У Ковельському відділенні «Волиньгазу» – понад 8 тисяч користувачів зареєструвалися в «Особистому кабінеті»

20 Вересня 2018, 09:40
ПАТ «Волиньгаз» 3710
ПАТ «Волиньгаз»

В осінньо-зимовий період менеджери ПАТ «Волиньгаз» фіксують найбільше користувачів, які реєструються в «Особистому кабінеті» на сайті 104.ua.

На початок вересня цим сервісом користується більше 40 тисяч клієнтів, – повідомляє прес-служба ПАТ «Волиньгаз».

Найбільше користувачів зареєстровано у Володимир-Волинському відділенні більше 10 тисяч користувачів, у Ковельському – понад 8  тисяч, у Ратнівському - біля 4 тисяч абонентів, у Луцькому відділенні – майже 18 тисяч.

 

 

За допомогою «Особистого кабінету»  понад 40 тисяч волинських споживачів газу цілодобово можуть дізнатися свій баланс, роздрукувати рахунок за газ, внести оплату, а також поставити фахівцям компанії запитання в режимі онлайн.

«Розбудовуємо наші альтернативні канали обслуговування клієнтів, такі як Контакт-центр, СМС-сервіси та онлайн-сервіс Особистий кабінет.  Цього року активніше почали реєструватися на сайті 104.ua в Особистому кабінеті клієнти в районах і містах обласного підпорядкування - Нововолинську, Горохові, Володимирі-Волинському та Ковелі. Найпопулярнішим сучасним онлайн-сервісом  користується вже понад 40 тис волинян. Через місяць плануємо відкриття ще одного сучасного ЦОК для ковельчан», - повідомив начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Волиньгаз» Юрій Петрук.

Клієнтам «Волиньгазу» доступна функція зворотнього дзвінка від оператора контакт-центру. Його можна замовити, натиснувши кнопку «Зателефонуйте мені» у нижній частині інтерфейсу «Особистого кабінету». Також споживачі можуть швидко перевірити поточний баланс за особовим рахунком через СМС за допомогою короткого номера 7104.

Також клієнти «Волиньгазу» можуть надіслати показання свого лічильника газу через SMS на номер 7104 або через мобільний додаток 104 mobile або контакт-центр.

 


 

Коментар
27/04/2024 Субота
27.04.2024
26.04.2024