Через Ковель будуть проходити перші в Україні «дороги в розстрочку»

31 Жовтня 2020, 10:55
Дорога / Фото ілюстративне 10535
Дорога / Фото ілюстративне

Траси М-07 і М-19, які проходять через Волинь будуть ремонтувати в «розстрочку».

Про це інформують на сайті Міністерства інфраструктури України.

29 жовтня Міністерство інфраструктури, Укравтодор, Світовий банк і Міжнародна фінансова корпорація в Україні презентували Першу програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі.

Шість ділянок доріг загальною протяжністю 1500 км, які відібрали для потенційних пілотних проєктів ДПП, будуть реалізовані в рамках цієї Програми на першому етапі.

«Модель, запропонована Першою програмою ДПП у дорожній галузі, дозволить нарешті залучити приватних інвесторів на ринок українських автошляхів. У середньостроковій перспективі ми зможемо залучити понад 9 мільярдів доларів приватних інвестицій для відновлення та обслуговування понад 4500 км доріг державного значення. Це не про платні автошляхи, а про «дороги в розстрочку», коли держава залучає приватні інвестиції у будівництво, а інвестор реалізує проєкт за свої гроші та після здачі дороги в експлуатацію отримує платежі від держави. Це вигідно усім. Ми вже маємо перші успішні приклади передачі у концесію портів. Тепер працюємо над підготовкою проєктів концесії у дорожньому секторі», - наголосив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій, відкриваючи захід.


Владислав Криклій повідомив, що на даний час Міністерство разом із Проєктним офісом з розвитку ДПП «SPILNO» та Агенцією ДПП при Мінекономіки докладають максимум зусиль для забезпечення успішної реалізації Програми.

«Міжнародні консультанти, залучені Групою Світового банку, вже завершили попереднє техніко-економічне обґрунтування 6 пілотних ділянок доріг, які були відібрані для першого етапу цього проєкту та будуть передані у експлуатацію протягом наступних 2 років», – зазначив Міністр.

До переліку проєктів увійшла реконструкція, поточний і капітальний ремонт дороги Ягодин-Ковель-Луцьк (М-07, М-19). Орієнтовний обсяг початкових інвестицій – 240 мільйонів доларів.

«Всі проєкти передбачають подальше утримання дороги інвестором протягом наступних 20-25 років. А це додаткові інвестиції, що в рази перевищують початкові. Перші 6 пілотів відбирались таким чином, щоб досягнути максимального економічного ефекту від вкладених коштів і щоб якомога більше українців відчули покращення дорожньої інфраструктури. Адже ці автошляхи сполучають 10 областей України, де проживає понад 12 мільйонів жителів», – додав Владислав Криклій.

Коментар
19/03/2024 Вівторок
19.03.2024
18.03.2024