Big Data в Києві: як використовують дані сучасні компанії

11 Січня 2021, 16:00
Big Data в Києві 1626
Big Data в Києві

Як відшукати клієнтів? Де перебувають потенційні споживачі вашого товару чи послуги? Звичайно, більшість підприємців знають портрет свого клієнта – хто саме до них звертається. Здебільшого до опису загальних характеристик людини входить вік, стать, інтереси тощо. Але чому б не довірити пошук потенційних клієнтів машині? Тим паче, що з розвитком такого інструменту як Big Data в Києві це стало можливим. Сумісно з провайдером Київстар, ми розповімо, як саме використовують Великі дані у сучасних компаніях.

 

Пошук клієнтів

 

Так, це перше, з чого розпочинається аналітична робота. За допомогою інструментів Київстар можна визначити портрет потенційного клієнта, тобто осіб, що мають певні риси типового споживача вашого товару/послуги. Або, можна значно розширити свою наявну аудиторію  за рахунок Look-alike аудиторії – максимально наближеної до існуючої за ключовими ознаками. Щоб зробити пропозицію бізнесу релевантною та привабливою для клієнта, машинні алгоритми на основі Big Data компанії Київстар аналізують людину за багатьма критеріями, у тому числі:

  • вік;
  • наявність дітей;
  • кількість подорожей за кордон;
  • найбільш відвідувані локації;
  • звички, тощо. 

За допомогою алгоритмів машинного навчання можна підібрати максимально лояльну та зацікавлену у продукті аудиторію, тобто відшукати реальних клієнтів.

 


 

 

Кредитний та страховий скоринг

 

Як додатковий інструмент для прийняття рішень у страховій та банківській сферах використовують скорингові моделі. Вони дають автоматичні прогнозовані рішення з питань видачі кредиту, оформлення страхування, захисту від шахрайських дій тощо. 

Проведення телекомунікаційного скорингу, а допомогою Big Data Київстар виглядає наступним чином:

  • створюються математичні моделі аналізу поведінки абонента в мережі;
  • проводиться співставлення поведінки конкретного абонента з контрольною групою, по якій є підтверджена інформація;
  • розраховується знеособлений скоринговий бал, який враховується страховими та кредитними компаніями як додаткове джерело актуальних даних для прийняття рішення по співпраці.

Варто зазначити, що скорингові моделі можуть бути корисними не тільки у фінансовій чи страховій галузі. Їх використовують у e-commerce та роздрібній торгівлі як джерело достовірної інформації по відтоку клієнтів.

 

Таргетована розсилка повідомлень

 

Наразі компанія Київстар має автоматизоване рішення для проведення рекламної кампанії – Business Data Solution. Це сервіс автоматичної розсилки повідомлень, де отримувачами стають потенційні клієнти, яких визначила аналітична модель. Іншими словами, це ефективний спосіб познайомитися з потенційним клієнтом та заявити про себе за допомогою звичайного SMS.

 


 

 

Важливо, аби ваша пропозиція була адресована конкретному сегментові та була актуальною для нього. Для цього в автоматичній розсилці використовують різні сегменти аудиторії – людей розділяють за інтересами чи іншими критеріями,потім кожній групі адресують окрему рекламу.

На відміну від e-mail розсилки, бізнесові не потрібно мати базу електронних адрес, адже контакти потенційних клієнтів збережені у базі телеком-оператора Київстар. Лишається тільки налаштувати розсилку про свій продукт/товар/послугу. Як саме працюють інструменти Київстар та які ще послуги у сфері аналізу Big Data  компанія пропонує клієнтам, читайте на сайті kyivstar.ua. Розсилка SMS для послуг на основі великих даних здійснюється за наявності згоди користувача на отримання рекламної інформації в рамках послуги «Мої знижки».

Коментар
26/04/2024 Четвер
25.04.2024