Ковельводоканал з управителями будинків провели перевірку, де був найбільший небаланс водоспоживання

22 Березня 2025, 18:50
Ковельводоканал з управителями будинків провели перевірку/ Фото ілюсстративне 5014
Ковельводоканал з управителями будинків провели перевірку/ Фото ілюсстративне

У Ковелі продовжують шукати винуватців завищених платіжок за воду.

Про це інформують на сторінці «Ковельводоканалу» у фейсбук.

КП «Ковельводоканал» організувало зустріч з головами ОСББ та представниками управителів будинків КП «Верес» і РЖКП-1 у зв’язку зі зверненнями мешканців щодо донарахувань за небаланс у платіжках за воду.

На зустрічі прийняли одноголосне рішення щодо запровадження щомісячних спільних перевірок лічильників у всіх багатоквартирних будинках, починаючи з будинків, де спостерігається найбільший небаланс.

У «Ковельводоканалі» поділилися першими результатами перевірок.

«Відповідно до складеного графіку, працівники служби обліку і збуту проводять обстеження багатоповерхівок. І спільна робота вже дає результати. Маємо випадки зловживань недобросовісними мешканцями щодо подачі реальних показників лічильника, через що сусідам доводилося оплачувати за спожиту ними воду», – йдеться у дописі.

Так у квартирах № 37 та 79 будинку на вулиці Грушевського, 9 власники не передавали показники лічильника. Під час телефонних розмов запевняли, що квартира порожня і ніхто там не живе.

Проте загальнобудинковий лічильник фіксував розбіжність у споживанні упродовж багатьох місяців – 781 м³. Це означає, що вода фактично використовувалася, але її облік приховувався. На виявлений обсяг будуть проводитися перерахунки у березні 2025 року.

Мешканці квартири на вулиці Театральна, 32/78 упродовж тривалого періоду не передавали покази не тільки холодного, але й гарячого водокористування. І різниця у показниках склала відповідно 75 та 268 м³. Перерахунки проведуться у березні 2025 року.

У іншому випадку, у квартирах будинків на вулиці Кияна, 72 (квартири 30,46,62) Незалежності 57/55 і знову ж Грушевського, 9/14 виявили позаоблікове споживання послуг. Перерахунки проведуться у березні 2025 року.

Також у попередні періоди були зафіксовані факти прихованого споживання або ж несправність сантехнічних приладів, що слугувало причиною небалансу.

Це зокрема у будинках на вулицях Вербицького, 2/34, вул. Івасюка, 4/2, вул. Заводська, 3/190, вул. Володимирська, 4А/20, вул. Драгоманова, 3/30, вул. О.Пчілки, 31 квартири 35 та 50, вул. Відродження, 12/85, вул. Чайковського, 9/26, вул. Театральна, 14/3.

За наслідками кожних зловживань проводяться перерахунки: виявлені обсяги виключаються з небалансу та нараховуються безпосередньо відповідним квартирам. 

Іншим мешканцям зменшуються нарахування, оскільки вони більше не покривають чужі витрати.

Під час зняття показників контролери проводять фотофіксацію, перевіряють справність водоміра, повноту обліку води.

«Хочемо висловити окрему подяку небайдужим головам ОСББ та мешканцям, які відповідально ставляться до роботи водоканалу. Завдяки вашій відповідальності робота підприємства буде якісною. Таким чином, Ковельводоканал діє в межах встановлених правил і застосовує ті механізми, що й інші водоканали України, дотримуючись єдиних норм обліку та розрахунків за водопостачання», – йдеться у дописі комунального підприємства. 

«Просимо містян із розумінням ставитися до візитів контролерів, які обслуговують близько 3000 абонентів, та їхньої роботи. Адже Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» визначає обов’язок споживачів допускати у своє житло (інший об’єкт нерухомого майна) виконавців комунальних послуг для проведення перевірки показань приладів обліку, які забезпечують індивідуальний облік відповідної послуги», – додали у «Ковельводоканалі».

У комунальному підприємстві також наголосили, що всі абоненти Ковельводоканалу щомісяця повинні передавати показники свого водоміра. Споживачі, котрі виїхали за кордон, обов'язково мають повідомити актуальні дані або ж оновити дату незмінних показників.

Способи передачі показників:

Зареєструватися в Особистому кабінеті на офіційному сайті КП «Ковельводоканал» https://www.kovelvoda.com.ua/, натиснувши кнопку «Особистий кабінет».

Надіслати фото лічильника, номер особового рахунку та адресу приладу обліку через Viber – 067 704 22 89, 099 711 42 01, 067 815 83 26 або зателефонувати особисто за вказаними номерами телефонів.

Ту ж саму інформацію можна надіслати через чат-бот у Viber, зареєструвавшись за посиланням https://chats.viber.com/kovelvodabot.

«Ми і надалі будемо проводити спільну роботу по обстеженню багатоквартирних будинків згідно графіка, погодженого з управителями і ОСББ, аби кожен споживач оплачував лише за власні спожиті послуги», – написали у дописі «Ковельводоканалу».

Коментар
26/04/2025 Субота
26.04.2025
25.04.2025