«Верес» просить ковельчан не піддаватися на провокації міської влади
Після проведення нещодавно Дня депутата Ковельської міської ради на адресу нашого видання Район.Ковель надійшов офіційний лист від керівництва ТзОВ «К.П.Верес» з проханням спростувати інформацію, яка була поширена на офіційному сайті міста.
«ТзОВ «К.П.Верес» звертається до усіх жителів міста та району, підприємств, установ і організацій з проханням не піддаватися на провокації зі сторони Ковельської міської ради щодо безпідставних звинувачень у зриві надання комунальних послуг та санітарного утримання територій міста, про що йдеться на сайті Ковельської міської ради у публікаціях «Переможець тендеру ТзОВ «К.П.Верес» не уклав договір на прибирання міста», «У Ковелі виділять кошти з резервного фонду на прибирання міста».
На превеликий жаль, Ковельська міська рада з початку 2018 року намагається всілякими методами маніпулювати населенням, подаючи ту чи іншу інформацію у викривленому вигляді в силу чого складається негативне враження про роботу підприємства та його працівників в цілому.
Саме у зв’язку із цим, адміністрацією ТзОВ «К.П.Верес» було прийнято рішення внести ясність та роз’яснити населенню причини виникнення даної проблемної ситуації.
Мало кому відомо, що усі звинувачення на адресу ТзОВ «К.П.Верес» з приводу, нібито, неналежного надання комунальних послуг на підставі відповідних договорів, укладених за результатами проведення публічних закупівель, зі сторони Ковельської міської ради є реакцією на поразку в змаганні за право надання послуг з прибирання та підмітання вулиць на 2018 р.
Річ у тім, що до 2017 р. ринок комунальних послуг міста Ковеля було представлено трьома організаціями: РЖКП № 1, РЖКП № 2 та ККП «Добробут», кожне з яких підконтрольне та підзвітне Ковельській міській раді (фактично – міському голові), відтак, усі тендери, проведені управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету, були формальними та фіктивними. Разом з тим, у 2017 році з’явився новий учасник приватної форми власності – ТзОВ «К.П.Верес», який запропонував перевагу у вигляді надання тих же послуг, але за меншу вартість.
Очевидну перевагу у вигляді економії бюджетних коштів демонструє наступна інформація про результати проведених управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства – публічних закупівель з надання комунальних послуг за 2017 р., у яких ТзОВ «К.П.Верес» взяло участь:
Таким чином, загальна сума економії бюджетних коштів за 2017 р., завдяки участі ТзОВ «К.П.Верес» у проведених управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства публічних закупівлях – комунальних послуг, складає 4 148 068 грн.
Безумовно, що вказані кошти планувалося освоїти Ковельською міською радою через підконтрольні їй комунальні підприємства.
Разом з цим, ще більшу економію бюджетних коштів для міста демонструють наступні результати проведених публічних закупівель за 2018 р. за участі ТзОВ «К.П.Верес»:
Таким чином, завдяки здобуття перемоги ТзОВ «К.П.Верес» у проведених управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства публічних закупівлях із надання комунальних послуг на 2018 р., міський бюджет зекономив би 3 072 000 грн. Однак місцевій владі така економія не вигідна, саме тому було прийнято рішення про дострокове розірвання раніше укладених із ТзОВ «К.П.Верес» договорів.
Разом з цим, повертаючись до проведення публічної закупівлі з надання послуги із прибирання та підмітання вулиць на 2018 р., хочемо відмітити наступні ключові моменти.
Положенням ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 р. передбачено, що у період укладення нового Договору про закупівлю може продовжуватися дія попереднього на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Як відомо, послуги на прибирання вулиць міста у 2017 р. надавало РЖКП № 1, на підставі Договору № 49 від 20.04.2017 р. управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства у грудні 2017 р. (одночасно із оголошенням конкурсу на закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць на 2018 р.) уклало додаткову угоду до договору № 49 від 20.04.2017 р. із РЖКП № 1, згідно якої, це підприємство повинно було надавати послуги з прибирання вулиць до 28.02.2018 р., вартістю 981 779,8 грн. (20% від ціни договору). Разом з цим, до міської влади є ключові запитання: у зв’язку із чим була вказана кінцева дата надання послуг РЖКП № 1 – 28.02.2018 р. та чому на продовження строку попереднього договору було витрачено кошти у максимально встановленому розмірі 20%, адже Закон допускає до 20%?
Відтак, чи не стало місто Ковель заручником необдуманих дій самої міської влади, яка винуватить у цьому інших?
У листопаді 2017 року управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради через систему «ProZorro» було оголошено проведення конкурсу з надання послуги з прибирання та підмітання вулиць на 2018 р., очікуваною вартістю 11 000 000 грн. Свої тендерні пропозиції подали наступні учасники: РЖКП № 1, РЖКП № 2, ФОП Сук С. В. та ТзОВ «К.П.Верес».
Управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства, всупереч вимог чинного законодавства, було відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «К.П.Верес» та ФОП Сук С. В. (протокол тендерного комітету № 4 від 10.01.2018 р.), позбавивши тим самим можливості приймати учать у конкурсі. У зв’язку із цим ТзОВ «К.П.Верес» було подано скаргу. Рішенням Антимонопольного комітету України № 854 від 31.01.2018 р. скаргу задоволено: допущено ТзОВ «К.П.Верес» до участі у конкурсі та відхилено тендерну пропозицію РЖКП № 1 через невідповідність тендерній документації.
Таким чином, до участі у конкурсі, за результатами оскарження, було допущено лише два учасника із чотирьох: ТзОВ «К.П.Верес» та РЖКП № 2. Ще до початку проведення конкурсу від Ковельської міської ради надійшла пропозиція посприяти РЖКП № 2 у здобутті перемоги, з приводу чого була надана категорична відмова, після цього управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства відмовилося оплачувати підписані акти виконаних робіт ТзОВ «К.П.Верес» з надання послуг по озелененню (сума заборгованості за листопад-грудень 2017 р. становить 121 169,85 грн.), що унеможливило укладення нового договору.
Яскравим прикладом необдуманих дій місцевої влади є завдання, поставлене РЖКП № 2 – «виграти тендер будь-якою ціною». Мало кому відомо, що початкова вартість тендерної пропозиції РЖКП № 2 становила 11 000 000 грн., тоді як ТзОВ «К.П.Верес» – лише 6 000 000 грн., тому для здобуття перемоги РЖКП № 2 почало різко знижувати під час аукціону свою тендерну пропозицію: спочатку до 4 500 000 грн., потім до 3 500 000 грн. і в кінці – до 2 600 000 грн.
Чи погоджувала міська влада таку тендерну пропозицію РЖКП № 2 та якою є межа рентабельності – залишається невідомим.
Яскравим прикладом проведених махінацій є вартість послуг прибирання міста комунальними підприємствами, яка кожного року була різною: якщо у 2015 р., за результатами проведеного тендеру становила 5 430 029 грн., то вже на 2016 р. – 6 159 754 грн. А після появи на ринку ТзОВ «К.П.Верес» та участі у тендері на 2017 р. вартість послуг прибирання міста склала лише 3 307 151 грн. (тобто дешевше, ніж у 2015 р.!!!).
Звернувшись до сайту «ProZorro» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-23-001221-b), що відображає хід проведення управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства публічних закупівель із надання послуг з прибирання та підмітання на 2018 р. (UA-2017-11-23-001221-b). можна дізнатися, що кінцевим переможцем закупівлі послуг з прибирання та підмітання на 2018 р. було визнано РЖКП № 2, згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 4 від 07.03.2018 р. із ціновою пропозицією 2 600 000 грн.
Саме РЖКП № 2 листом за № 111 від 12.03.2018 р. відмовилося від підписання договору. Не існує жодного документа, який свідчив би, що ТзОВ «К.П.Верес» відмовилося від укладення Договору, відтак подана інформація не відповідає дійсності.
На сайті Ковельської міської ради у статті «Переможець тендеру ТзОВ «К.П. Верес» не уклав договір на прибирання міста» наголошується, що саме через не укладення ТзОВ «К.П.Верес» (а не РЖКП № 2) Договору на прибирання вулиць міста має відбутися засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
Після цього на сайті Ковельської міської ради з’являється публікація «У Ковелі виділять кошти з резервного фонду на прибирання міста»: на засіданні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуації було повідомлено присутніх, що ТзОВ «К.П.Верес» відмовилося від укладення Договору про надання послуг з прибирання міста у зв’язку із чим будуть виділені кошти з резервного бюджету в сумі 397 тис. грн. для РЖКП № 2 (переможця торгів, який відмовився укладати Договір) та РЖКП № 1 – для наведення порядку у місті.
Саме через звернення до Антимонопольного комітету України та відмову від будь-яких «неформальних» домовленостей із міською владою й зумовлені усі наклепи та звинувачення на адресу ТзОВ «К.П.Верес». Разом з цим сподіваємося, що найближчим часом депутатами та правоохоронними органами вищевказаним діям високопосадовців буде дана належна правова оцінка, в результаті чого у місті знову запанує чистота й порядок», – йдеться в офіційному листі керівництва ТзОВ «К.П.Верес».
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі