У Ковелі покупець звинувачує в обмані торговельну мережу
Закінчення робочого дня п’ятниці у місті залізничників ознаменувалося одиночним пікетом. Здавалося б, кого нині здивуєш подібною формою протесту? Втім, на відміну від уже традиційних політичних маніфестацій тиску на владу, ковельчанин Олександр Сухорський чатує попід магазином мережі «Фокстрот», демонструючи його відвідувачам та перехожим рукописний плакат: «Не заходьте. Не купуйте. Тут дурять!»
На запитання про причину такої публічної демонстрації чоловік розповів, що впродовж більш як півроку намагається добитися правди – захистити свої права, як покупця дефектного товару. З його слів, придбавши наприкінці лютого у цьому магазині мобільний телефон «Bravis» невдовзі виявив дефект акумуляторної батареї смарфона.
- Мене обдурили! – каже Олександр Олексійович. – Звернувся через тиждень на ремонт – взяли в сервіс, сказали телефон хороший, а батарея… Мовляв, ми до батареї відношення не маємо.
З того часу багатостраждальний споживач куди лишень не звертався! Втім, і в магазині, де був куплений товар, і в столичному сервісному центрі, і у відділі міської ради, що опікується захистом прав споживачів добродій Сухорський дієвої допомоги не отримав…
Коментарі