Big Data в Києві: як використовують дані сучасні компанії
Як відшукати клієнтів? Де перебувають потенційні споживачі вашого товару чи послуги? Звичайно, більшість підприємців знають портрет свого клієнта – хто саме до них звертається. Здебільшого до опису загальних характеристик людини входить вік, стать, інтереси тощо. Але чому б не довірити пошук потенційних клієнтів машині? Тим паче, що з розвитком такого інструменту як Big Data в Києві це стало можливим. Сумісно з провайдером Київстар, ми розповімо, як саме використовують Великі дані у сучасних компаніях.
Пошук клієнтів
Так, це перше, з чого розпочинається аналітична робота. За допомогою інструментів Київстар можна визначити портрет потенційного клієнта, тобто осіб, що мають певні риси типового споживача вашого товару/послуги. Або, можна значно розширити свою наявну аудиторію за рахунок Look-alike аудиторії – максимально наближеної до існуючої за ключовими ознаками. Щоб зробити пропозицію бізнесу релевантною та привабливою для клієнта, машинні алгоритми на основі Big Data компанії Київстар аналізують людину за багатьма критеріями, у тому числі:
- вік;
- наявність дітей;
- кількість подорожей за кордон;
- найбільш відвідувані локації;
- звички, тощо.
За допомогою алгоритмів машинного навчання можна підібрати максимально лояльну та зацікавлену у продукті аудиторію, тобто відшукати реальних клієнтів.
Кредитний та страховий скоринг
Як додатковий інструмент для прийняття рішень у страховій та банківській сферах використовують скорингові моделі. Вони дають автоматичні прогнозовані рішення з питань видачі кредиту, оформлення страхування, захисту від шахрайських дій тощо.
Проведення телекомунікаційного скорингу, а допомогою Big Data Київстар виглядає наступним чином:
- створюються математичні моделі аналізу поведінки абонента в мережі;
- проводиться співставлення поведінки конкретного абонента з контрольною групою, по якій є підтверджена інформація;
- розраховується знеособлений скоринговий бал, який враховується страховими та кредитними компаніями як додаткове джерело актуальних даних для прийняття рішення по співпраці.
Варто зазначити, що скорингові моделі можуть бути корисними не тільки у фінансовій чи страховій галузі. Їх використовують у e-commerce та роздрібній торгівлі як джерело достовірної інформації по відтоку клієнтів.
Таргетована розсилка повідомлень
Наразі компанія Київстар має автоматизоване рішення для проведення рекламної кампанії – Business Data Solution. Це сервіс автоматичної розсилки повідомлень, де отримувачами стають потенційні клієнти, яких визначила аналітична модель. Іншими словами, це ефективний спосіб познайомитися з потенційним клієнтом та заявити про себе за допомогою звичайного SMS.
Важливо, аби ваша пропозиція була адресована конкретному сегментові та була актуальною для нього. Для цього в автоматичній розсилці використовують різні сегменти аудиторії – людей розділяють за інтересами чи іншими критеріями,потім кожній групі адресують окрему рекламу.
На відміну від e-mail розсилки, бізнесові не потрібно мати базу електронних адрес, адже контакти потенційних клієнтів збережені у базі телеком-оператора Київстар. Лишається тільки налаштувати розсилку про свій продукт/товар/послугу. Як саме працюють інструменти Київстар та які ще послуги у сфері аналізу Big Data компанія пропонує клієнтам, читайте на сайті kyivstar.ua. Розсилка SMS для послуг на основі великих даних здійснюється за наявності згоди користувача на отримання рекламної інформації в рамках послуги «Мої знижки».