубаційний період, а тут ще отруту додати , тоді всі вмиють руки і скажуть-винні самі батьки. Розум вже геть відібрало в людей. Чому не щеплювали ще до школи, під час літніх канікул?

До Т до т

19:57 07.02.2019

Додаткові витрати!!! А ви думаєте, що вашій дитині організують навчання, будуть витрачати кошти тільки тому, що ви дибіл і не хочете робити дитині щеплення

Попередньому дибілу

20:14 07.02.2019

Ти жертва щеплення зроби собі ще одну в мозок (якщо він в тебе є). Читай Конституцію України в частині правалiк на освіту і медицину а не висери облради.

Попередньому

20:25 07.02.2019

А мені похуй-нехай забезпечують виконання десятка законів,які зобов:язують дитину навчатися.Брати на себе відповідальність за наслідки вакцинації я не зобов;язаний-немає такого закону.Без вашої,дебіли,згоди ніхто прививку робити не буде і жоден лікар не підпише документ про свою відповідальність за наслідки вакцинації.ЧОМУ ПИТАННЯ ПОСТАВЛЕНО ТАК.

Гість

20:42 07.02.2019

По світовому рейтингу українська медицина 122 в світі серед таких країн як Бангладеш і Буркіна-фасо тому і люди хворіють різними хворобами яких немає в нормальних країнах. До речі багато Ковельській лікарів своїм дітям не роблять привівши. А чому???

Абр

20:56 07.02.2019

Бичковському першому потрібно зробити щеплення від дибілізму може тоді він дізнається що існує Конституція України і право на освіту і право на добровільний вибір медичних послуг

Н

22:46 07.02.2019

Віруси, присутні в живих вакцинах, і, зокрема, в коровій, можуть ховатися в людських тканинах роками і згодом проявитися у вигляді енцефаліту, розсіяного склерозу або схильності до раку. Люди, зараз Рак у дітей на кожному кроці

...

23:22 07.02.2019

Цікаво про прогнози!!! Як такі неграмотні можуть прогнозувати про дифтерію??? Звідки така інформація?винищуюють навмисно людей , і всяку дапшу на вуха вішають!!! Тримайтесь !!! То такий час... ще буде хуже... все іде до свого оприділення!!!

Логіка.

23:30 07.02.2019

Людська мудрість- перед Богом безумство!!! Багато людство винайшло всякого різного , і це все проти себе і свого здоровя і свого майбутнього!!! Щеплення потрібно від вірусу корупціі, брехні, ненависті, зла, і т. Д.

Микола

09:27 08.02.2019

Пропоную перевірити на наявність щеплень вчителів починаючи з бичковського

До ВСІХ.

13:00 08.02.2019

Адвокат Сергій Гула дає пояснення по цьому питанню: "посилання у вашому повідомленні та спільному листі МОЗ та М,ОН на пункт Статті 15 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»: «Дітям, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, відвідування дитячих закладів не дозволяється» є не коректним та неправильним, оскільки згідно Закону України «Про освіту» середня школа — це не «дитячий заклад», а «заклад освіти».

Також, вам варто знати, що стаття 12 того ж Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» визначає законне право батьків на відмову від профілактичних щеплень їхнім дітям.
Окремо наголошую вашу увагу на тому, що, інформація про наявність або відсутність певних профілактичних щеплень у дитини як така відноситься до конфіденційної інформації про стан здоров’я і охороняється Статтею 391 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», яка визначає, що пацієнт має право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні. Забороняється вимагати та надавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування пацієнта."

А

19:46 08.02.2019

Моій дочці зробили прививку в 1987 році полімєліт. її паралізувало поставили діагнуз ліцевий невріт полімєлітова інфекція а в неї є дитина яка навчається в школі і ми не робимо прививок. ХТО дасть гарантію що з внучкою не станеться як з моєю дочкою . Я за це переживаю . то що в понеділок внучку в школу не пускати І ДЕ ДІТИ НАВЧАТИМУТЬСЯ ЯКІ БУДУТЬ НЕ ПРИВИТІ

Bingo

20:28 08.02.2019

Школа не має права не пустити здорових дітей . НЕ ПИШІТЬ ЗАЯВ НА ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ. ЯКЩО ДИТИНУ НЕ ПУСКАЮТЬ В ШКОЛУ ВИКЛИКАЙТЕ ПОЛІЦІЮ .ФІКСУЙТЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ І ЗВЕРТАЙТЕСЬ В СУД.

Alex

01:12 09.02.2019

Мои дети все есть вакцына и один за другим болели на кир. Мы из Германия

...

01:31 09.02.2019

Вітьку Бичку для початку своїм дітям вшпандюр вакцину, а тоді свого тухлого дзьоба відкривай.

ВірЮ

17:26 09.02.2019

Сподіваюсь, коментують тут одні і ті ж "продвінуті", що начитались в Фейсбуці статей мамочок про шкідливість щеплень.
ВірЮ, що розумні, адекватні просто не вступають в полеміку з вами "продвінутими".

До вірЮ

19:08 09.02.2019

В тебе надто завищена самооцінка

До вiрЮ.

19:28 09.02.2019

Коментують також тi хто бачив скалiчених прививками дiтей та гiпократiв якi нiколи не виннi. Тобi потрiбно негайно зробити ще одну прививку в мозок може тодi станеш розумною адекватною людиною.

Інфекція

22:54 09.02.2019

Нвйкраща привика те, шо цю америкосовську Доктор Смерть прибрали.

Петро

13:37 10.02.2019

https://m.youtube.com/watch?v=RC36NgJ6g5I&t=0s&index=10&list=LLWiUdEXpx-DavmR7IHdH8ag

Загрозу несуть, якраз вакциновані.

Петро

13:40 10.02.2019

https://m.youtube.com/watch?v=bnUXPRNL-cE&index=23&t=0s&list=LLWiUdEXpx-DavmR7IHdH8ag
Щеплення не є обов'язковим і від нього кожен має повне право відмовитися. Що я і зробив з усіма своїми близькими. Ніхто, поки на кір чи іншу хворобу за останні 10 років не захворів.

До До вірЮ

17:31 10.02.2019

Крім обов"язкових , в мене ванцинація від хамства,тому розпинайся як хочеш,реакції відповідної не буде.

КІР

19:37 10.02.2019

Прийду за Бичковським. Вакцина йому не допоможе. Прокопів готуйся.

20 лютого
Вчора
18.02.2019
17.02.2019
16.02.2019
15.02.2019
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин