стрічка

Дороги у Ковелі псує великогабаритна техніка і паперова тяганина, — Ігор Чайка

20 Січня 2022, 16:00
Дорога 824
Дорога

Міський голова Ковеля разом із комунальниками КП «Добробут» проінспектували автошляхи.

Про це Район.Ковель стало відомо зі сторінки міського голови Ковеля Ігоря Чайки у фейсбук.

У Ковелі є декілька доріг з ямами понад 10 сантиметрів завглибшки. Найбільше таких пошкоджень на відтинку автомобільного шляху М-19 міжнародного значення, що в напрямку Ратного.

Міський голова додає, що влітку відрізок М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече – відновлювали, і в спеку, коли дорожнє покриття руйнується особливо активно, цим єдиним автошляхом проїжджала величезна кількість великогабаритної техніки. Ремонт цього відтинку дороги планують продовжити цього року, тож ситуація буде лише погіршуватися. Найбільше пошкоджень — на Брестській. Не набагато краще по вулицях Ярослава Мудрого, Тимошенка, Ольжича та Луцькій, що теж складають М-19 на території Ковеля.

Влітку минулого року Ковельська міська рада звернулася із проханням передати проїзну частину М-19, протяжністю 9 км, з власності територіальної громади міста Ковеля у державну власність. З тим, аби вона в подальшому перебувала у сфері управління Укравтодору, який би її належним чином обслуговував та утримував. 

«Поки що віз і нині там. А дорога до весни через перепади температур, через воду, що потрапляє в тріщини на асфальті й, замерзаючи, швидко його руйнує, буде нагадувати ту, яка донедавна була на Зелену», – зазначає Ігор Чайка.

Він додає, що поки триває паперова тяганина з передачею дороги на державне утримання, тут, на місці, вирішили вперше спробувати ремонтувати такі ями зараз, взимку, методом покриття «холодний асфальт». Це такий багатокомпонентний матеріал, який одразу готовий до застосування. Морозостійка асфальтобетонна суміш не втрачає своїх властивостей в холодну пору року. Головне – суха погода і температурний режим до мінус 5. Округлості ями підсушують грілкою, засипають суміш, підігрівають її і тоді бетонують.

Як основне покриття для доріг, що піддаються високим навантаженням, цей матеріал не застосовується. Але саме такий метод ремонту по-зимовому дасть можливість «залатати» існуючі ями та попередити утворення нових; дасть можливість запобігти аварійності на шляху.

«Поки стояли на Брестській, весь час бачили, як, оминаючи глибокі і широкі ями, зустрічні автомобілі можуть легко зіткнутися лоб в лоб», – написав Ігор Чайка у дописі.

Очільник міста пообіцяв відремонтувати дороги методом «холодний асфальт».

«Кошти на таке укладання зможемо виділити з програми зимового утримання доріг. Тонна такого асфальту разом із ПДВ коштує 3100 грн. Лишається вирахувати відносно сухі дні без надто низької температури, і працювати», – написав Ігор Чайка у дописі.

 

Коментар
24/05/2022 Вівторок
24.05.2022
23.05.2022