Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Ковель може стати конкурентом Польщі і Білорусі з доставки вантажів, які прямують з Китаю до ЄС

18:08 19.04.2018
1272

ПАТ «Укрзалізниця» має намір розвивати перевалочну інфраструктуру залізничного вузла в Ковелі для того, щоб залучити сюди вантажі, які прямують у ЄС по залізниці з Китаю і надалі – з Ірану. Також в Ковелі можуть створити пасажирський хаб.

Відповідні плани у четвер, 19 квітня, на Українському інфраструктурному форумі –2018 озвучив в.о. голови ПАТ УЗ Євген Кравцов, – пише «ЦТС».

Він зазначив, що сьогодні ефективно в плані перевалки залізничних вантажів, що йдуть з Азії в ЄС, свої потужності і можливості використовує Білорусія, зокрема, в Бресті. Але, за його словами, ці потужності вже переповнені. Також Кравцов нагадав про конкурентну перевагу Польщі у вигляді 400-кілометрової залізниці з шириною колії 1520 мм, що йде вглиб країни на захід до Славкува.

«Укрзалізниці», як зазначив топ-менеджер, необхідно дивитися на додаткові інструменти в «міжнародній транспортній гонці», які повинні давати компанії і Україні конкурентні переваги. «Укрзалізниця» бачить це в розвитку термінальних комплексів.

«В Україні є кілька потенційних точок, які довгий час були з різних причин недооцінені. Одне з перших, яке ми висуваємо на відкрите обговорення, – це Ковель. Як один з центральних залізничних вузлів Західної України, який вже на сьогоднішній день має, хоч і стару, але діючу вузьку колію. Одна з проблем, що існують у прикордонних переходів, в тому, що, у зв'язку зі збільшенням вантажопотоків в Європу, наш внутрішній вантаж часто закриває підходи до кордонів. Тому досить важко перевезти в пріоритетному режимі транзитні вантажі до кордону до перевалочних центрів. Ковель знаходиться в 65 км від кордону з Європою. Якщо говорити про Ковель, то це дуже хороша можливість для нашої країни використовувати той потенціал, який до цього не використовувався, і створити, якщо не конкурента, то аналог польського Славкува – на українській території з додатковим продуктом тут, з виходом вузької колії до наших шляхів і з хорошою залізничною логістикою по Україні, яка доходить до Ковеля», – заявив Євген Кравцов.

«Зараз ми ведемо активну дискусію з нашими колегами з МІУ, з Європейським Союзом щодо залучення коштів для реконструкції та відновлення 65 кілометрів вузької колії. Упевнений, що буде інтерес з боку інвесторів до будівництва терміналу в Ковелі», – додав керівник «Укрзалізниці».

У презентаційних матеріалах УЗ зазначено, що Ковель є основною альтернативою білоруському переходу Брест-Малашевич – від Достика (межа Китаю і Казахстану) до Бреста 5 221 кілометрів, а до Ковеля - 5 427 кілометрів.

Також в «Укрзалізниці» зазначили, що в Ковелі може бути реалізований і пасажирський хаб

;
Коментарі

митарь

19:51 19.04.2018

з досвідом контрабанди думаю що може стати

Порт Ковель

04:26 20.04.2018

Назва вже є

Микитюк

04:35 20.04.2018

Вже кукурузники будуть непотрібні

19 вересня
Сьогодні
Вчора
17.09.2018
16.09.2018
15.09.2018
14.09.2018
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин