Що робити, якщо у пацієнта в лікарні вимагають гроші за безоплатні послуги

31 Травня 2022, 16:27
Що робити, якщо у пацієнта в лікарні вимагають гроші за безоплатні послуги 765
Що робити, якщо у пацієнта в лікарні вимагають гроші за безоплатні послуги

Держава гарантує українцям безкоштовну допомогу та медикаменти, які передбачені Програмою медичних гарантій. 

Війна – це не причина для того, щоб у пацієнта вимагали гроші за надані послуги або ліки, наголошує Національна служба здоров'я України.

У відомстві пояснили, що робити, якщо вам відмовляються надавати послуги безоплатно.

Що робити, якщо з вас вимагають гроші?

  • Якщо ви переконались, що ваші права порушують або вимагають гроші за послуги, які мають бути безоплатними, зверніться з офіційною скаргою. 
  • Якщо відмовляє лікар, напишіть скаргу до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика.
  • Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я в вашому місті або регіоні. 
  • Також можна звернутися до власника медзакладу – відповідного органу місцевої влади. Зазвичай, у назві лікарні зазначено, хто власник.
  • Якщо не вдається вирішити проблему на місцевому рівні, подайте скаргу в НСЗУ.

Це можна зробити:

  • через контакт-центр за номером 16-77;
  • на поштову адресу Київ, пр-т Степана Бандери, 19, індекс 04073;
  • або на електронну адресу [email protected].

Нагадаємо, раніше у НСЗУ пояснювали, як отримати ліки безкоштовно під час війни.

Коментар
16/04/2024 Вівторок
16.04.2024
15.04.2024