Хазяїн «Волині» заробляє у Ковелі на темі Голокосту
У газеті «Волинь-нова» на початку вересня цього року в рубриці «Резонанс» опублікована стаття «Порозуміння і примирення – найкращий пам’ятник жертвам війни» із позначкою, що вона друкується на правах реклами.
У чому полягає реклама сказати важко, бо мова в публікації йде не про вибори чи якусь комерційну продукцію, а про єврейське кладовище, яке кілька століть існувало у Ковелі на вулиці Володимирській, та про мацеви, тобто єврейські пам’ятники, які після тривалих пошуків ізраїльтянами (вихідцями із Ковеля), «знайшлися» на території розваленого заводу будівельних матеріалів.
Чому стаття вийшла рекламною – нехай то буде на совісті директора на прізвище Згоранець. Питання в іншому: ця «реклама» коштує небагато-немало – 11 тисяч гривень, причому грошей з бюджету міста Ковеля.
У мерії люб’язно надали копії офіційних документів. Отже, газетна публікація побачила світ у суботу, 2 вересня. У понеділок, 4 вересня, було підписано та скріплено печатками договір «на розміщення інформації», а наступного дня – акт здачі-прийому виконаних робіт, де зазначається, що роботи «виконані в повному обсязі».
Чому тема Голокосту стала такою дороговартісною для цієї колись дуже авторитетної газети волинського краю – справжнього Титана обласної журналістики? Чи не соромно нинішньому маломірному «титаніку» заробляти на пам’яті про людську трагедію, кладучи до «кишені» гроші ковельської громади?
Коментарі