У Ковелі виявили нові будинки, де сумлінні мешканці платили за чужу воду

«Ковельводоканал» продовжує перевірки багатоквартирних будинків у співпраці з головами ОСББ та управителями.
Знову виявили факти порушень, через які сумлінні мешканці платили за чужу воду. Про це розповіли на сторінці «Ковельводоканалу» у фейсбук.
Нагадаємо, КП «Ковельводоканал» організувало зустріч з головами ОСББ та представниками управителів будинків КП «Верес» і РЖКП-1 у зв’язку зі зверненнями мешканців щодо донарахувань за небаланс у платіжках за воду.
На зустрічі прийняли одноголосне рішення щодо запровадження щомісячних спільних перевірок лічильників у всіх багатоквартирних будинках, починаючи з будинків, де спостерігається найбільший небаланс.
Вул. Мечникова, 10, кв. 60.
Виявлено, що мешканці квартири не передавали реальні показники лічильника, хоча фактично спожили 221 куб. м води. Весь цей обсяг обліковувався загальнобудинковим лічильником, і платити доводилося іншим. Складено відповідний акт, зроблено фотофіксацію, а перерахунок буде проведено в березні.
Вул. Незалежності, 74, кв. 4.
Тут зафіксували свідоме заниження показників: розбіжність між переданими та реальними даними склала 199 куб. м. Іншими словами, мешканці навмисно занижували споживання, а недоплата лягала на плечі сусідів. За підсумками перевірки складено акт, зроблено фотофіксацію, і в березні відбудеться перерахунок.
Вул. Героїв України, 20 (управитель – КП «Верес»).
При перевірці виявили, що у побутовому приміщенні використовується кран, з якого прибиральниця набирає воду для прибирання у під'їзді, однак цей обсяг не обліковується належним чином. Також помітні свіжі сліди ремонту внутрібудинкових систем водопостачання – встановлені хомути на трубах, що подають воду до квартир. І це вже позитивні зрушення, оскільки управитель дбає про мешканців будинку, аби їм не доводилося оплачувати витоки в будинку.
Виявлені факти зафіксовані у відповідному акті, зроблено фотофіксацію, а матеріали будуть передані для подальшого опрацювання управителем будинку.
Вул. Грушевського, 7, кв. 27 та 54.
У цих квартирах виявлено позаоблікове споживання води – мешканці користувалися водопостачанням, яке не проходило через лічильник, тобто свідомо приховуючи реальні витрати. Це створювало додатковий небаланс, який несправедливо розподілявся на інших мешканців будинку.
У березні буде здійснено перерахунок і показано реальні нарахування порушникам.
Зазначається, що контролери КП «Ковельводоканал» обслуговують до 3000 абонентів кожен, тому не можуть фізично перевіряти кожну квартиру. Чинним законодавством відповідальність за своєчасну передачу реальних даних покладається на мешканців.
Невчасно або неправильно подані показники впливають на нарахування у всьому будинку.
Всі порушення фіксуються в актах, фототографуються, а несправедливі донарахування будуть виправлені.
Березень добігає кінця, тому комунальники закликали не забувати подати показники водомірів!
Ось способи передачі показників:
Зареєструватися в Особистому кабінеті на офіційному сайті КП «Ковельводоканал» https://www.kovelvoda.com.ua/, натиснувши кнопку «Особистий кабінет».
Надіслати фото лічильника, номер особового рахунку та адресу приладу обліку через Viber – 067 704 22 89, 099 711 42 01, 067 815 83 26 або зателефонувати особисто за вказаними номерами телефонів.
Ту ж саму інформацію можна надіслати через чат-бот у Viber, зареєструвавшись за посиланням https://chats.viber.com/kovelvodabot.
«Робота зі спільного обстеження будинків буде продовжена і надалі. Це не лише допоможе контролювати фактичне водокористування, а й сприятиме формуванню відповідального ставлення мешканців до своєчасної та коректної передачі показників. Регулярні перевірки дисциплінуватимуть споживачів, сприятимуть зменшенню випадків некоректного обліку води та забезпечать справедливий розподіл витрат між усіма споживачами», – зазначили у дописі «Ковельводоканалу».
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром