Ковельчанка скаржиться на сервіс у магазині «Папірус»
12 Липня 2017, 15:43
15945
Клієнтка магазину поскаржилась в мережі Facebook.
Жінку обурило недоброзичливе й хамське ставлення продавчині «Папіруса».
«Сьогодні власниця цього магазину на мою скаргу про те, що мені порахували до загальної вартості ручку, яку я не купувала відповіла (передаю дослівно): «Не трандіть і закрийте рота». Вибачень, звісно, я не почула. Хоча я хотіла просто їм про це сказати і навіть не вимагала повернути гроші. Ось так спілкуються з клієнтами у «Папірусі». До речі, жінка доволі старша », – пише Ольга Федорук на сторінці у Facebook.
Свої враження від спілкування із продавчинею жінка описує як «супер».
«Папірус» – це відомий у Ковелі магазин канцелярських товарів та книг.
26/04/2024
П'ятниця
26.04.2024
11:55
11:18
09:12
25.04.2024
18:26
17:43
17:27
16:04
ГАЛЕРЕЯ
Бізнес
Еко
Життя
Закордон
Історія
Культура
Медицина
Освіта
Спорт
Коментарі