У Ковелі покупець звинувачує в обмані торговельну мережу

07 Жовтня 2017, 09:55
13705

Закінчення робочого дня п’ятниці у місті залізничників ознаменувалося одиночним пікетом. Здавалося б, кого нині здивуєш подібною формою протесту? Втім, на відміну від уже традиційних політичних маніфестацій тиску на владу, ковельчанин Олександр Сухорський чатує попід магазином мережі «Фокстрот», демонструючи його відвідувачам та перехожим рукописний плакат: «Не заходьте. Не купуйте. Тут дурять!»

 

2

 

На запитання про причину такої публічної демонстрації чоловік розповів, що впродовж більш як півроку намагається добитися правди – захистити свої права, як покупця дефектного товару. З його слів, придбавши наприкінці лютого у цьому магазині мобільний телефон «Bravis» невдовзі виявив дефект акумуляторної батареї смарфона.

 


 

- Мене обдурили! – каже Олександр Олексійович. – Звернувся через тиждень на ремонт – взяли в сервіс, сказали телефон хороший, а батарея… Мовляв, ми до батареї відношення не маємо.

З того часу багатостраждальний споживач куди лишень не звертався! Втім, і в магазині, де був куплений товар, і в столичному сервісному центрі, і у відділі міської ради, що опікується захистом прав споживачів добродій Сухорський дієвої допомоги не отримав…

 

 

Коментарі
07 Жовтня 2017, 13:12
Первий закон продавца-покупател мае бути задоволенний! Вин верне с нова покупае!<br/>У Фокстроту не професионал!
07 Жовтня 2017, 16:18
Хто ще в цьому смітниковому магазині щось купляє!?
07 Жовтня 2017, 16:24
хочете справжнього екстріму завітайте в мережу Ельдорадо
07 Жовтня 2017, 18:10
Саша -удачі..Нехай всі знають про цей шалман
07 Жовтня 2017, 21:26
ви бачили коли продавця, який би казав- &quot; у мене товар бракований, не купуйте&quot; ? Мистечтво торгівлі і полягає в тому, щоб вчсучити людині непотріб, а вона щей дякувала б за те. В торгівлі кругом йде наї....вка.
07 Жовтня 2017, 21:41
Фокстрот дійсно шарашкіна контора , яка дурить людей . А в міскій раді по справам споживачів сидять і тільки бумажки перебирають і лижуть жопи підприємцям ,мафія в Ковелі одним словом
07 Жовтня 2017, 21:48
кожного разу проходячи повз той атракціон наіб..лова вже на протязі мабуть пяти або й більше років бачиш в особах продавців одних і тих же людей (лисий там такий є то він там взагалі мохом мабуть поріс)Як взагалі можна себе не поважати і деградувати щоб стільки там працювати?Ну то таке, це їхній вибір як то говориться. Значить попит і лохи існують якщо купують там техніку за так званими штучно створеними знижками, непотрібними “сервісними програмами-настройками” і страховками. Просто без них магазини такого типу не можуть існувати не відбиваючи маржу від закупівельних цін. Будьте обережні і поважайте свій вибір благо якого зараз дуже багато.
07 Жовтня 2017, 22:23
Якось, тиняючись по місту, зайшов я у Фокстрот - подивитись на китайську продукцію найкращих світових виробників, посміятися з цін. Секунд через десять підскакує до мене пацанюк років 19-20 з бейджиком &quot;Експерт&quot;(!?) і виспівує зазубрене на тренінгах словосполучення: &quot;Вам щось підказати?&quot; Я &quot;експерту-юніору&quot; у відповідь: &quot;Ви щось хочете у нас купити?&quot; Німа сцена. Покліпав &quot;експерт&quot; очима і мовчки забрався геть... Більше ніхто до мене не підходив, не пропонував ні самий якісний товар, ні самий безвідсотковий кредит на його придбання...
08 Жовтня 2017, 03:19
Там в тому фокстроти таке розводилово особливо з телефонами і планшетами так народ дурять аби гроши скачати.А захист споживача по сути неоднией заяви нерозглянув і непишов в той шалман з перевіркою елементарного сертифікату відповідности і того немае
08 Жовтня 2017, 03:40
пропоную завтра сходити в фокстрот. І пройтися повз лічильник (датчики які стоять на вході і відслідковують кількість людей які зайшли і вийшли розраховуючи таким чином трафік)само собою нічого не купуючи, а просто так “дякую, я сам подивлюсь” тим самим загнати коефіціент обслугованих покупців (КОП)просто в дикі мінуси :)А на питання: Вам щось підсказати ви в повному праві задати будь-яке питання і якщо не отоимаєте відповідь можете вимагати пояснення у директора магазину або філіалу про некомпетентність продавців. А якщо запитають “чим я можу Вам допомогти” то це можна взагалі сказати що ви отримали бонус. На дане запитання можна запропонувати перенести пару мішків картоплі в квартиру чи помити машину :)
08 Жовтня 2017, 14:29
За часів поганих часів правління Ющенка наш суд трішечки не дотягував до статусу самого справедливого в світі і можна було споживачу ще якось захистити свої права.<br/>Але скількись років тому, можливо на семінарі в апеляційному суді, можливо в інший спосіб на словосполучення &quot;захист прав споживача&quot; було накладено табу. В реєстрі судових рішень багато тупих відмов у позовах в порядку захисту прав споживачів з мотивацією на рівні школяра-трійочника.
09 Жовтня 2017, 03:30
А ЩО , ТІЛЬКИ В ФОКСТРОТІ,А НА ПРОТИ АЛЛО , ХТО КУПИВ ТАМ ТЕЛЕФОН ЗНАЄ ЩО ВИЙШОВ З МАГАЗИНУ І КІНЕЦЬ ПРАВДИ НЕМАЄ,ЦІЛІ СТОПКИ ЗАЯВ І ВСЕ
09 Жовтня 2017, 15:13
Алло давно змагається з Фокстротом та Ельдорадо за першість в шахрайстві. І не без успіху!
09 Жовтня 2017, 23:50
купують щось в ельдУрадо, Комфі, Фокстротах (емблема лисиці думаєте просто так?). Знаю так як сам там працював. Було обдурено і мяко кажучи намахано не одна тисяча лохів бо по-іншому заробити не можна
10 Жовтня 2017, 00:29
Якщо існує пекло то я там за це полюбому буду. Там мабуть є спеціальні котли з емблемами цих магазинів. Ну принаймні люди які роблять там більше року стопроцентово будуть видерті в сраку самим сатаною :)
Коментар
18/04/2024 Четвер
18.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром